Recenzia na album Hollywood's Bleeding - Post Malone

By LukeyLB - novembra 10, 2019


Interpret, ktorého buď milujete alebo nenávidíte.


Tento rok nám priniesol mnoho nových albumov interpretov. Niektoré z nich boli horšie a druhé zase lepšie. Podľa štatistík, sledovaní a počúvaní dnešný album, ktorý si dopodrobna prejdeme, získal veľká pozitívnych ohlasov, preto som rád, že si ho vďaka spoločnosti Universal Music SK môžeme predstaviť a prejsť.

Hollywood's Bleeding - dnešný album od interpreta Post Malone, ktorý získal mnoho nových poslucháčov po celom svete.


Post Malone je americký rapper, spevák, skladateľ a producent, ktorého najviac preslávil jeho samotný a zaujímavý štýl miešania žánrov vo svojej tvorbe. Štýl hudby je poznamenaný Hip - Hopom, Pasce a rockom. Svoj prvý singel White Iverson nahral a vydal v roku 2015 a dosiahol okamžitý vrchol rebríčku 100 HOT song v US Billboard. Táto úspešná pesnička mu odštartovala kariéru podpísaním nahrávacej zmluvy s produkciou Republic Records.

V roku 2016 vznikol jeho debutový album Stoney. Získal cenu v podobe trojnásobnej platiny. O dva roky neskôr vydal svoj druhý úspešný album, ktorý pomenoval Beerbongs & Bentleys. Získal ním nielen nových fanúšikov, ale aj mnoho nominácií na Grammy


Máme tu rok 2019 a s ním aj dosť úspešný album Hollywood's Bleeding, ktorý mnoho poslucháčov označilo ako album roka. Album by som, v porovnaní s ostatnými, definoval ako viac dynamickejší a energickejší. Na albume sa podieľali mená, ako: DaBaby, Future, Halsey, Meek Mill, Lil Baby, Ozzy Osbourne, Travis Scott, SZA, Swae Lee a Young Thug. Produkciu zabezpečovali okrem iných Andrew Watt, BloodPop, Brian Lee, Carter Lang, DJ Dahi, Emile Haynie, Frank Dukes a samotný Malone

Pieseň Wow bola vydaná minulý rok presne na Štedrý deň. Preto na Youtube dostala svoj prvý klip v podobe animovanej vianočnej tematiky. 

Goodbyes dalšia úspešná vec na albume Hollywood's Bleeding, bola vydaná deň po narodeninách Post M. Osobne ma viac ako samotná pesnička zaujal videoklip, ktorý je fantastický a jedinečný.


Sunflower a Enemies sú najviac dynamické a rytmické pesničky na albume. Sunflower je soundtrack song k najnovšiemu Spider - Manovi, kde si zahrali mená, ako sú Tom Holland, Zendaya, Jake Gyllenhaal a iní.

Veľmi pekne ďakujem spoločnosti Universal Music SK, že mi zaslali tento album a mohol som naň napísať recenziu. 

Moje záverečné hodnotenie: 
Určite ste si mohli všimnúť, že som nevybral favorita, pretože až tak mi tento album nesadol. Myslím si, že predošlý Beerbongs & Bentleys je omnoho lepší a osobnejší. Taktiež interpreta Post Malone skoro vôbec nepočúvam. Evidujem ho, no nezaraďujem k tým, ktorých si dobrovoľne a rád vypočujem. Preto, bohužiaľ, za seba tento album neodporúčam. Budem rád, keď mi do komentára napíšete, čo si o ňom myslíte vy.

Pekný deň všetkým. LUKEY

Universal Music SK:

Môj Instagram a FB stránka:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments