Summer TAG

By LukeyLB - augusta 07, 2019


Pozdravujem vás z Talianska. 


Leto sa nám v plnej kráse ukazuje nie len vonku, ale aj tu na blogu. Preto som sa rozhodol trocha spestriť článok a pomocou vás, a vašich otázok, vytvoriť Summer TAG.

Na instagrame som vám do stories pridal otázkový panel, kde ste sa ma mohli opýtať otázky, ktoré sa týkajú leta, letnej hudby. Pár som ich vybral a zodpovedal som vám na ne. Myslím si, že nie je potrebné to viac obkecávať a môžeme sa vrhnúť na otázky. 


1. Čo máš rád na lete?
Úprimne vám poviem, že nie som až takým milovníkom leta, letného obdobia, ale čo mám rád, sú letné pesničky, tvorba a hity, ktoré mi spríjemňujú tropickú pohodu. 

2. Bol si, alebo chystáš sa tento rok na letnú dovolenku? Ak áno, tak kde ?
Momentálne, keď je tento článok vydaný, tak si opaľujem svoje faldy na pláži v Taliansku. 

3. Tvoj tohtoročný letný hit ? 
Ako sa hovorí, každé leto nemôže byť letný hit. Tento rok mi príde slabá letná tvorba. No i tak som si našiel pár svojich “letných hitov”. Prvým je Señorita - Shawn Mendes, Camila Cabello a druhým Higher Love - Kygo, Whitney Houston. 

4. Ktorý album, pesnička ti pri počutí okamžite pripomenie leto?
Vždy, keď počujem tvorbu dídžeja Kygo, alebo speváčky Inny, vybaví sa mi letná pohoda. Neviem prečo, ale týchto dvoch interpretov mám zafixovaných v lete, a vždy mi evokujú toto obdobie. S ich tvorbou vždy začínam moje leto.

5. Čo plánuješ, chystáš po lete ? Život, blog, články?
Tak čo sa týka života, čaká ma posledný rok na škole, ktorý si chcem naplno užiť s mojimi najlepšími ľuďmi, ktorí ma tam obklopujú. Čo sa týka článkov a blogu, ďalej bude pokračovať rubrika RECENZIA, ktorá vás nesmierne baví a pripravujem články v rubrike Pohodová hudba, Movie Album, ktoré budú celé refrešnuté. Taktiež bude pokračovať rubrika CD, LP Mesiaca, Collection a TOP 5, ktoré vychádzajú vždy raz do mesiaca. A určite medzi to nejaký zaujímavý článok na oživenie. 

6. Tvoj najobľúbenejší letný film? 
Jednoznačne Mamma Mia 1, ktorá ma vždy dokáže rozospievať a roztancovať. A samozrejme klasika Slnko seno, bez ktorej si neviem predstaviť ani jedno leto. 

7. Nie je to síce letná otázka, ale nerozmýšľal si niekedy začať točiť na Youtube? 
Jasne, že som nad tým rozmýšľal, ale nemám odvahu a nedokážem počúvať svoj nahratý hlas. No nikdy nehovorím nikdy. Možno jedného dňa sa aj tam uvidíme. 


8. Tvoje najobľúbenejší letný nápoj, jedlo ?
Jedlo nemám presne definované na leto. Možno tak melón, inak nič také, a čo sa týka nápoja, tak ľadová káva, alebo domáce mojito

9. Tešíš sa už na jeseň? 
Ani nevieš ako. Teším sa na jesennú pohodu, keď vonku prší, v pozadí mi hrá kvalitný jazz, sedím v kresle zabalený v deke a popíjam horúci čaj. 

10. Koľko letných albumov máš vo svojej zbierke?
Fúha, no moc ich nie je. Určite ich budem musieť nakúpiť viac, ale po spočítaní mi vychádza okolo tých 35. Veľa mi ich ešte chýba.

11. Nájdu sa v tvojom šatníku nejaké vyslovene letné kúsky oblečenia? Napríklad letná potlač?
Áno, zopár kúskov sa nájde, ale zvyčajne sa snažím nakupovať oblečenie, ktoré je neutrálne, aby som ho nosil počas celého roka. Samozrejme podľa počasia. 

12. Tvoje narodeniny sú počas letných prázdnin. Takže moja otázka: Čo si tento rok dostal na narodeniny?
Na túto otázku ľudia neradi odpovedajú, pretože to automaticky vyznie ako vychvaľovanie. Čo mne nepríde. Moje darčeky boli v tematike Pottera, plus dostal som psíka Tobbyho, ktorého ste už mohli zahliadnuť tu na blogu a aj na mojom Instagrame, kde ma dúfam, sledujete. Link budete mať pod článkom. 

13. Čo ti ako prvé napadne, keď sa povie slovo leto? 
V prvom rade mi napadne potenie sa po celom tele, mega hic a umieranie. Ale určite aj letná pohoda, oddych a letné zážitky. 

14. Počas leta si ranné vtáča, alebo si dopraješ spánok a vstávaš neskoro?
Od vtedy, ako mám živý budík Tobbyho, tak vstávam skoro, ale zase musím uznať, že človek toho stihne oveľa viac, keď vstane skôr.

15. Máš nejakú rozčítanú knihu? 
Momentálne čítam knihu Ja Simon a musím uznať, že je to veľmi pútavo napísané, neviem sa odlepiť. 

Tak, toto bolo 15 otázok od vás, ktoré som vybral z instagramu. Snáď sa vám to páčilo a teším sa na ďalší podobný TAG, ktorý spolu vymyslíme. 

Pekný slnečný a oddychový deň. LUKEY

Môj Instagram: 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments