Recenzia na album Shawn Mendes - Shawn Mendes

By LukeyLB - septembra 16, 2018

Máme tu tohtoročnú novinku. Som rád, že sa mi podarilo zohnať nový album, ktorý vám chcem predstaviť pomocou recenzie na tomto blogu. Vždy sa snažím, čo najskôr si kúpiť novinky, nové albumy interpretov, ktoré ma zaujali. No nie vždy sa mi to podarí tak, ako dnes, pretože buď nie sú peniaze, keďže si všetky albumy kupujem za svoje peniaze. Bohužiaľ, nemám žiadnu spoluprácu, ktorá by mi posielala novinky. Čo je veľká škoda, lebo by sa to zišlo. Taktiež ďalšia recenzia, ktorú plánujem nasledujúcu nedeľu, bude tiež horúcou novinkou.

Dnes som si pre vás pripravil album Shawn Mendes od interpreta Shawn Mendes. Ako nechápem, prečo nevymyslel nejaký kreatívnejší názov albumu, to je asi jediné negatívum celého albumu, pretože album je famózny, dosť ma prekvapil v dobrom a som na ňom závislý, vkuse ho počúvam, ako mi prišiel domov. Album testujem skoro dva mesiace, aby som vám povedal moju recenziu. Poviem vám, že za tie dva mesiace som si album vypočul takých 20 krát, ak nie aj viac. Totálna závislosť!

Shawn tvrdil a povedal, že album bude niečo iné, nové, ako sme od neho zvyknutí čakať. Preto som bol pri tomto albume dosť na vážkach, no album ma absolútne nesklamal. Štýl celého albumu mi príde na pol funky, až taký štýl, ako používa Justin Timberlake a druhá polka mi príde ako štýl Justina Biebera. Keď to spojite dokopy, dostanete úžasný album, ktorý Shawnovi neskutočne vyšiel a sedí mu.

Zoznam pesničiek je nasledovný: In My Blood, Nervous,Lost In Japan,Where Were You In The Morning,Like To Be You,Fallin' All in You, Particular Taste, Why, Because I Had You, Queen, Youth Mutual,Perfectly Wrong,When You Are Ready. Môj album je deluxe album. Ja už nemám slov na tento album, absolútne už netuším čo mám povedať o tomto albume. Naposledy som bol takto hotový z album Kids in Love od interpreta Kygo, ktorý nájdete na blogu tiež zrecenzovaný. Samozrejme link bude pod článkom.

Bohužiaľ, favorita nedokážem vybrať jedného, tak aspoň som vybral dvoch, menej to fakt nešlo. Prvá pesnička sa nazýva Because I Had You pesnička, ktorá vás pohladí na duši. Druhá skladba sa nazýva Queen, ktorá vám rozprúdi krv po celom tele.

Klip, ktorý som vybral ako favorita, je In My Blood, ktorý je zaujímavý.

Dizajn celého albumu je mega. Totálne nadčasový, premyslený. Tá telovopudrová farba je úžasná. Myslím si, že si dosť dali záležať na obale. Super prácu odviedli.

Live koncerty, ktoré má Shawn, si občas pozriem a sú dobré. Shawn má pekný hlas, ktorý potvrdzuje na koncerte. Taktiež hra na gitare a klavíri sú od neho famózne. Z pódia vychádza príjemná atmosféra ako aj pri JB. Myslím si, že mega pecka by bola pesnička, keby vytvorili duet Shawn a Justin Bieber.

Moje záverečné hodnotenie je pozitívne. Požehnávam celý album, môžete si ho kupovať, objednávať. Oplatí sa si ho kúpiť, jednoznačne sa v zbierke nestratí a nebudete ľutovať, že ste si ho kúpili.

Kde som CD kúpil:

Shawn Mendes článok: