Koncert Bernhofta

By LukeyLB - februára 08, 2019


Koncert, ktorý ma milo prekvapil a zanechal vo mne veľmi dobrý pocit a dojem.


Vďaka spoločnosti XL Promotion som sa mohol zúčastniť koncertu nórskeho interpreta Jarle Bernhofta. Úprimne, zo začiatku som bol veľmi skeptický a nevedel som, čo čakať od speváka, pretože som ho nepoznal. Tak som neváhal a išiel som si vypočuť jeho tvorbu. Hneď do oka mi padla skladba C´mon Talk, ktorá je priam famózna. Hneď prvé tóny mi prišli zaujímavé a iné. Po vypočutí tejto pesničky som neváhal a hľadal som jeho ďalšiu tvorbu. 

Na začiatku, ako som počúval jeho skladby, mi v ušiach rezonovala podoba hudby so štýlom Eda Sheerana, mixovaným Samom Smithom. Zdalo sa mi, že keď spojíte týchto dvoch autorov, tak dostanete Bernhofta. Tento dojem sa hneď rýchlo a rapídne zmenil, keď som ho počul spievať na koncerte. Neviem, či to bolo preto, že vystupoval s kapelou, ale jeho tvorba mi prišla ako čistý anglický štýl, spojenie rocku a popu. Veľmi jedinečné a zaujímavé kombo, ktoré vytvára nezabudnuteľnú show. 

No prejdime k úplnému začiatku, keďže tento článok sa spája aj s mojím výletom do Bratislavy. Po oslovení na spoluprácu od spoločnosti XL Promotion som neváhal ani sekundu a rád som prijal lístky na koncert. Dostal som od nich dva lístky, aby som mohol zobrať moju kamarátku, ktorá je mimochodom tiež blogerka v oblasti kníh a rovnako sa chystá napísať článok o tomto podujatí. Link na jej stránku nájdete pod článkom. Tak sme si zabukovali hotel, pretože sme nechceli neskoro po koncerte cestovať domov, a zároveň som chcel navštíviť moje obľúbené Fun rádio, kde sú fantastickí ľudia. Týmto zdravím Kavu . A čo mi urobilo najväčšiu radosť, boli moje lacné úlovky platní, ktoré som si odniesol z vinylových obchodov a už zdobia doma moju zbierku. 


Plánovaný koncert sa uskutočnil v pondelok 4.2 v Majestic Music Club, kde bola úžasná atmoška. Pred samotným vystúpením Bernhofta boli predskokani, ktorí vytvorili fantastickú náladu. Osobne ma najviac zaujala speváčka Magdalena, ktorá mala veľmi silný hlas, jej tvorba je špecifická a vhodná k jej štýlu. Po predskokanoch vystúpil Bernhoft aj s kapelou, ktorý zaklincoval celý program a koncert. Jeho profesionalita a samotný dokonalý spev nenechala stáť ani jedného poslucháča v hľadisku a všetci sa hýbali v rytme hudby. Určite mi nedá nespomenúť jeho skupinu, ktorá hrala na hudobných nástrojoch excelentne a aj po malom probléme s káblami, dokázali celú situáciu ustáť. 

Moje pocity po koncerte boli neopísateľne, úžasná nálada a dobrý pocit pretrváva vo mne dodnes a jednoznačne si myslím, že tohto speváka nepočujem posledný krát. Ešte raz by som sa chcel veľmi pekne poďakovať spoločnosti XL Promotion, že mi umožnili zažiť takýto úžasný koncert, a taktiež ďakujem, že vás tu máme, pretože bez vás by tu neboli takéto super koncerty a jedineční interpreti. Ich instagram nájdete pod článkom. Viem, že teraz na konci mesiaca chystajú veľkú show pre veľkú rapovú ikonu Nicki Minaj, tak neváhajte a kúpte si lístky, ak sú ešte nejaké voľné, pretože je to zážitok na celý život, ktorý sa nedá opísať pár slovami. A čo viac dodať? Nicki Minaj je skrátka top. 

Kamarátkin blog: 

XL Promotion Instagram:

Krásny, slnečný a pohodový deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments