Recenzia na album Sucker Punch - Sigrid

By LukeyLB - mája 12, 2019


Nórska interpretka sa pokúša preraziť do hudobného sveta. Podarí sa jej to ?


Sigrid je 22 ročná nórska interpretka, ktorá prišla na hudobný trh s novým albumom Sucker Punch. Úprimne vám poviem, že speváčku veľmi nepoznám a ani som nevedel, že vydala nejaký album. Skôr, než sa presunieme k recenzii, poďme Sigrid trocha spoznať. 

Speváčka vydala svoj prvý song Don’t Kill My Vibe v roku 2017. Po vypočutí pesničky boli moje pocity a myšlienky zmiešané. Myslím si, že je zmesou zemitosti, a dynamiky, obsahuje výrazný vokál prenesený do reálnych veršov. Aj táto skladba sa nachádza na albume Sucker Punch. Jej tvorba je typický škandinávsky POP.


Sigrid sa od ostatnými hviezd odlišuje tým, že nenosí make up a hlavne chce byť sama sebou, ako tvrdila v rozhovore. 

Album Sucker Punch je podľa mňa celý písaný, poskladaný a vydaný o láske, ktorú v sebe prežíva. Zaujímavé je, že tri songy z minulého roka sa na spomínanom albume nenachádzajú.

Na skladbe Strangers sa mi páči dynamický stred pesničky. Inak zvyšok mi príde nemastný-neslaný.

Dynamite je romantická, no vášnivá balada, ktorá je sprevádzaná klavírom. Pripomína mi to začiatky speváčky Adele.

Celková tvorba interpretky mi príde ako uzavreté, depresívne dieťa, ktoré kričí z vnútra dospelého tela a chce isť von. Celý album je zvláštny a neistý, preto som nedokázal vybrať ani favorita. 


Moje záverečné hodnotenie:
Myslím si, že interpretka, by sa mala viac rozvášniť a ísť v hudbe naplno. Jej tvorba je pre mňa viac klesajúca, ako stupňujúca. Skladby obsahujú malinký kúsok, ktorý je úžasný a graduje, no potom príde rýchly pád. Celé mi to príde bez šťavy a nápadu. Hudobný imidž Sigrid je konzervatívny. Akoby si dávala pozor na to, čo vydáva a čo si môže dovoliť. A to je podľa mňa veľká chyba. Pretože hudba je neopísateľný moment, nekontrolovateľná vášeň, ktorá nemá hranice a nedá sa redukovať. Respektíve dá, ale potom je to nuda presne ako Sucker Punch. Preto nemôžem dať svoje požehnanie. 

Tento album mi poslaIi Universal Music SK, za čo im veľmi pekne ďakujem, a týmto ich aj pozdravujem. Ich instagram, ako vždy, nájdete pod článkom, kde sa o nich dozviete viac. 

Môj Instagram:

Universal Music SK Instagram:

Krásny a oddychový deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments