Pohodová Hudba - Rag’n’Bone-Man - Human

By LukeyLB - novembra 14, 2019


Statný chlap, ktorý má zlato v hrdle a krehké srdce na správnom mieste.


Po halloweenskej tematike sa opätovne vraciam k mojej obľúbenej rubrike Pohodová Hudba. Kedže nám počasie “pritvrdilo” a prináša striedanie ukrutných dažďov, nepriaznivého chladného vetra a prvých nočných mrazov, rozhodol som sa vás všetkých príjemne zohriať pri srdci. Dnes som si pre vás pripravil album, ktorý bol vytvorený z čistého krehkého srdca statného muža, ktorý ma fantastický hrubý hlas, priam by som ho trocha prirovnal k opernému. 

Hlas, ktorý sa nám okamžite dostane do ušných bubienkov, prejde hlavou a vzápätí celým telom až do srdca, pretože je veľký balzam nielen na srdce, ale aj na dušu. 

V dnešnom pohodovom článku si predstavíme album Rag’n’Bone-Mana Human z roku 2017, ktorý sa stal najpredávanejším albumom mužského umelca v priebehu rokov. Čo sa vôbec nečudujem, pretože obsahuje skladby, ako: Human, Skin, Love You Any Less, Grace a iné, ktorých časť vznikla už v roku 2016.


Rag'n'Bone Man je britský spevák a skladateľ, ktorý má zaujímavý, jedinečný, hlboký barytón. Hudbe sa začal vo svojich 15 rokoch, kedy sa učil na elektronickej, basovej gitare. Počas školy bol súčasťou skupiny mladých ľudí podporovaných Princom Trustom. Počas nasledujúcich niekoľkých rokov podporovali umelcov hip hopu a v roku 2012 vydali svoj vlastný album s názvom Boozetown. Jeho zaujímavostou je, že neobsahuje žiadnu spoluprácu iných interpretov. O dva roky neskôr vydal svoj druhý album Wolves, na ktorom sa nachádzajú pesničky, ako sú: Reuben's Train, No Mother, Rain a iné. 

Album Human získal v roku 2017 cenu BBC Music Award za britský album roka a spevák bol nominovaný za umelca roka.

Pesnička Human bola použitá ako úvodná pre americký seriál Jack Ryan od amerického spisovateľa Tom Clancy, ktorý vyšiel v roku 2018. V tom istom roku získala pieseň Britskú cenu za britský singel roka

Skin je v poradí tretia na debutovom albume. Inšpirácia k piesni prišla od Grahama pri sledoval epizódy Game of Thrones, ktorá zahŕňala vzťah medzi Jonom Snowom a Ygritt.


Úprimne vám poviem, že nedokážem vybrať medzi týmito dvoma môjho pohodového favorita. Pretože obe pesničky si získali moje hudobné srdce. 

Tentokrát som vybral päť zaujímavosti o jeseni: 
  • Ako prvé som našiel, že ľudia, ktorí žijú na rovníku, alebo v jeho oblasti, nikdy nezažijú jeseň. 
  • Ďalšou zaujímavosťou, ktorá má prekvapila je tá, že ľudia, ktorí sa narodia v septembri novembri, majú väčšiu pravdepodobnosť, že sa dožijú 100 rokov, ako tí, čo sa narodia v iných mesiacoch.
  • Našiel som niečo aj do fitness okienka: ak od dnes začnete priberať, môže za to aj jeseň. V tomto období máme tendenciu jesť viac mastných potravín. Tak potom ja mám jeseň celoročne.
  • Tradičným znakom jesene je aj migrácia vtákov. Tie odlietajú do teplých krajín a pripravujú sa na dlhé lety. Jeden z najdlhších má približne 18 000 kilometrov.
  • A nakoniec niečo pre šťastie. Podľa povery majú aj padajúce listy svoje čaro. Každý list, ktorý chytíte, kým padá zo stromu na zem, vám prinesie šťastie. Síce nie v ten mesiac, ale až v ďalšom roku.
Aj v tomto článku nájdete bonusovku, ktorá slúži na inšpiráciu. Dnes som si pre vás pripravil krásnu novinku Lose You To Love Me od speváčky Seleny Gomez, ktorá je veľmi silná a obsahuje veľa emócií. 

Tak toto bol dnešný pohodový článok, ktorý vás mal príjemne zahriať a snáď aj inšpirovať. Budem rád, ak mi zanecháte nejaký pekný komentár a posuniete tento pohodový článok ďalej. A taktiež mi môžete dať do komentára vedieť, ktorá je ta vaša naj pesnička od Rag'n'Bone Man.

Pekný, oddychový a pohodový večer, deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments