Recenzia na album LSD

By LukeyLB - novembra 17, 2019

Po vypočutí tejto veci nebudeš potrebovať žiadne drogy, aby si sa cítil v raji LSD.

Dnešný článok bude v znamení fantázie, pri ktorej netreba použiť drogy. A presne takou myšlienkou sa riadili interpreti novej skupiny LSD, ktorá obsahuje členov, ako sú: austrálska speváčka Sia, anglický spevák Labrinth a americký DJ Diplo, ktorí dali hlasy dokopy a vznikla tohtoročná novinka, album, ktorý pomenovali LSD

Postupne si prejdeme týchto zaujímavých a jedinečných interpretov, ktorí priniesli do sveta hudby nejeden hit. Keď už sme pri tých hitoch, azda najviac ich na svojom konte má fantastická speváčka, skladateľka, s krásnou farbou hlasu. Sia svoju kariéru začala už 90-tych rokoch v kapele Crisp. Ich debutový štúdiový album sa nazýva OnlySee. V roku 1997 sa skupina rozpadla a speváčka sa presťahovala do Londýna, kde pôsobila ako vokalista skupiny Zero 7. Svoju sólovú kariéru začala v roku 2000, kedy vydala štúdiový album Healing Is Difficult. Ako roky plynuli, tak interpretka vydávala jeden album za druhým. Prišiel rok 2014 a s ním aj šiesty album 1000 Forms of Fear, ktorý sa okamžite stal veľmi úspešným, pretože za rok 2016 sa predalo po celom svete viac ako milión kópii. Nielen prevratný predaj, ale aj mnoho ocenení získal tento album. Napríklad štyri nominácie na Grammy. Album obsahuje úspešný singel Chandelie, ktorý sa dostal okamžite do TOP 10 - Billboard 200. V roku 2016 speváčka vydala svoj siedmy úspešný album This Is Acting. Obsahuje úspešné pesničky, ako sú: Alive, Move Your Body, Unstoppable, Cheap Thrills a iné. Svoj posledný sólový album vydala v roku 2017 a tematicky ho pomenovala Everyday is Christmas. Všetky tieto tri albumy nájdete na mojom blogu.

Labrinth je anglický spevák-skladateľ a hudobný producent. Jeho prvým debutovým albumom bol Electronic Earth z roku 2012. Na albume sa nachádza populárna pesnička Earthquake. Čo sa týka najobľúbenejšej skladby interpreta, u mňa je ňou jednoznačne Beneath Your Beautiful. Vznikla v spolupráci s Emeli Sandé. Táto vec je emočná bomba, ktorá vás okamžite rozcíti.

Diplo je americký DJ, skladateľ a hudobný producent, ktorý sa prevažne venuje elektronickej tanečnej hudbe. Pred svojou úspešnou hudobnou kariérou pracoval s britským hudobníkom M.I.A., ktorý mu dopomohol k sólovej sláve. Spolupracoval s menami, ako je: Major Lazer, Gwen Stefani, Die Antwoord, Britney Spears, Madonna, Shakira, Beyoncé, Ellie Goulding, No Doubt, Justin Bieber, Usher, Snoop Dogg, Trippie Redd , Chris Brown, CL, G-Dragon, Bad Bunny, MØ a Poppy. Jeho prezývka Diplo sa spája s dinosaurami, pretože ho od malička fascinovali. Nemôžem nespomenúť moju stálicu, ktorú si rád púšťam Where Are Ü Now , na nej taktiež spolupracoval. Rád by som vám predstavil novinku, na ktorej Diplo spolupracoval a tou je song Nice To Meet Ya od speváka Niall Horan. Okamžite sa dostala do popredia v mojej hlave.

LSD názov vynikol začiatočnými iniciálkami interpretov, preto aj samotná myšlienka a propagácia albumu je postavená na drogách, alkohole, ktoré umožňujú vidieť nereálne veci, Rovnako ako aj klipy, obrázky a samotný dizajn albumu. Album by som definoval ako alternatívny pop, ktorý nám predvádza zmysel nových dimenzií. Myslím si, že primárnou myšlienkou je poučenie a výstraha, aby ľudia neužívali drogy a alkohol.

Pieseň Audio je tematická skladba o drogách a alkohole. Úspešná vec so zaujímavým klipom.

Thunderclouds je ďalšou peckou na albume. Bola použitá ako hlavná pieseň pre reklamnú kampaň Samsung Galaxy Note 9.

Obe tieto pesničky považujem za mojich favoritov celého albumu.

Nedá mi nepripomenúť talentovanú americkú tanečníčku Madison Nicole Ziegler, ktorá tancuje v klipoch a na turné speváčky Sie. Spomínam ju preto, lebo aj ona sa objavila v klipoch: No New Friends, Thunderclouds.

Jednoznačne album odporúčam všetkými desiatimi. Je hravý, veselý, plný farieb a kreslených vecí. Má nielen poučnú myšlienku, ale dodá vám úsmev na tvári po ťažkom dni. Dúfam, že sa táto skupina bude ďalej rozvíjať a prinesú nám nové veci, či už v podobe skupiny alebo sólovej tvorby.

Pekný deň všetkým prajem. LUKEY