Recenzia na album Step Back In Time - Kylie Minogue

By LukeyLB - augusta 25, 2019

Po roku je tu opäť s novým fantastickým albumom, ktorý nás prenesie do minulosti.

Je to už rok, čo austrálska speváčka Kylie Minogue po dlhšej pauze vydala svoj štrnásty štúdiový album Golden do hudobného sveta. Aj keď jeho predaj nenarástol do takých výšin ako jej predošlé albumy, i tak získal certifikát gold, ktorý odštartoval speváčkine úspešné turné. Album Golden si získal moje srdce ihneď po vypočutí prvej pesničky Dancing. Všetky skladby, ktoré sa na ňom nachádzajú napísala sama speváčka, rovnako ako aj album Impossible Princess. Celý je venovaný prevažne country hudbe, ktorá mi trocha pripomína tvorbu speváčky Dolly Partonovej.

Kylie neotáľala a je tu opäť s novou vecou Step Back In Time, ktorá je zároveň jej štvrtým veľkým collection albumom. Obsahuje štyridsaťjeden HITOV, ktoré speváčku sprevádzajú životom. Nielen staršie skladby, ale aj novinku New York City obsahuje tento album. Je to bonusová pesnička celého Step Back In Time a hneď po prvom vypočutí mi padla do ucha .

Myšlienka celého albumu je vrátiť sa späť v čase do minulosti, preto aj názov Step Back In Time. Zaspomínať si na staré, no stále nadčasové a fantastické skladby Kylie M, ktoré sa stali v určitej dobe aj hitmi, aj keď v mojom hudobnom srdci hitmi stále sú a ostali. Veľmi sa mi páči táto retrospektívna myšlienka. Zároveň aj mladšia generácia môže spoznať jej staršiu tvorbu, ktorá je nenahraditeľná. Na svoje si prídu aj fanúšikovia a poslucháči Kylie, lebo získajú nielen zberateľský kúsok do svojej zbierky, ale si aj zaspomínajú na svoju minulosť a pripomenú si tvorbu Kylie.

Keď už spomíname hudobnú minulosť speváčky, nie každý album bol zahrnutý v tejto Collection. Napríklad album Kiss Me Once z roku 2014, ktorý obsahuje moju obľúbenú pesničku Into The Blue. Taktiež album z roku 1998 Impossible Princess. Úprimne, takúto vec si pravdepodobne všimnú len fanúšikovia Kylie Minogue.

Step Back In Time by som rozdelil na dve časti. Prvá je venovaná typickým tanečným pesničkám, ako je: Can't Get You Out Of My Head, Spinning Around, Love At First Sight, Dancing, In Your Eyes, Slow, All The Lovers, I Believe In You, In My Arms, Come Into My World, Wow a iné. Na počkanie vám rozprúdia krv v tele.

Druhá časť je podľa mňa venovaná láske. Príkladom je pesnička z roku 1988 I Should Be So Lucky, ktorá je azda najväčšou legendou celého collection albumu. Nájdete tam aj Kids, skladbu na ktorej sa podieľal anglický popový spevák, a zároveň lámač ženských sŕdc Robbie Williams.

New York City - je spomínaná bonusovka. Tento song napísala samotná interpretka. V klipe môžete vidieť menšiu ukážku úspešnej tour. Pesnička prešla menšou dídžejskou úpravou, ktorá ju rozvinula a posunula ešte viac do tanečného formátu.

Nie je čo viac riešiť a dodať, album Step Back In Tim odporúčam všetkými desiatimi. Myslím si, že je viac vhodný pre fanúšikov a poslucháčov Kylie M, ako jedinečný zberateľský kúsok. Obsahuje veľký kus života speváčky a obohatí vašu zbierku. Taktiež si myslím, že je to vhodné pre poslucháča, ktorý si chce kúpiť jej tvorbu. Nemusí investovať do X albumov a stačí mu jeden, ktorý obsahuje skoro všetko.

Prajem vám pekný deň, plný pozitívnej nálady a hudobnej radosti. LUKEY

Môj Instagram a FB stránka:

Kylie M. články: