Recenzia na album Always In Between- Jess Glynne.

By LukeyLB - júla 08, 2020

Zabudnutá letná bomba v mojej zbierke.

Pri prerábaní mojej izby som musel všetky platne a CD dočasne uschovať do škatúľ, pretože sa im vytváralo nové, krajšie a systematické zázemie. Pri vypratávaní som si všimol album “Always In Between” od speváčky Jess Glynne.

Prečo spomínam práve tento album? Pretože som naň akosi pozabudol a nevyjadril som sa o ňom prostredníctvom článku, recenzie na blogu. Myslím si, že by si zaslúžil recenziu a hlavne, bola by škoda nespomenúť ho, pretože obsahuje počúvateľné pesničky. Aj tento album považujem za letnú záležitosť, tak prečo ho nevytiahnuť práve teraz, keď máme letné obdobie.

Platne a CD majú svoje nové, dôstojné a prehľadné miesto, tak si myslím, že sa môžeme pustiť do recenzie.

Jess Glynne je anglická speváčka a skladateľka, ktorú podľa mňa moc ľudí nepozná. Respektíve, príde mi, že jej tvorba je raz na vrchole a potom akosi spadne do ústrania a zabudne sa na ňu. Presne ako aj ja na album, pritom má fantastické pesničky, ako sú: Hold My Hand, Real Love, Ain't Far To Go, Don't Be So Hard On Yourself, ktoré sa nachádzajú na jej debutovom albume “I Cry When I Laugh". No taktiež mnoho dobrých hudobných peciek mala Jess v spolupráci s inými interpretmi, ako: Route 94 a song “My Love”, alebo skupina Clean Bandit a ich super rádiovka “Rather Be”, ktorú počul azda každý, a ktorá dosiahla vrchol číslo jedna v britskom singlovom rebríčku. A taktiež moju najobľúbenejšiu pesničku “These Days” od Rudimental, Macklemore & Dan Caplen, ktorú si kedykoľvek rád vypočujem.

Aj jej druhý album z roku 2018 “Always In Between”, presnejšie vydaný 18. októbra na moje meniny , taktiež priniesol mnoho fantastických, letných pesničiek: I'll Be There, Thursday, All I Am, Broken, Won't Say No, These Days a One Touch, ktoré považujem za najviac počúvateľné pesničky z celého albumu. Mimochodom, keď už spomíname skladby, tak na albume sa nachádza song s názvom “Million Reasons”, ktorý sa síce nepodobá textovo, hlasovo a štylizačne na pesničku “Million Reasons” od Lady Gaga, ale hneď mi to zarezonovalo v hlave.

Album “Always In Between” by som definoval ako letný svieži album. Zabaví vás na dlhých cestách, ktoré nemajú ani konca a ani kraja. Tematický by som ho prirovnal k milostným a ľúbezným pesničkám, ktoré sa opierajú o texty a samotné klipy. Čo sa týka štýlu albumu, je to čistý novodobý R&B štýl.

V roku 2019 vystúpila speváčka v televíznej show The Voice Australia, kde zaspievala svoj hit The Blinds Stage”, kedy sa nič netušiaca porota okamžite otočila, pretože jej hlas je proste božský. Aby ste sa sami mohli presvedčiť, nalinkujem vám odkaz pod článkom.

Preto vám úprimne povie, že jej album som si nekúpil kvôli pesničkám, ale kvôli jej chrapľavému a pružnému hlasu, ktorý si viem predstaviť v jazzových veciach, ktoré by preplietala s R&B štýlom.

“All I Am” je svieža skladba, ktorá obsahuje ukážku - reprízu singlu "Final" od spoločnosti Kings of Tomorrow z roku 2000, ktorý hral a produkoval Mark Summers of Scorccio.

Song “I’ll Be There” sa nachádza ako druhá vec na albume “Always In Between”. Pesnička dosiahla číslo jedna v rebríčku singlových hitov Veľkej Británie, a taktiež je to moja srdcovka z celého albumu, preto ju vyberám ako môjho hudobného favorita. Fantastická letná záležitosť, ktorá sa vám okamžite dostane do podvedomia a nestrasiete ju.

"One Touch" je v spolupráci DJ Jaxa Jonesa. Opäť letná, svieža a vhodná na dlhé cesty autom. Samotný videoklip k tejto pesničke podporuje pestúnsku starostlivosť u detí, preto aj klip je tematický.

Album by som odporúčal pridať do playlistu do auta a na dlhé cesty, aby vám ich okamžite spríjemnil. Mimochodom, ak by ste chceli samostatný článok o hudbe do auta a na cesty, tak mi dajte dole do komentára vedieť a ja vám veľmi rád vytvorím samostatný článok o tejto téme. Album “Always In Between” nie je zlý, má veľmi príjemné a počúvateľné svetlé momenty. No mňa viac zaujal speváčkin hlas, ako samotná tvorba. Preto ho odporúčam na polku. Myslím si, že investovať do albumu nemusíte, ale zopár pesničiek si stiahnite do svojich playlistov.

Pohodový deň všetkým. LUKEY

FB stránka:

The Voice Australia vystúpenie: