Halloween music party Madonna - Rebel Heart

By LukeyLB - októbra 24, 2018




Blíži sa nám magické obdobie, ktoré nám prinesie ešte viac magickú noc. Obdobie, ktoré mám na mysli, sa nazýva Halloween. Noc plná strašenia, zázrakov a mágie. Magická noc, kedy ožijú všetky príšery a nadpozemské tvory. Ako už môžete z minuloročných článkov vedieť, zbožňujem Halloween, a taktiež ho oslavujem. Už od prvého októbra mám haloweenskú výzdobu. Samozrejme nemôžem zabudnúť a neapelovať na sviatok, ktorý je veľmi dôležitý, a to sú Dušičky. Sviatok, kde si pripomíname, spomíname na ľudí, ktorí už bohužiaľ nie sú medzi nami. Taktiež by sme mali prejavovať k tomuto sviatku veľkú úctu a čo je hlavné, navštíviť hroby našich najbližších a aspoň im zapáliť jednu sviečku. 


Keď som rozmýšľal, aké albumy zvolím do tejto rubriky, tak mi hneď napadol album Rebel Heart, od interpretky Madonny. Tento album má dizajn, ktorý mi evokuje Halloween, dokonca sa dá tento album použiť aj ako výzdoba. Album obsahuje pesničky, ktoré si myslím, že sa hodia na Halloween párty. Preto som zvolil tento album, pretože si myslím, že tento album je vhodný na Halloween. Túto rubriku som vymyslel a zvolil preto, aby som vás inšpiroval k výberu hudby na Halloween párty, a taktiež to môže byť inšpirácia na kostým. Myslím si, že aj navnadenie na Halloween atmosféru. Ako som hore už na začiatku spomínal, táto rubrika už má nejaké články, články z minulého roka. Taktiež sa môžete navnadiť a inšpirovať práve z nich. Link budete mať, ako vždy, pod článkom. Myslím si, že som vybral zaujímavé a špecifické albumy. No myslím si, že aj tento rok som vám vybral zaujímavé a jedinečné články, ktoré vás inšpirujú a navnadia na Halloween atmošku. 


Späť k albumu Rebel Heart, tento album nájdete aj na blogu v rubrike Collection, kde nájdete všetky albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke. Link budete mať pod článkom. 

Moja Halloween pesnička z celého albumu sa nazýva Living For Love, krásna skladba. Táto pesnička patrí medzi moje top pesničky od Madonny. Taktiež klip je famózný a zaujímavý. 

V tejto rubrike vám dám aj zopár rád na Halloweensku atmošku. Jednoznačne veľa urobí výzdoba, bez ktorej si neviem Halloween predstaviť. Vyrezávanie tekvice, ktoré dodá tu správnu pohodu, atmosféru, ale aj radosť. Myslím si, že je to veľmi kreatívne a oddychové. Aj keď si myslím, že v obchodoch by mohlo byť toho viac a najmä širší výber tekvíc, pretože existuje veľa pekných a zaujímavejších druhov. 

Môj Halloween klip je k pesničke Ghosttown, krásny dejový klip, ktorý nám vytvorí zimomriavky po celom tele. 

Kde som CD kúpil: 

Madonna články: 

Halloween články: 

Prajem vám pekný a magický deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments