Recenzia na album Treat Myself - Meghan Trainor

By LukeyLB - mája 12, 2020

Doprajte si album, ktorý znie ako fantastický soundtrack k muzikálu.

Týždeň s týždňom sa snúbil a opätovne vám prinášam nový článok v podobe recenzie, ktorá nám prinesie tohtoročnú novinku

Reč je o albume “Treat Myself” od Meghan Trainor, ktorá prišla koncom januára s novinkou. Milo ma prekvapila, pretože na albume sa nachádzajú kvalitné pesničky, ktoré vás okamžite roztancujú a prekrvia celé telo. Presne ako dobrý muzikál zo strednej. Mimochodom, dodnes som veľký fanúšik High School Musical, pretože skladby, ako: “Breaking Free”, “We're All in This Together”, “Fabulous”, “Everyday”, “I Want It All”, “A Night to Remember”, “Just Wanna Be with You” ma vždy navnadia na život na dokonalej strednej, ktorý by chcel mať azda každý.

No vráťme sa k Meghan. Meghan Trainor je americká speváčka, skladateľka a hudobná producentka. Vo svojich 15-tich až 17-tich vydala tri vlastné, nezávislé albumy. Tak si ju všimlo vydavateľstvo Big Yellow Dog Music, s ktorým podpísala v roku 2011 zmluvu a pokračovala v kariére a v skladaní piesní. V roku 2015 interpretka vydala svoj debutový album “Title”, ktorý sa dostal do povedomia vďaka umiestneniu na prvej priečke rebríčku Billboard 200. Okrem toho vydala štyri pesničky: „All About That Bass“, „Lips Are Movin“, „Dear Future Husband“ a „Like I'm Gonna Lose You“, ktoré sa dostali do Top 20. Neskôr ju RIAA certifikovala platinovou platňou za predaj milión kópií na domácom trhu. Jej druhý štúdiový album s názvom Thank You vyšiel v roku 2016 a so singlom „NO“ debutovala na 3. mieste Billboard Hot 100. Meghanina práca bola ocenená viacerými cenami a nomináciami, vrátane Ceny Grammy pre najlepšieho nováčika, vyznamenania Music Business Association za „Najlepšieho prelomového umelca roka“ a tiež získala dve ceny Billboard Music Awards.

Štýl jej hudby by som definoval ako úzko súvisiace 50-te až 60-te roky minulého storočia. Interpretka je známa retro štýlom, ktorý vo svojej tvorbe používa. No jej nový album “Treat Myself” by som skôr prirovnal k novodobému muzikálu, ktorý priniesol okrem klasického spevu aj ľahký zvučný rap v podobe iných interpretov. Práve toto spojenie prinieslo Meghan nový rozsah publicity. Myslím si, že speváčka chcela vykročiť novou cestou a trocha pozmeneným štýlom tvorby. Jednoznačne sa jej to podarilo, pretože pesničky, ako: “Wave”, “Nice to Meet Ya”, “Funk”, “Blink”, “Genetics”, “Evil Twin”, “No Excuses” mi imponujú najviac z celého albumu. Okrem úspešného albumu sa speváčke podarilo aj úspešne schudnúť. Myslím si, že je pre ňu práve aj “Treat Myself” takou pomyselnou, novou etapou nielen osobného, ale aj hudobného života.

Pesnička “Wave” je prvou vecou na albume, ktorá okrem krásne spracovaného videoklipu, obsahuje tému “emočného vzťahu” medzi dvoma ľuďmi. Akýsi opis príbehu spádu neúspešného vzťahu, v podobe potápajúcej sa lode. V pozadí tejto veci môžete počuť klavír, ktorý sa krásne dopĺňa s vysokými vokálmi. Skladbu by som zaradil do štýlu elektropop

“Nice to Meet Ya”, ďalšia fantastická vec na albume, v spolupráci raperky Nicki Minaj. Napísali ju Trainor, Raul Cubina, Mark Williams, Scott Harris a Onika Maraj a produkoval Ojivolta. Za pomoci inštrumentácie búšiacich bubnov a hip-hopového rytmu má popová a R&B pieseň pocitovo dobré a presvedčivé texty.

Song “Genetics” je mojim absolútnym víťazom a favoritom celého albumu “Treat Myself”. Je v spolupráci so skupinou The Pussycats Dolls, ktorá sa opätovne objavila na hudobnej scéne po dlhšej pauze. Pesničku by som zaškatuľkoval do štýlu “ľahký podtón erotiky”, presne ako je aj samotná skupina. Zbožňujem tam hlasové stupňovanie Meghan a Nicole, ktoré mi vždy spôsoby zimomriavky. Inak super vec na cvičenie, tak isto ako ich nová pesnička “React.”

Myslím si, že je to už asi z článku jasné, že tomuto albumu dávam moje požehnanie. Podľa môjho názoru odviedla Meghan Trainor fantastickú prácu a priniesla hudobnému svetu kvalitný a ukážkový album, ktorý obsahuje prevažne fantastické pesničky. Samozrejme sa už dostali aj do môjho hudobného playlistu a myslím si, že tam aj dlho ostanú.

Prajem vám krásny pohodový deň, plný dobrej hudby. LUKEY

Môj Instagram a FB stránka:

Predošlá recenzia: