CD, LP HAUL

By LukeyLB - júla 11, 2019

Druhé, letné Vianoce.


Ako som vám sľúbil v článku CD, LP Mesiaca jún, spravíme si tu na blogu menší, nečakaný HAUL. V tomto Haule vám predstavím všetky albumy, ktoré som dostal od firiem ako spoluprácu. Taktiež tu nájdete aj môj menší nákup, ktorý by som nazval “nákupná letná horúčka”.  

Tento formát, koncept článku nebude vychádzať pravidelne. Iba vtedy, keď sa mi tu nahromadí viac albumov a nezmestia sa do rubriky CD, LP Mesiaca. No úprimne vám poviem, že by mi nevadilo takúto formu blogu písať častejšie, keby mi však firmy, spoločnosti a interpreti posielali častejšie albumy .


Nájdete tu veci od Fun Rádia, Universal Music SK, Panta Rhei. Týmto firmám, spoločnostiam by som sa chcel veľmi pekne poďakovať, že mi umožňujú písať články pre vás. Veľké ďakujem patrí aj vám sledovateľom, čitateľom, pretože bez vás by to nešlo. 


Myslím si, že to nemusíme viac obkecávať a môžeme sa vrhnúť na samotné albumy. Zoberieme to po poradí a prvým začneme mojim obľúbeným Fun Rádiom. Z Funka mi poslali nečakane veľký balíček, plný albumov, ktoré vám postupne rozpíšem v rubrike RECENZIA. V balíku sa nachádzajú albumy: Dua Lipa, na ktorú už čoskoro čakajte recenziu na blogu. Trench - Twenty One Pilots už môžete na blogu nájsť, link vám nechám pod článkom.  IN The End - The Cranberries, Otis Cigo - Majk Spirit a H16, Rýmy Hudba Boh - H16, Head Above Water - Avril Lavigne, ktoré budú postupne zrecenzované. 

Druhou firmou je spoločnosť Universal Music SK, od ktorých mám tiež novinky, ako sú: Dedicated - Carly Rae Jepsen, ktorý je už na blogu. Rammstein - Rammstein a novinku od speváčky Madonny album Madame X, ktorá taktiež obohatí rubriku Recenzie. 

No a posledným v mojom zozname je kníhkupectvo Panta Rhei. Boli dosť štedrí a poslali zaujímavé albumy: TIM 2019 - Avicii, 7 - David Guetta, ktorého nájdete na blogu. 30 - Adam Ďurica, BOX úplne prvých 4 nahrávok - Horkýže slíže, Budeme to stále my - IMT Smile. Všetky albumy postupne pribudnú na blog. 

Posledná vec, ktorú by som vám chcel vysvetliť, je“nákupná letná horúčka”, čiže menšia zbierka boxov. Buď jednotlivých interpretov, alebo danej tematiky. Myslím si, že mi to veľmi obohatí zbierku, a taktiež je to pekná vec pre zberateľov. Napríklad ako darček. Len ešte nenašli vhodné miesto v mojej zbierke. Darček pre seba, čo viac dodať.  Treba si spraviť radosť.

Pekný deň. LUKEY                

Články RECENZIE:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments