Recenzia na album Dedicated - Carly Rae Jepsen

By LukeyLB - júna 16, 2019


Kanadská speváčka valcuje svojím „zaláskovaným“ albumom popovú scénu. 


Ako by to bolo včera, keď som prvýkrát započul singel Call Me Maybe. Pamätám si, že som túto pesničku nonstop počúval ako väčšina ľudí v mojom okolí. Po tomto závisláckom songu prišiel jej debutový album Kiss, ktorý mi osobne už neprišiel tak skvelý, ako táto skladba. No i tak obsahoval pesničky, ako sú Good Time, Hurt So Good, Tonight I’m Getting Over You, ktoré ma istú dobu bavili. Úprimne vám poviem, že album Kiss mi príde detský, hravý, veselý, taký ako prvé detské lásky.

Určite nemôžem zabudnúť nespomenúť, že k sláve speváčke dopomohli tri slávne osoby: Justin Bieber, Cody Simpson, vtedy 15 ročný a manažér, producent Scooter Bravn. Scooter manažuje a produkuje pre samotného Justina a hviezdy, ako sú: Ariana Grande, po novom už aj Demi Lovato, ktorá s ním nedávno podpísala zmluvu, aby začala nový život. Úprimne jej držím palce.


Ako roky plynuli, tak o Carly nikto nič moc nepočul, ako keby sa pod ňou prepadla “hudobná zem”. No prišiel rok 2019 a s ním aj nový album, ktorý dostal názov Dedicated. Sľubuje nám viac čistej tvorbu od Carly, a taktiež troška hriešnych pikantností od samotnej interpretky. 

Dedicated by som definoval ako 80 roky pretransformované do súčasnosti. Zdá sa mi, že sa interpretka dosť intenzívne inšpirovala práve týmito rokmi. Čo mne osobne nevadí, práve naopak, príde mi to ako super nápad a myšlienka. Inšpirovať sa vášnivou, farebnou diskotékou, plnou nehy, lásky, flitrov a trblietok. 


Party For One je skladba z albumu. Carly sa pokúšala podať ju inak, než sme u nej zvyknutí. Snažila sa upraviť, zmeniť svoju intonáciu a samotný hlas. Pesnička je dynamická, veselá, ideálna na letné cesty. Trocha mi to pripomína štýl skupiny Litte Mix.

Everything He Needs, táto vec vás presunie do 80 rokov. Myslím si, že je to zaujímavá skladba. 

The Sound - úprimne vám poviem, že táto pesnička mi príde najslabšia z celého albumu, taká nemastná neslaná.

Now That I Found You je dynamická muzikálová bomba, ktorá vám rozprúdi v tomto horúcom počasí krv v žilách. Podľa mňa je najsilnejšia a najlepšia pesnička z celého albumu, preto ju vyberám ako môjho favorita. 


Album Dedicated mi zaslala spoločnosť Universal Music SK, veľmi pekne im ďakujem. Ich FB stránku a Instagram nájdete, ako vždy, pod článkom. Oplatí sa ich sledovať, pretože dávajú na svoje profily fantastické súťaže o albumy a lístky. 

Moje záverečné hodnotenie:
Carly sa snaží byť vo svojej popovej tvorbe vpred. Môj názor je, že speváčka skúša, čo sa bude jej fanúšikom a poslucháčom páčiť. Zdá sa mi, že celé je to na dobrej ceste a môžeme od nej očakávať minimálne tak dobré songy, ako Call Me Maybe. Albumu dávam 5 z 10. Má svoje svetlé a dobré momenty, ktorých sa chytám naplno, no bohužiaľ, nájdu sa tam aj slabé a nevýživné veci. 

Krásny, slnečný deň. LUKEY 



Recenzia na album Kiss: 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments