Recenzia na album Dua Lipa

By LukeyLB - júla 21, 2019


Speváčka, ktorá vďaka svojej tvorbe vystrelila šialenou rýchlosťou do hudobného sveta.


Dvadsaťtriročná anglická speváčka a skladateľka, ktorá zavesila na klinec svoju kariéru modelky, svoju vlastnú značku a začala sa venovať spevu. Myslím si, že spravila veľmi dobre, pretože jej tvorba rúca rebríčky hudobných hitov. 

Dnešným článkom nás bude sprevádzať speváčka Dua Lipa, ktorá vydala pred dvoma rokmi svoj debutový album, ktorý pomenovala po sebe. Predstavuje akýsi hudobný vývoj interpretky, pretože obsahuje single od jej prvého až po súčasný. Veľmi zaujímavá myšlienka albumu. Zdá sa, že pre speváčku to bude veľká nostalgia a zároveň spomienky v jednom. Tematický je poznačený láskou, rozchodmi i silou postavenia žien. Dua Lipa poslucháčov a fanúšikov očarí prostredníctvom láskyplných, elektro-popových hitov, ktoré si tu trocha rozoberieme.


Než sa pustíme k podstate veci, tak si trocha priblížme interpretku a jej tvorbu. Dua Lipa začala kariéru vo svojich štrnástich rokoch, kedy prespievala známe pesničky a vytvárala cover verzie, ktoré pridávala na Youtube. Svoj prvý singel Be The One vydala v roku 2015. Okamžite sa stal hitom a posunul speváčku do popredia. 

Po spomínanej pesničke prišli o trocha neskôr ďalšie úspešné veci, ako napríklad: New Rules, IDGAF, Blow Your Mind, ktoré sa nachádzajú taktiež na albume. No mojou najobľúbenejšou skladbou je One Kiss, v spolupráci s dídžejom Calvinom Harrisom, ktorá je čisto rádiovým hitom. Taktiež obsadila prvé miesto britského singlového rebríčka

Dua Lipu vnímam ako talentovanú speváčku so širokým hlasovým rozsahom, ktorý vás napriek tomu, že sa text často opakuje, stále udrží v obraze. Jej zaujímavá farba hlasu vás prenesie do hudobnej nirvány.


New Rules je typická pesnička, ktorej témou je rozchod. Tie momenty, keď vás opustí láska, ktorú chcete späť. Túto pesničku vyberám, ako svojho favorita  

Blow Your Mind, Garden a No Goodbyes sú skladby, ktoré vás okamžite roztancujú svojím rytmom. Myslím si, že veľmi aktuálne na letné obdobie. 

Na albume nájdete aj pomalé songy: Thinking Bout You a Homesick, ktoré ukazujú zraniteľnú stránku speváčky.

Ďakujem veľmi pekne môjmu obľúbenému Fun Rádiu, že som vám mohol sprostredkovať recenziu. Ako vždy ich Instagram nájdete pod článkom. 

Moje záverečné hodnotenie:
Úprimne vám poviem, že som zo začiatku kariéry speváčku nepočúval. Vedel som, že existuje, no akosi ma jej tvorba nebrala. S odstupom času som si k Dua Lipe a jej tvorbe našiel cestu, preto tento album jednoznačne odporúčam a dávam mu moje „požehnanie“. Dobrá vec, vhodná na aktuálne prázdninové obdobie. 

Pekný letný deň všetkým. LUKEY

Instagram Fun Rádia:

Môj Instagram:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments