CD, LP Mesiaca Apríl - Kygo

By LukeyLB - mája 08, 2019


Materská na plný úväzok. 


Skôr ako začneme s článkom CD, LP MESIACA za apríl, by som sa vám všetkým chcel ospravedlniť, že celý týždeň nebol článok. Tento mal výjsť v nedeľu. No ako píšem v úvode, ostal som na materskej na plný úväzok. Áno, do môjho života pribudol ďalší úžasný tvor a to je Toby. Nie, nie je to dieťa, ale pes, aj keď jeho správanie je horšie, ako hyperaktívne dieťa. Toto bol hlavný dôvod, prečo tu na blogu nevychádzali články. Snažím sa zosynchronizovať a rozdeliť si čas, aby som sa venoval blogu, instagramu, škole a hlavne jemu, keďže je trojmesačné šteňa, do ktorého vošiel Satan a všetky diabolské sily . Preto nesľubujem či v nedeľu vyjde recenzia, ale budem sa snažiť a všetko urobím preto, aby vyšla. 

Tak, dosť bolo ospravedlňovania, poďme na samotný článok. V apríli som najviac počúval tvorbu od interpreta Kygo, preto vám tu dám oba jeho albumy Cloud Nine a Kids in Love, ktoré mám doma, a taktiež ich nájdete aj tu, na blogu v rubrike RECENZIA. Linky na jeho články vám dám dolu. 


Neviem, či viete, ale moje leto a letnú náladu vždy odštartuje jeho tvorba, ktorá je pre mňa jedinečná. Tento rok prišla letná nálada o čosi skôr, ale myslím si, že veľkým dôvodom intenzívneho počúvania jeho tvorby, je jeho nová pesnička Carry On, na ktorej spolupracovala aj interpretka Rita Ora. Úžasná vec, ktorá neomrzí, ako aj jeho ostatná tvorba. Song je súčasťou soundtracku k novému filmu Pokemon. Film ma nenadchol, niet nad starú dobrú klasiku. Kľudne mi do komentára môžete dať vedieť, či sa vám páči pesnička a aj film. 

Neviem, či je to mojím novým zvykom vyberať viac albumov ako jeden. Lebo potom je nereálne vybrať poradie troch pesničiek a jedného favorita. Preto, ako vždy, toto vynecháme. Myslím si, že albumy sú natoľko kvalitné a dobré, že nepotrebujú jedného favorita. Viac ani k jednotlivým albumom a skladbám písať nemusím, všetko nájdete v starších článkoch. 


Za mesiac apríl som našiel niekoľko noviniek, ktoré ma milo prekvapili, ako napríklad Ellie Goulding Diplo Swae Lee - Close To Me, Lil Dicky - Earth, pri tejto pesničke sa trocha pozastavím. Myslím si, že je to veľmi pekná myšlienka ako ukázať ľudom, že si majú viac vážiť planétu, pretože je len jedna a postupne si ju ničíme. Túto pesničku podporilo hlasom veľa známych interpretov: Justin Bieber, Ariana Grande, Miley Cyrus, Shawn Mendes, Rita Ora, Sia a mnoho iných. Ďalšou vecou je I Can't Get Enough od benny blanco, Tainy, Selena Gomez, J Balvin, LSD - No New Friends ft. Labrinth, Sia, Diplo, Jonas Blue - What I Like About You  ft. Theresa Rex, Zivert - Life | Премьера клипа. Marina má celý nový album, ktorý ma príliš neoslovil, taktiež Madonna vydáva nový album a pustila do sveta pesničku Medellin, ktorá mi taktiež nesadla. 

Aj tento mesiac bol dosť štedrý a obohatil moju zbierku platní a CD zaujímavými albumami. CD Lina Mayer, ktoré mi poslalo Funrádio, za čo im pekne ďakujem. CD when we all fall asleep, where do we go? - Billie Eilish, tento album mám od Universal Music, tiež veľmi pekne ďakujem. LP albumu Shawn Mendes, ktorý som dostal od kamarátky - Peťa, Krištof zdravím. 

No, nič musím sa s vami rozlúčiť, Toby sa zobudil a hodil na podlahu veľkú kaluž, ktorú musím utrieť a bežať s ním von.

Kygo články:

Krásny deň a úspešný, radostný mesiac máj. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments