Say Something: Rozhovor s Kapelou Good Road

By LukeyLB - augusta 16, 2020


Kapela Good Road vydáva svoj debutový album.




Už dlhšiu dobru som rozmýšľal, čo nového by som priniesol tu na blog. A tak som jedného dňa listoval v časopise a sníval som o tom, aké by to bolo byť na titulke prestížneho časopisu a zároveň tam mať pekný a príjemný rozhovor. A v tej sekunde mi to napadlo. Prečo nevytvoriť vlastnú rubriku, ktorá vám prinesie zaujímavých, šikovných a úspešných ľudí, ktorí nám majú čo predviesť a ukázať, tak prečo im neprenechať priestor na vyjadrenie. 

Rozmýšľal som aj o tom, že by som začal tvoriť podcasty. No najväčší problém bola nielen drahá výbava, ale aj čas hostí. Bohužiaľ, je doba, kedy ľudia veľa pracujú a nenájdu si čas, prísť len tak na rozhovor. Preto som si k tomu sadol a vymyslel som to do poslednej bodky. A to tak, že moje rozhovory si budú hostia vypĺňať, odpovedať v pohodlí domova, kde majú dostatok času na zodpovedanie každej jednej otázky. Pretože samotné otázky im zašlem na mail. A výsledný rozhovor bude v podobe článku. 

Say Something, áno, takto sa volá rubrika, ktorá vám odhalí zaujímavých hostí, ktorí vás nielen obohatia a zahltia informáciami, ale aj inšpirujú vlastnými dielami, výrobkami a tvorbou….. Na začiatok tu budú prevažne hostia, ktorí sa pohybujú v hudobnom odvetví a možno časom tu nájdete aj iné profesie a zaujímavých ľudí….


Dosť bolo obkecov k samotnej rubrike. Poďme sa presunúť na náš zaujímavý rozhovor. Na dnešný článok som si pozval kapelu Good Road. Počas minulého víkendu vydala svoj debutový album “Multiverzum”, ktorý vám veľmi radi priblížia. Good Road je slovenská kapela, ktorá tvorí slovenskú tvorbu. Tvorí ju 6 stálych členov (speváčka, klávesy, basa, bicie a 2x gitara). Koncertná zostava je doplnená o siedmeho člena (gitara) a na hudobnej scéne pôsobia už 10 rokov. 

Myslím si, že menšia charakteristika kapely je za nami a môžeme sa presunúť na otázky, pri ktorých si troška potrápili svoje hlavičky. Nech sa páči, autentické odpovede na moje otázky v plnom znení (bez titulkov .)

Na otázky odpovedal klávesák, ktorý je zároveň aj hlavným spevákom kapely – Joe Noak (Jozef Novotňák).

Ako by ste sa definovali ako kapela? (štýl, žáner, pôsobenie, hudobné zloženie…) Priblížte čitateľom kapelu “Good Road”

Kapela vznikla v roku 2010 a teda na hudobnej scéne sme už 10 rokov. Zo začiatku sme sa venovali prevažne hraniu cover verzií rôznych skladieb, či už slovenských, alebo zahraničných. V štýle sme si veľmi nevyberali a hrali sme to, čo sa nám páčilo. Chodili sme hrávať po rôznych spoločenských akciách, no časom sme začali mať pocit, že z veľkej miery len niekoho kopírujeme a neukážeme ľuďom samých seba. Toto bol moment kedy sme si povedali, že chceme aby nás ľudia spoznali aj inak a začali sme robiť vlastné skladby. Čo sa týka zloženia kapely, tak v súčasnosti je nás v koncertnej zostave 7 členov, teda klávesák (zároveň aj spevák), basák, bubeník, traja gitaristi z ktorých jeden vypomáha aj pri hraní niektorých klávesových partov, kde už jeden klávesák nestačí a samozrejme naša speváčka.

Poďme sa retrospektívne presunúť na úplný začiatok vášho pôsobenia a samotnej existencie kapely. Ako ste sa dostali k hudbe? 
Myslím, že ak odpoviem za seba, tak zároveň odpoviem za všetkých, lebo každého z nás k hudbe niekto priviedol. Ja som mal k hudbe od malička veľmi blízko, keďže môj otec je hudobník a hrával dlhé roky na bicie s vlastnou kapelou (teraz je naším bubeníkom). Občas som ako malý chlapec chodieval aj na ich skúšky a už tam ma to začalo lákať a samozrejme ako každé dieťa ma najprv zaujali práve bicie. Neskôr sa však môj záujem presunul na klávesové nástroje.


Môžete nám objasniť vznik “Good Road”? Kto prišiel s nápadom kapely a kto s názvom Good Road? 
To, že kto prišiel s nápadom kapely nie je tak jednoznačné. Ja som už od malička túžil po tom, si raz založiť kapelu. Taktiež som sa od detstva poznal aj s naším basákom Maťom a potom sme to nejako začali riešiť spolu a podarilo sa to.
S názvom Good Road prišiel práve náš basák Maťo. 

Pri názve ešte ostaneme. Priblížte nám význam a príbeh vzniku samotného mena kapely “Good Road”? Prečo ste zvolili anglický názov? Pretože plánujete aj anglickú tvorbu a chceli by ste preraziť vašou tvorbou aj v zahraničí? 
Na začiatok musí poznamenať, že nebolo naším cieľom vymyslieť anglický názov kapely. Dlho sme nad názvom premýšľali, no raz na jednej zo skúšok prišiel práve náš basák Maťo s názvom „Dobrá cesta“. To sa nám začalo páčiť, lebo chceli sme nájsť v hudbe tú správnu a dobrú cestu pre nás, tak sme pri tomto názve zostali. Neskôr nám to však prišlo trochu fádne a jednoducho sme to dali do angličtiny, kedy z toho vzniklo „Good Road“. Bolo to teda celé taká zhoda náhod a nebola za tým potreba preraziť v zahraničí. Čo sa týka anglickej tvorby, taktiež nebolo naším cieľom písať anglické texty, aj keď je pravda, že niekoľko anglických textov už máme, no stále s tým nie sme stotožnení. 

Ako kapela pôsobíte na hudobnej scéne od roku 2010. Aktuálne teda oslavujete okrúhle jubileum - 10 rokov pôsobenia. Čo by ste označili za najväčší zlomový moment, úspech v rámci pôsobenia kapely za tých 10 rokov? Bolo to vydanie debutového albumu, vydaného práve na vaše hudobné výročie, alebo úspešné účinkovanie v súťaži ECHO Zemplína, kde ste dva krát po sebe vyhrali? 
V prvom rade to asi bola práve dvojnásobná výhra v súťaži ECHO Zemplína, lebo práve tá nás utvrdila a nakopla v tom, že chceme robiť vlastné skladby a nahrať vlastný album. Samozrejme, ako ďalší úspech berieme práve vydanie nášho albumu MULTIVERZUM. Bol to jeden z našich cieľov a snov, ktorý sa nám podarilo splniť.

V priebehu vášho pôsobenia na hudobnej scéne ste prešli niekoľkými zmenami - zostava stálej kapely, koncertná zostava doplnená o gitaristu. Boli ešte iné radikálne zmeny, ktoré ste plánovali/plánujete uskutočniť? 
Počas nášho 10 ročného pôsobenia sa udialo naozaj veľa zmien. V priebehu troch alebo štyroch rokov sme vystriedali troch bubeníkov. Zo začiatku sme hrávali štyria a nemali sme speváčku. Tá sa k nám pridala až neskôr. Po nej sme doplnili zostavu o ďalšieho gitaristu a nakoniec máme v koncertnej zostave aj tretieho gitaristu, nakoľko jeden z nich, ako už bolo spomenuté, vypomáha pri niektorých skladbách aj na druhých klávesoch. Čo sa týka nejakých ďalších zmien, tak zatiaľ nič radikálne neplánujeme.

Dobre vieme, že nie každý si s každým dokáže sadnúť. Rovnako ak skupina ľudí trávi spolu veľa času, začnú si liezť trocha na nervy. Ako vychádzate spolu ako kapela? Tolerujete sa navzájom? Prebieha medzi vami aj nejaká slovná výmena názorov, dokážete sa dohodnúť na jednej veci? 
Ako kapela vychádzame spolu väčšinou dobre. Snažíme sa tolerovať jeden druhého, no je pravda, že občas si začneme na skúškach liezť na nervy a taktiež sa niekedy aj pohádame, hlavne vtedy keď sa na niečom nevieme dohodnúť, alebo keď skúšame príliš dlho a často. Myslím si však, že toto sa z času na čas deje v každej kapele a z určitého pohľadu je to aj dobre a vždy sa nakoniec nájdu kompromisy. 


Čo vás ako kapelu spoločné spája? Samozrejme okrem samotnej hudby. Máte niečo spoločné, čo vás navzájom definuje? (motto, cieľ, hobby, zábava, vzťahy….) 
Okrem samotnej hudby a túžby tvoriť hudbu pre ľudí a preniesť ju k ľudom nás spájajú aj vzťahy. Okrem dvoch gitaristov sme ostatní piati členovia rodina. 

Poďme sa presunúť k samotnej tvorbe a textom piesní. Na samotných textoch k jednotlivým pesničkám, ktoré ste vydali, sa väčšinou podujal váš klavirista, ktorý je zároveň aj vaším producentom. Ako prebieha jeho proces písania textov? 
Môj proces písania je taký, že kedykoľvek keď mi niečo napadne, či už nejaký verš alebo melódia, tak v tom momente si to poznamenám do mobilu (nahmkám melódiu, alebo zapíšem text) a neskôr sa k tomu vraciam, vyhodnocujem to a začínam s tým pracovať. Pravdou však je, že nie všetky texty na albume sú výlučne mojou tvorbou. Napríklad pri skladbe „Medzi nami“ sa na texte podieľal aj náš gitarista Peťo a text k skladbe „Dievča posledné“ napísal náš druhý gitarista Fero.

Čo ho inšpiruje k písaniu? Vlastný príbeh, život, udalosť, alebo nekonečná ľudská fantázia? 
Niekedy je to len ľudská fantázia a zasnenie, no väčšinou je to vlastný príbeh, alebo príbehy ľudí okolo mňa, prípadne niečo nad čím sa dlhú dobu zamýšľam a čo ma nejakým spôsobom trápi. Takto napríklad vznikol text skladby „Stratení“, ktorý je o dnešnej uponáhľanej dobe a o tom, ako si nevieme v živote vážiť obyčajné veci. 

Z vlastnej skúsenosti viem, že nie vždy a hneď ma pri tvorení “ kopne múza”. Pri akej činnosti, v akom čase najčastejšie nachádza inšpiráciu? Čo mu najviac prospieva a pomáha pri tvorení? 
Občas tá inšpirácia príde sama od seba v ktoromkoľvek čase, či už som niekde vonku alebo sedím doma. Najviac mi však ale prospieva kľud a preto väčšinou tvorím v noci. Nič ma nevyrušuje a dokážem nad vecami viac premýšľať. Boli aj také noci, ktoré som do rána presedel v domácom štúdiu, lebo som mal nápad a potreboval som to v ten moment nahrať a nejakým spôsobom dať dokopy.

Zvyčajne pri tvorbe pesničiek skladateľa, textára a samotného speváka niekto ovplyvňuje a inšpiruje. Vo vašom prípade je to kto, alebo čo?
Inšpirujú ma ľudia a ľudské príbehy okolo mňa, inšpiruje ma svet a celý vesmír, jeho veľkosť a nekonečnosť. Myslím si, že aj hudba má nekonečne veľa podôb.


Máte nejaký hudobný vzor ? (slovenský, zahraničný) 
Každý z nás v kapele má svoj hudobný vzor, ktorý ho nejako inšpiruje a ovplyvňuje a potom sa to snažíme dať nejako dohromady. Sú medzi nimi slovenský aj zahraničný interpréti. Za mňa je to fínska kapela Nightwish a ich klávesák Tuomas Holopainen, aj keď nehráme taký štýl ako oni. Počúvam ich však veľmi rád. Ich hudba sa mi páči, lebo sa v nej objavuje veľa orchestrov, čo podľa môjho názoru celú hudbu (skladbu) pozdvihne na iný level a to sa snažím do našej hudby dostať aj ja. Ďalším veľkým vzorom je pre mňa kapela Sunrise Avenue a ich spevák Samu Haber. Jednoducho sa mi páčia, ich hudba a tiež to ako sa počas svojej kariéry vypracovali. Za ostatných v kapele je to napríklad Bon Jovi, Pink, kapela TEAM, Marián Čekovský alebo Victor Wooten. 

Pri tvorení skladieb sa vždy kladie dôraz na postupnosť pri skladaní jednotlivých častí. Čo vzniká vo vašej tvorbe skôr? Text, alebo hudba (podmaz) ? 
Hudba je to, čo vznikne skôr. Vždy mi najprv napadne nejaká melódia, ktorú si nahrám a potom k tomu tvorím text.

Koho si v rámci súčasnej hudobnej scény najviac vážite a považujete jeho a aj samotnú tvorbu za kvalitnú a dobrú?
Je toho viac. Zo zahraničných interprétov je to napríklad Adele, Harry Styles alebo The Weekend. Z tých slovenských je toho tiež viac. Páči sa nám tvorba napríklad Adama Ďuricu, Petra Cmoríka, Karmen Pál-Baláž alebo aj Mariána Čekovského. 

S akým hudobným interpretom, skupinou by ste chceli nadviazať spoluprácu? (nahrať skladbu) 
Neviem, či to bude niekedy možné, ale radi by sme nadviazali nejakú spoluprácu a nahrali nejakú skladbu napríklad s Adamom Ďuricom alebo Karmen Pál-Baláž. 

A k samotným pesničkám. Vaša prvá nahrávka sa volá “Po kvapkách”. Vznikla v roku 2017, kedy ste sa zúčastnili sútaže ECHO Zemplína, ktorú ste aj vyhrali a vďaka tomu ste mali možnosť nahrať túto pesničku. Povedzte čitateľom niečo viac o tejto skladbe. O čom, alebo o kom samotná pesnička je? Je inšpirovaná skutočným životným príbehom niekoho z vás? 
Na úvod poznamenám, že skladba „Po kvapkách“ vznikla už v roku 2012.
V roku 2017, keď sme vyhrali súťaž ECHO Zemplína, sme ju prerobili, doplnili o orchestre a nahrali ju. Samotná skladba je inšpirovaná skutočným príbehom. Vznikla tak, že v jeden večer mi napísal Maťo (náš basgitarista), že chcel by spraviť skladbu pre jedno dievča, ktoré bolo jeho „platonickou láskou“. Ešte v ten večer sme na tom začali pracovať a musím povedať, že šlo to veľmi rýchlo. Základ skladby aj s textom bol hotový za nejakú hodinku.


Nejaké zákulisné pikošky, zaujímavosti, vtipné momenty, ale možno aj nepríjemné chvíle a momenty, ktoré sa udiali pri tvorbe tejto pesničky? 
Takou zaujímavosťou je napríklad to, že táto skladba vznikla cez Skype. On hral u seba doma gitaru, ja u seba doma klavír. Toto je naša jediná skladba, ktorá vznikla takto online. :)

O rok neskôr ste sa opäť zúčastnili súťaže ECHO Zemplína, ktorú ste opäť vyhrali, a taktiež pri tejto príležitosti vznikla vaša druhá vec “Na kolená padám”, ktorú ste ale vydali v roku 2019 aj na CD singel. Mali ste úspešný predaj CD singlu? 
Tento singel sme nevydali za účelom predaja a teda ani sme to nejako nesledovali. Fyzických CD sa vyrobilo len zopár kusov, aj to len na propagáciu. Skôr to bolo kvôli tomu, že sme chceli ľuďom predstaviť opäť niečo nové z našej tvorby. 

Oproti predošlej prvej pesničke “Po kvapkách”, ktorú by som definoval ako baladu, mi príde, že druhý song “Na kolená padám”, je podstatne dynamickejšia vec. Bol to nejaký priamy zámer, alebo ste chceli vyskúšať iný typ žánru, a tak obohatiť svoj hudobný repertoár a priniesť poslucháčom pestrejší typ tvorby?
Nebol v tom žiadny zámer. Robíme hudbu tak, ako to cítime a nezameriavame sa na jeden hudobný štýl. Snažíme sa neškatuľkovať sa do jedného štýlu a robiť skladby tak, ako sa nám to v tej chvíli páči. Niekedy je to viac rockové, niekedy viac tanečné, popové.

Hlavným dôvodom, prečo vznikol tento rozhovor, je váš nový debutový album “Multiverzum”, ktorý vyšiel minulý víkend (sobotu 8.8.2020). Gratulujem. 
Ďakujeme.

Myslím si, že by sme mali poslucháčom a čitateľom priblížiť viac tento album. Ako by ste definovali a opísali celý album “Multiverzum”? Prečo práve vesmír? 
Vesmír preto, lebo je nekonečný a stále sa rozpína, odohráva sa v ňom veľa dejov a určitým pohľadom ľudí fascinuje (teda aspoň mňa, ako amatérskeho astronóma). Mení sa a nie je vždy rovnaký. Takto nejako sa menila aj naša hudobná cesta. Začali sme v nejakom bode a časom sme sa posunuli do iného bodu a určite sa v budúcnosti posunieme ešte do nejakého ďalšieho bodu. Berieme to teda celé ako nejaký náš „hudobný vesmír“, ktorý sa neustále rozvíja. Album Multiverzum by sme opísali ako zbierku piesni, ktoré vznikli počas nášho doterajšieho pôsobenia, keď sme sa ako kapela neustále formovali a zdokonaľovali. Je to taký prvý bod v našom „hudobnom vesmíre“ a tých bodov bude určite viac.


Ovplyvnila vás nejako korona pri tvorbe albumu a samotných piesní? 
Áno. Nakoľko sa nám trochu utlmili pracovné povinnosti, tak sme mali viac času venovať sa samotnému nahrávaniu albumu. :D

Všimol som si vysvetlenie celého albumu a asi aj názvu na bočnej strane otvoreného albumu. No aj tak by som sa chcel opýtať, prečo práve “Multiverzum”? 
Práve to vysvetlenie na bočnej strane albumu by malo prinútiť ľudí sa trochu zamyslieť nad tým, prečo práve Multiverzum. Po vypočutí albumu si možno poslucháči všimnú, že skladby nie sú tak celkom smerované do jedného hudobného štýlu, ale je to viac štýlov, určitým spôsobom spojených dohromady. Na albume je možné nájsť balady, tanečné popové skladby no aj rockovejšie skladby. Veľmi radi kombinujeme pop/rock s elektronickými prvkami a orchestrálnymi prvkami a to sa dá z pohľadu vesmíru chápať ako viac paralelných vesmírov, ktoré sú nejakým spôsobom prepojené, čo nám definuje práve výraz MULTIVERZUM.

Album prináša 11 songov, ktoré ste si napísali sami, alebo spolupracovali na albume iní textári, mix a mastering? 
Skladby sme si napísali sami. Texty som z veľkej miery písal ja (klávesák), no na albume sa textovo podieľali aj gitaristi Peťo a Fero. Produkčne som to z veľkej miery zobral tiež na seba. O mix a mastering sa postaral profesionálny zvukár a producent Braňo Fábry, ktorý je z časti aj producentom skladby „Medzi nami“ a počas celého procesu nahrávania nám dával rady k produkcii, za čo mu veľmi pekne ďakujeme.

Všetky pesničky na albume majú slovenské texty. Bol to váš primárny zámer zvoliť len slovenské skladby, aby ste oslovili čo najviac poslucháčov a zároveň ostali verní slovenskej tvorbe, slovenským textom? Alebo ste nechceli mixovať slovenskú tvorbu s anglickou? 
Môžeme povedať, že to bol zámer. Zatiaľ nemáme veľkú ambíciu posúvať našu hudbu za hranice a chceli sme teda, aby ľudia na Slovensku našej hudbe rozumeli, aby vedeli lepšie pochopiť to, o čom skladba je. Samozrejme máme aj pár textov v angličtine, ale tie sú zatiaľ odložené a možno že sa k ním raz dostaneme. To ukáže čas.

Ak som si dobre všimol, tak dve skladby “Univerzum” a “Multiverzum” nemajú text. Je to forma ”intra”, inštrumentálu, ktorú teraz dosť veľa interpretov aplikuje na vlastný album. Čím, alebo kým ste sa inšpirovali? Mimochodom, super nápad celé mi to prišlo magické a zaujímavé. Veľmi sa mi to páči. 
Skladba Univerzum je naozaj intro k celému albumu, chceli sme to v úvode nejako uviesť a nevybaliť na ľudí hneď prvú skladbu. Skladba Multiverzum, je tiež z veľkej miery inštrumentálna, aj keď sa v jej druhej polovici vyskytuje krátke hovorené slovo, ktoré opisuje práve to, čo výraz Multiverzum znamená. Mali sme potrebu to poslucháčom vysvetliť a priblížiť aj formou nejakej skladby a tak sme spravili tento viac menej inštrumentálny song, v ktorom sa vyskytuje množstvo nástrojov a rôznych zvukov, či už ide o elektronické synťákové zvuky, alebo zvuky klavíra, flauty, orchestrov a dokonca aj harfy. Práve aj v tejto skladbe je vidieť to spojenie rôznych nástrojov a štýlov a vo finále to vyznieva tak trochu magicky, čo bolo aj zámerom a máme to radi. Inšpiráciou je práve kapela Nightwish, ktorá tiež svoju tvorbu dopĺňa o takéto inštrumentálne skladby.


Ak by ste si mali vybrať jednu pesničku, ako celkového favorita albumu, tak ktorá by to bola a prečo? Osobne za mňa je to song “Medzi nami”, ktorý je dynamický, veselý a je to fajn tanečná vec. 
Je to ťažké. Ku každej skladbe sa viaže určitá etapa nášho pôsobenia a určitý príbeh. Za každou skladbou, ktorá je na albume si stojíme. Avšak skladba „Medzi nami“ má asi najväčší rádiový potenciál zo všetkých skladieb a tiež je naším favoritom. Veríme, že práve táto skladba dokáže ľudí zaujať a jej melódia je zapamätateľná. Osobne sa nám ale páčia aj skladby „Jediná“ a skladba „Stratení“, ktorá núti ľudí zamyslieť sa nad dnešnou uponáhľanou dobou. 

K pesničke “Len ty” ste vydali lyrics videoklip. Mne príde, že skladba je o “začínajúcej láske”….. Je to tak ? Priblížite nám ju viac? 
Áno je to tak. Je to o začínajúcej láske, kedy sú dvaja ľudia najviac pobláznený, žijú pre daný okamih a neriešia ešte budúcnosť v ich vzťahu. K tejto skladbe ma inšpiroval samotný život, okolie a ľudia v ňom. Ak sa prejdete napríklad po meste, tak veľmi často narazíte práve na takéto páry a to ma motivovalo pri písaní tejto skladby. 

Album je spustený predaj, taktiež mal aj predpredaj. Mali ste veľký záujem o predpredaj albumu? 
Musím sa priznať, že záujem o album v predpredaji ma príjemne prekvapil a bol väčší, ako sme očakávali. Aj naďalej nám chodia objednávky a sme veľmi radi, že ľudia majú o našu hudbu záujem, za čo im úprimne ďakujeme. 

Plánujte aj samotný krst albumu “Multiverzum”? 
Krst abumu sme plánovali už tento rok v Jenkovciach na festivale „Rockové popoludnie“, ktorého sa mal konať 7. ročník. Aktuálna situácia to však nedovolila a festival bol zrušený. Na základe toho sme sa rozhodli, že s krstom albumu sa nebudeme ponáhľať a pokrstíme ho o rok práve v Jenkovciach na Rockovom popoludní, keďže sme to tak pôvodne plánovali a sme súčasťou tohto festivalu každoročne, už od jeho prvého ročníka, čo si veľmi vážime. 

Vašu tvorbu a aj samotný album si poslucháči môžu vypočuť už aj elektronicky, kde všade nájdu vás? 
Album bol distribuovaný aj v digitálnej podobe do väčšiny streamovacích služieb ako napríklad Spotify, iTunes, Deezer, Amazon alebo Youtube Music. Samozrejme dianie v kapele môžu sledovať aj na našom facebookovom profile „Good Road“, alebo na instagrame „kapelagoodroad“, kde pravidelne pridávame veci okolo diania v kapele a budeme radi ak sa k nám pridajú.


Plánujete aj “Multiverzum” turné po Slovensku? Zatiaľ som si všimol len súkromné koncertovanie na svadbách. Ak áno, ktoré okresy by ste chceli navštíviť? 

Veľmi radi by sme takéto turné zrealizovali, ale nezáleží to samozrejme len od nás. Taktiež sa nechceme obmedzovať na okresy a radi by sme našu hudbu priniesli do každej časti Slovenska, aj keď pravdepodobne zo začiatku začneme na východnom Slovensku.

Na druhej strane je potrebné prihliadať aj na to, ako sa v blízkej dobe bude vyvíjať situácia okolo korony. Boli by sme však radi, ak by sa nám niečo také podarilo budúci rok zrealizovať a ešte lepšie by bolo, ak by sme to mohli spojiť prípadne s nejakou inou kapelou alebo interprétom. 

Na čo sa môžu tento rok ešte fanúšikovia tešiť? Nejaké najbližšie plány? 
Koncom leta, alebo začiatkom jesene by sme sa radi pustili do natáčania videoklipu k ďalšej skladbe z albumu. Taktiež máme v pláne (ak sa to po technickej stránke podarí) pripraviť pre našich fanúšikov taký „online koncert“ z nášho štúdia. Samozrejme plánujeme aj nejaké tie súťaže, kde budú môcť vyhrať náš album.

Rýchle rozstreľujúce otázky a odpovede: 

  • Koho hudbu dokážete akceptovať: Justin Bieber alebo Miley Cyrus? 
        Miley Cyrus
  • Koncert na playback alebo naživo? 
        Jednoznačne vždy naživo.
  • Súčasný, moderný POP vs. predošlý, starší POP?
        Moderný pop
  • Vlastné texty piesní alebo tvorené iným textárom? 
       Vlastné texty. Je to potom viac osobnejšie.
  • Viac počúvate slovenskú tvorbu alebo zahraničnú? 
       Je to tak 50 na 50.

A sme na konci s prvým rozhovorom v podobe článku. Dúfam, že sa vám tento nový projekt - rubrika Say Something páčila. Budem rád, keď mi dáte vedieť do komentára vaše pocity, prípadne otázky, Taktiež mi môžete dať tipy na slovenských a českých hudobných hostí, s ktorými by som mal vytvoriť práve takýto článkový rozhovor. 

Zároveň by som chcel poďakovať kapele Good Road, ktorá si našla čas zodpovedať moje otázky a snáď sa im netradičný rozhovor páčil. Prajem vám veľa hudobnej radosti, plno hudobnej plodnosti a veľa veľa úspechov nielen v hudobnej kariére, ale aj v samotnom živote. 

Krásny deň, plný dobrej hudby. LUKEY 


Good Road web a soc. siete:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments