CD,LP Mesiaca August - Step Back In Time - Kylie Minogue

By LukeyLB - septembra 12, 2019


Brány školy sa pre nás žiakov, študentov otvorili.


Pomerne neskoro sa vám ozývam s článkom CD,LP mesiaca. No s príchodom školského roka mi robí veľký problém skĺbiť blog so školou. Preto možno budú články, ktoré vychádzali každú stredu a nedeľu, občas posunuté. Budem sa snažiť vydávať dva články za týždeň tak, ako ste zvyknutí na blogu. 

Na august sa mi veľmi dobre spomína, pretože mi priniesol veľa oddychu, regenerácie a pohody, ktorú som nutne potreboval. Nebol to len oddych, ktorý ma sprevádzal mesiacom, ale aj veľká inšpirácia a hudba, ktorá mi vždy vytvorila úsmev na tvári. Ak by som si mal vybrať dve pesničky, ktoré som v auguste najviac počúval, tak sú to: Señorita - Shawn Mendes, Camila Cabello - môj veľký letný hit a druhá vec je od Mikolasa Josefa Acapella, ktorá ma vždy dokáže roztancovať. No prevažne som najviac počúval nový album od Kylie Minogue Step Back In Time. Obsahuje všetky hity interpretky, ktoré vydala počas svojej speváckej kariéry. Kompletnú recenziu na album nájdete na blogu v rubrike RECENZIA. 

Ako som už spomínal, brány školy sa pre nás žiakov, študentov otvorili. No nielen školské miesta v laviciach sa zmenili, ale už postupne aj počasie. Príchod krásnej jesene sa nám pomaličky, ale isto blíži a súčasťou tohto obdobia, ktoré mám mimochodom veľmi rád, bude aj pravidelná rubrika Pohodová Hudba, ktorá nás sprevádza vždy týmto krásnym, farebným obdobím. Samozrejme tomu tak bude aj tento rok, dokonca som sa rozhodol rubriku trocha pomeniť, vylepšiť, refrešnúť, aby bola zaujímavejšia. Tak sa máte na čo tešiť. Okrem spomínanej rubriky nám ostanú pravidelné nedeľňajšie Recenzie, ktoré vždy obohacujú blog.


Novinky pribudnú na blogu ale aj na mojom instagrame. Chcel by som dávať pravidelné zaujímavé kvízy o interpretoch, aby ste sa o nich niečo zaujímavé dozvedeli. Link na môj instagram nájdete pod článkom, kde môžete sledovať nielen spomínaný kvíz a hravo sa doň zapojiť, ale aj môj každodenný život, ktorý zdieľam na mojich stories.

Album Step Back In Time je azda jediný album, ktorý obohatil moju zbierku. Iné albumy za tento mesiac som neobdržal a nekúpil si.

Nielen Kylie a dve spomínané skladby som v auguste počúval, ale aj pesničky, ako sú: Mother's Daughter a Slide Away od Miley Cyrus. Svoj nový klip dostala aj pesnička Higher Love - Kygo, Whitney Houston. V mojom playliste hrali taktiež veci od Meghan Trainor - With You, MARINA - Karma a iné, ktoré som tu už spomínal veľakrát. 

Neviem ako vy, ale ja som sa veľmi tešil na toto krásne obdobie, kedy sa príroda premení na čarokrásne, rozprávkové umenie. A váš hudobný playlist sa vám postupne zmení na pohodu, ktorá vás prenesie do sveta oddychu, radosti a vypnutia od bežného sveta. 

Prajem vám pekný a slnečný deň. LUKEY

Môj Instagram:

Kylie recenzia:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments