CD, LP MESIACA Január, február - Shawn Mendes

By LukeyLB - marca 07, 2019


Bez Shawna Mendesa ani na krok. 


Ako ste si mohli všimnúť, za mesiac január nevyšiel článok CD,LP MESIACA. Bolo to preto, že som to akosi nestihol včas napísať. Plus už mi potom bolo blbé vydať ho v polke mesiaca, keďže je zvykom túto rubriku vydávať vždy na jeho začiatku. Preto som sa rozhodol, že zlúčim tieto dva mesiace dokopy a vydám to ako jeden článok.

Neviem, či mi môj hudobný život hral do kariet, ale za posledné dva mesiace, mi nič iné, ako tvorba od kanadského interpreta Shawn Mendes, v mojom playliste neznela. Jeho tvorba ma neskutočne pohltila. Dokonca som sa donútil používať aplikáciu Spotify, ktorú som nevyužíval a nevidel som v nej zmysel.

Jeho tvorbu som počúval počas akejkoľvek činnosti: cvičenie, cesta do školy, dokonca som prišiel domov a v pozadí boli pustené jeho albumy. Čo sa týka jeho tvorby, tak som počúval všetky jeho albumy od Handwritten, až cez Illuminate, po Shawn Mendes. V mojej zbierke sú Illuminate, Shawn Mendes, ktoré patria medzi moje obľúbené. Snažím sa zohnať album Handwritten , no bohužiaľ, už štvrtý krát mi ho stornovali. Preto dosť často využívam práve Spotify, kde si môžem vynahradiť to, že ho doma fyzicky nemám. No nič to nemení na tom, že ak album nezoženiem, jednoznačne budem skúšať ďalej, pretože mi je srdcu veľmi blízky. 


Na mojom blogu nájdete mnoho článkov o interpretovi, taktiež aj recenzie na albumy Illuminate, Shawn Mendes, ktoré vám nalinkujem dolu. Sú v nich všetky moje pocity a dojmy nielen k spevákovi, ale aj k jednotlivým projektom. 

Ako je už zvykom vyberám vždy tri pesničky, ktoré som najviac počúval do poradia, a zároveň vyberám favorita celého albumu. Úprimne vám poviem, že nechcem aby mal tento článok dve strany, a taktiež by som mal veľký problém vybrať tri skladby a favorita, pretože ich mám tak napočúvané, že jedna za druhou majú svoj význam a zmysel a bez nich by ostatné nešli. Preto oba albumy sú ako jeden veľký favorit. 

Ako spomínal už na začiatku, Shawn mi spríjemňoval ťažké a hnusné chvíle, a tiež ma jeho hudba donútila používať Spotify, bez ktorého si neviem predstaviť cestu do školy. Teším sa na jeho ďalšiu tvorbu, ktorá dúfam, bude minimálne tak dobrá, akú mal doteraz.


No, ale my nekončíme s článkom, pretože tu mám veľa albumov, pesničiek, ktoré som počúval aj mimo jeho tvorby, a taktiež mám tu veľkú kopu albumov, ktoré som si buď kúpil, alebo dostal. 

Asi prvým začnem hudbou a albumami, ktoré som počúval za dané mesiace. Pesničky, ktoré som objavil, sú: Ava Max - Sweet but Psycho, tento song mi nonstop rezonuje v hlave a neviem sa ho zbaviť. Calvin Harris, Rag'n'Bone Man - Giant, Kygo - Happy Now ft. Sandro Cavazza, Maroon 5 - Girls Like You ft. Cardi B, DJ Snake - Taki Taki ft. Selena Gomez, Ozuna, Cardi B ďalšia šialenosť, ktorej sa neviem zbaviť. Olly Murs - Moves ft. Snoop Dogg, Calvin Harris, Dua Lipa - One Kiss, Jonas Brothers - Sucker…….

Čo sa týka albumov, tak do nich patria všetky albumy od Kylie Minogue, Lady Gaga, Kygo ….. Dosť som si napočúval projekt od Clean Bandit - What is Love?, na ktorý nájdete recenziu tu na blogu, Rita Ora - Phoenix, ktorý má tiež svoju recenziu, a taktiež o tento album bola súťaž na mojom blogu. David Guetta - 7, Imagine Dragons - Origins ….


Albumy, ktoré som si kúpil, alebo som ich dostal, sú nasledovné. Keďže boli Vianoce a niektoré darčeky som dostal oneskorene, tak ich ešte zaradím sem: Eminem - Kamikaze, Imagine Dragons - Origins, na oba nájdete tiež recenziu. Ed Sheeran X. Potom sú tu veci, ktoré som si zakúpil sám, a to sú Soundtrack k hororu Halloween, na ktorom si dosť ulietam. Charlie Puth Voicenotes, David Guetta 7, Troye Sivan - Bloom, Bruno Mars - 24k Magic a dva Boney M albumy, o ktorých ste sa už mohli dočítať v článku, kde opisujem moju návštevu Bratislavy a koncert speváka Bernhofta , ktorý vám tiež nalinkujem dole pre tých, ktorí ho ešte nečítali. Keď už spomínam BA, tak pár albumov som dostal aj od Funrádia, za ktoré im veľmi pekne ďakujem. Albumy sú : Zaz- Effet Miroir, Michael Bublé - Love, Rudimental - Toast To Our Differences, Rita Ora - Phoenix, Coldplay - Live In Buenos Aires, Clean Bandit - What is Love?. Na všetky nájdete recenziu už na blogu. 

Články: 
Shawn Mendes: 

Koncert Bernhofta:

Pekný a pohodový deň, plný dobrej hudby. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments