Summer ASK

By LukeyLB - júla 14, 2020


Letná spoveď 



Ani tohtoročné leto nebude výnimkou v podobe článku Summer Ask, kde vám opätovne prezradím a odhalím ďalšie zaujímavosti a veci o mne, ktoré možno neviete a netušíte. 

Prostredníctvom Instagramu som vás požiadal, aby ste mi posielali pár tematických letných otázok, na ktoré sa budem snažiť čo najkratšie odpovedať. Aby tento článok zase nemal 50 strán ako zvyčajne, keď sa rozpíšem. 

Mimochodom, áno, mám nový strih vlasov, ktorý si môžete všimnúť na fotkách a budem rád, keď mi dáte vedieť do komentára, či sa mi to viac hodí, či je to lepšie než predošlý strih vlasov. A taktiež vám pod článkom zanechám link minuloročného Summer Tagu. Myslím si, že to viac netreba obkecávať a môžeme sa presunúť na vaše fantastické otázky, za ktoré vám veľmi pekne ďakujem.


1. Máš rád leto? 
Úprimne vám poviem, že nie som moc veľký fanúšik letného obdobia. Prvý mesiac letného počasia dokážem ešte vydržať a akceptovať, dokonca si ho aj užívam, no neskôr vyžadujem rýchlo a akútne jesenné obdobie. 

2. Tvoj tohtoročný letný hit? 
Zatiaľ to vyzerá tak, že to bude pesnička “Nobody” od krásnej speváčky INNA. Mimochodom, tento rok dáva vonku fantastické pecky, ako je napríklad aj “Not My Baby”, VKMT…. 

3. Čo najradšej cez leto robíš? 
Oddychujem prostredníctvom ničnerobenia a ničneriešenia... 

4. Tvoja najobľúbenejšia letná destinácia ? 
Hneď a okamžite by som sa vrátil do Talianska - Lido Di Jesolo a ľahol by som si ako vorvaň na ležadlo pri mori a ani by ma nehlo. 

5. Album, ktorý ti svojim obalom pripomína leto? 
To je super otázka! U mňa je to album “7” od Davida Guettu. 


6.Čo budeš robiť toto leto? 
Okrem toho, že budem publikovať články na blogu a tráviť čas na mojom Instagrame, tak spravujem Instagram účet Rádiu Frontinus, kde môžete dať follow, link nájdete pod článkom. A čo je hlavné, hľadať si prácu a zamestnanie, keďže sa mi škola už skončila a toto celé je len moje hobby a radosť, ktorá by ma momentálne neuživila. 

7. Ako si skracuješ dlhé cesty, keď cestuješ ? 
No vždy musí byť bohatý a dobrý hudobný playlist, a taktiež zábavná a dobrá spoločnosť. Inak, chcel by som sa tejto téme venovať v samostatnom článku a vytvoriť vám hudobnú inšpiráciu do auta a na cesty. 

8. Tvoj obľúbený letný fashion kúsok v šatníku? 
Tenká, ľahká košeľa s pásikmi. 

9. Aký album by si si zobral v akejkoľvek forme k moru, vode, opaľovaniu…? 
Bohužiaľ, momentálna situácia nám nedovolí navštíviť more a letné destinácie, preto by sme si aspoň vďaka hudbe mohli privolať letné spomienky pri mori a retrospektívne sa presunúť k minuloročnému letnému obdobiu. U mňa sú to albumy od speváčky INNA a pesničky “Acapella” od Mikolas Josef ft. Fito Blanko & Frankie J a Señorita - Shawn Mendes, Camila Cabello, ktoré mi pripomínajú práve minuloročnú dovolenku v Taliansku

10. Leto alebo jeseň? 
Jednoznačne jeseň, pretože je pre mňa vždy veľmi inšpiratívna, tvorivá a kreatívna. 

Tak toto bolo 10 náhodných otázok od vás, na ktoré som sa snažil čo najkratšie a najstručnejšie odpovedať. Ešte raz vám veľmi pekne ďakujem za tvorbu tohto článku. A budem rád, keď mi taktiež dáte vedieť či už tu na Blog, alebo na Instagram pripadne Facebook, ako trávite leto a aký je váš tohtoročný letný hit. Hlavne buďte opatrní, rozvážni, zdraví a šťastní. 

Krásny letný deň, plný relaxu a dobrej letnej hudby. LUKEY 

Môj Instagram: 

FB stránka: 

Minuloročný Summer Tag

Instagram Rádia Frontinus: 

Tohtoročné články z rubriky Summer Music: 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments