Ročná CD,LP Mesiaca + December

By LukeyLB - decembra 30, 2018




Ako som písal a sľuboval v predošlom Xmas Music článku, tak vás bude v tomto roku 2018 čakať ešte jeden článok. Tak a máme to tu! Delí nás už len jeden deň od nového roka. A ja tak, ako každý rok, sa do konca roka snažím spraviť všetky resty a povinnosti, aby som do nového roka vstupoval s čistým štítom. Preto nechcem ani tu na blogu niečo zanedbávať, nedokončovať do konca a vynechávať. Taktiež chcem uzavrieť a zrekapitulovať rok 2018. 

Skôr, než začneme s touto ročnou rekapituláciou a uzavretím roka, musíme si ukončiť mesiac december. A na to tu máme rubriku CD, LP Mesiaca. Pochopiteľne, keďže bolo obdobie adventu a Vianoc, tak album, ktorý ma sprevádzal týmto mesiacom, je vianočný. Tento album nájdete aj v tohtoročnej rubrike Xmas music, ktorá nám aj s ostatnými albumami odpočítavala adventné obdobie do finálnych Vianoc. Album sa nazýva Everyday Is Christmas od interpretky Sia. Tento album potvrdzuje to, že nemusí obsahovať monotónne pesničky a v jednej tónine. 

Aj tento album dostane zaslúžené poradie TOP pesničiek. Poviem vám, že mi to robilo dosť veľký problém, vybrať len tri pesničky. Pretože album ma očaril a dostal sa do „naj albumov“ v mojej zbierke, ako aj ostatné albumy od speváčky Sia. 

Tretie miesto obsadila pesnička Everyday Is Christmas, ako samotný názov celého albumu. Táto skladba obsahuje veľký kus srdca samotnej speváčky.

Druhé miesto si zaslúžila azda najznámejšia pesnička celého albumu Santa is Caming For Us, ktorá je netypicky a inak prespievaná, ako samotný originál. 


A prvé miesto patrí môjmu osobnému favoritovi, skladbe Snowman. Táto pesnička je pre mňa veľkým favoritom preto, lebo obsahuje tú detskú radosť, ktorú by sme mali mať vždy počas Vianoc. 

Albumy, ktoré som počúval za mesiac december, sú: Bíle Vánoce - Lucie Bílá, Under the Mistletoe - Juatin Bieber, Christmas - BoneyM, Merry Christmas - Mariah Carey, Songs for Christmas - Elvis Presley, Christmas - frank Sinatra a mnoho iných vianočných albumov.

K skladbám, ktoré som počúval za daný mesiac. Nechcem vám tu vypisovať všetky vianočné, pretože by to bol neskutočne dlhý zoznam, preto vám uvediem len všetky nevianočné. Vopred vás upozorňujem, že som akosi mal chuť na leto, tak dosť ich bude letných. Zoznam je nasledovný: Taki Taki - DJ Snake ft. Selena Gomez, Ozuna, Cardi B, Left Outside Alone - Anastacia, HOW TO BE A HEARTBREAKER, "PRIMADONNA”, "POWER & CONTROL”, "BLUE” - Marina and the Diamonds, Lady Gaga - Always Remember Us This Way, Lady Gaga, Bradley Cooper - I'll Never Love Again, Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow , Lady Gaga - Look What I Found, Solo - Clean Bandit feat. Demi Lovato, Goodbye - Jason Derulo, David Guettafeat. Nicki Minaj & Willy William, Girls Like You - Maroon 5 ft. Cardi B, Nervous - Shawn Mendes. 

Taktiež som objavil aj pár noviniek, ktoré ma zaujali, ako sú napríklad: album A Legendary Christmas - John Legend, This Christmas Day - Jessie J, You Make it Feel Like Christmas - Gwen Stefani. Pesničky: Nothing Breaks Like a Heart - Mark Ronson ft. Miley Cyrus, Happy Xmas - Miley Cyrus, Mark Ronson ft. Sean Ono Lennon, Baby - Clean Bandit feat. Marina & Luis Fons, Let You Love Me - Rita Ora.

Čo sa týka nákupov, tak tento mesiac som si nekúpil žiaden album. No do zbierky mi pribudol album Love, od interpreta Michael Bublé, ktorý som dostal od jedinečnej a úžasnej osoby. A ďalšie dva albumy mi poslali z Fun rádia, ako vianočný darček, začo veľmi pekne ďakujem. Sú nimi Speak Your Mind od interpretky Anne Marie, a druhý Dancing Dueen od Cher. Všetky tieto tri albumy budú v januárovej recenzií. 


Tak, mesiac december máme úspešne uzavretý, tak si môžeme uzavrieť aj celý rok. Tento rok bol pre mňa od začiatku normálny, ako každý jeden rok, kedy sa snažím chudnúť, cvičiť, zdravo jesť a dodržiavať všetky naivné predsavzatia, ktoré mi aj tak nikdy nevydržia celý rok. No koncom leta sa mi celý svet obrátil hore nohami a zničil mi celý rok. Preto sa teším na nový rok, ktorý snáď bude dobrý a kreatívnejší. 

Každý mesiac ma sprevádzal iný album. Tieto albumy ma sprevádzali počas dní a skrášľovali, obohacovali mi ich. Za mesiac január to bol album For You od interpretky Seleny Gomez. Február mi spríjemňoval album Cloud Nine od jedinečného Dj Kygo, taktiež mesiac marec nebol výnimkou a sprevádzal ma ním album Kids in Love. Apríl bol veľkým zlomom a objavom albumu Golden, od šarmantnej interpretky Kylie Minogue, ktorá ma držala aj mesiace máj, jún, júl august. Tieto mesiace som počúval dosť intenzívne jej albumy, tvorbu. V septembri ma očarili dve novinky Queen od Nicki Minaj a album Shawn Mendes od Shawa. Prišiel mesiac október, kde pohodová hudba gradovala v plnom nasadení, tak ma ním dosť intenzívne sprevádzal album In the Lonely Hour od interpreta Sama Smitha. Myslím si, že november bol pre mňa veľkým filmovým objavom, a to film Star is Born. Tento film vo mne nechal veľkú stopu a kopu otázok, na ktoré už asi odpoveď nedostanem. No aspoň mi obohatil zbierku platní o soundtrack k filmu. A december nám uzatvoril album od speváčky Sia

Myslím si, že tento rok bol bohatý na albumy a pesničky. Preto vyberiem jeden tohtoročný album a skladbu, ktoré ma sprevádzali rokom a zanechali na mňa dobrý dojem. Ako album roka 2018 vyberám Golden od Kylie Minogue. A pesničkou roka je pre mňa Shallow od interpretov Lady Gaga, Bradley Cooper z filmu A Star Is Born

Myslím si, že som do tohto článku napísal úplne všetko. Preto sa ospravedlňujem, ak je článok veľmi dlhý, no nedokázal som to skrátiť, Robil som, čo sa dalo . Na záver by som vám chcel poďakovať zato, že sledujete tento blog, pretože bez vás by to nešlo. A taktiež by som vám chcel popriať krásny nový rok, plný radosti a dobrej nálady. A dúfam, že spolu strávime, tu na blogu, veľa pekných a hudobných chvíľ. 

V januári nás čakajú novinky v rubrike Recenzia, a taktiež nám blog obohatí rubrika Collection, kde som si pre vás pripravil niečo iné a zaujímavejšie. Tak sa nechajte prekvapiť. 

Prajem vám pekný deň plný pohody, v kruhu najbližších. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments