TOP 5 letných hitov

By LukeyLB - júla 18, 2019


Leto preteká pomedzi prsty rýchlo ako voda, tak prečo si ho pomocou hudby neužiť ešte viac. 


Tropické, letné dni nás sprevádzajú deň čo deň. Ostaňme teda v letnej hudbe. Doprajme si príjemné osvieženie, a to v podobe mojich TOP 5 letných hitov, ktoré ma vždy sprevádzajú týmto obdobím. 

Než začneme, chcel by som sa vám veľmi pekne poďakovať za obrovskú sledovanosť na predchádzajúcich topkách. Vidím, že vás baví tento koncept článku, a predovšetkým vás to inšpiruje v hudbe. Veľmi ma to motivuje a poháňa k písaniu nových a ďalších článkov, keď vidím, že vás baví čítať to. Veľké ďakujem posielam vám všetkým . 

Mojou neodmysliteľnou súčasťou leta je predovšetkým studený nápoj v podobe ľadovej kávy, alebo nejakého osviežujúceho drinku. Ale veľkou súčasťou MŇA je aj hudba, ktorá mi pomáha prežiť tieto tropické dni. Pripravil som si pre vás mojich TOP 5 letných hitov, bez ktorých si neviem predstaviť leto.

Keďže ich mám viac ako 5, tak som sa rozhodol dať si pár kritérií. Prvým je, že pesnička musí obsahovať nejaké letné slová. Napríklad slnko, leto, voda, dovolenka a iné. Ďalším kritériom je letný klip k songu, a taktiež nepoužijem interpretov, ktorých som mal v minulých topkách. Ak ste nečítali spomínaný článok, tak link nájdete dolu. A posledným pravidlom je, že pesnička musí byť tanečná, aby nám rozhýbala boky, a taktiež melodická, chytľavá, aby sme sa ju nemohli pustiť z hlavy. 


Dosť bolo obkecávania, ideme sa vrhnúť na TOP5. Prvá pesnička, ktorú som si pre vás pripravil, je od môjho najobľúbenejšieho dídžeja Kyga. Jeho tvorba mi vždy vytvorí chuť na letnú pohodu. Úprimne, mám veľký problém vybrať jeden song, ktorý by mal jeho tvorbu reprezentovať. Asi najviac od neho zbožňujem Stargazing v spolupráci s Justin Jesso. Famózna jedinečná pesnička, ktorá mi dokáže vždy vytvoriť zimomriavky po celom tele. Áno, viem, tento song neobsahuje nič z kritérií, ktoré som dal. No v mojom letnom rebríčku nikdy nemôže chýbať Kygova tvorba. 

Za zmienku stojí aj song Taki Taki od interpretov DJ Snake, Selena Gomez, Ozuna, Cardi B, ktorú nedokážem pustiť z hlavy. Je chytľavá, rytmická a predovšetkým tanečná, a zároveň druhá v poradí v našom TOP 5 letných pesničiek. 

Vidím, že sa to zatiaľ všetko ťahá v duchu dídžejov. Ja zvyčajne cez leto počúvam práve tvorbu dídžejov, pretože ich beaty sú vhodné na letnú atmosféru, plnú tepla, vody a slnka. Tretie miesto veru nebude výnimkou. Nachádza sa tu pesnička Summer od Calvina Harrisa. Táto skladba je pre mňa veľmi nostalgická a vždy mi príde na um práve v lete. Calvin Harris má aj iné letné pecky, ako sú: Giant, Promises, Feels, One Kiss a iné.

Myslím si, že dosť bolo dídžejov, troška okoreňme tento rebríček Latino tvorbou. Štvrtou skladbou, ktorú som si pre vás pripravil, je stará klasika Obsession od Aventura. Vždy mi evokuje ľúbostnú telenovelu. Samozrejme dobrou Latino vecou je aj: Despacito, Loca, Solo, Con Calma, Chantaje, Mi Gente a iné. No predsa len, Obsession je klasika a nostalgia zároveň.

Rebríček zakončujem mojou najobľúbenejšou letnou, exotickou skupinou BoneyM. Tí, ktorí nepoznajú skupinu Boney M, tak sa v prvom rade môžu hanbiť a po druhé, je to diskotéková, hudobná skupina, ktorá vznikla v západnom Nemecku. Ich najznámejšie songy sú : Daddy cool, Sunny, Rasputin, Hooray! Hooray! It's a Holi-Holiday, Ma Baker a iné. No mojou najobľúbenejšou je Rivers Of Babylon, ktorá ma vždy dokáže preniesť do dovolenkovej destinácie. 

Samozrejme pesničiek, ktoré by som mohol spomenúť v tomto rebríčku, je omnoho viac, no tento článok by nemal konca. Ale predsa len, nedá mi nespomenúť ešte pár skladieb, ako sú: I Took A Pill In Ibiza - Mike Posner, Fast Car ft - Jonas Blue a Dakota, Mama - Jonas Blue a William Singe, taktiež od Jonas Blue Rise. Nobody To Love - Sigma, Coming Home a Sweet Lovin’, taktiež od Sigma. Seek Bromance - Tim Berg, I Got U ft. Jax Jones - Duke Dumont, Five More Hours - Deorro x Chris Brown, Fun - Pitbull a Chris Brown, Back It Up - Prince Royce ft. Jennifer Lopez, Pitbull, Waves - Mr. Probz, ktoré má sprevádzajú každým letom. 

A čo moje letné hity za rok 2019? Jednoznačne tam zatiaľ patria tieto dva songy: Señorita - Shawn Mendes, Camila Cabello, Higher Love - Kygo, Whitney Houston.

Tak toto bola taká menšia inšpirácia na letné pesničky, ktoré vám vyšperkujú ešte viac letnú pohodu, zábavu. Dúfam, že sa vám článok páčil a do komentára mi napíšte ten váš letný hit, song, bez ktorého si neviete predstaviť leto. Rád si to prečítam a inšpirujem sa aj ja. 

TOP 5 letných albumov: 

Nádherný slnečný deň všetkým. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments