Recenzia na album Dancing Queen - Cher

By LukeyLB - januára 06, 2019

Skôr než začneme s prvou recenziou v roku 2019, tak by som vám chcel všetkým popriať krásny nový rok, plný radosti, zábavy a super zážitkov. Nech vás zdravie a šťastie sprevádza rokom 2019 a hlavne veľa dobrej a kvalitnej hudby. Tento mesiac sme si pre vás, aj s Fun rádiom, pripravili novinky. Tieto novinky budú súčasťou rubriky Recenzie. Fun rádio bolo tak milé a ochotné a poslalo mi pár albumov, ktoré nám budú obohacovať rubriku, a zároveň budete mať recenzované novinky. Taktiež moje články nájdete aj u nich na stránke Funradio.sk. Určite sa oplatí pozerať aj môj Instagram, a taktiež instagram Fun rádia, pretože chystáme súťaže práve pre vás. Linky k instagramom nájdete pod článkom. Mimochodom, nezabudnite si pozrieť ročnú CD,LP Mesiaca, ktorú vám taktiež nalinkujem dole pod článok, a taktiež ju nájdete na blogu v bočnom paneli.

Síce máme Silvester a úspešne oslávený príchod nového roku za sebou, no aj tak mi to nedalo a vybral som album, ktorý vám rozprúdi krv v žilách. Pretože párty a dobrej zábavy nie je nikdy dosť. Album sa nazýva Dancing Queen od legendárnej a nezabudnuteľnej Cher. Už názov vám môže napovedať, že ide o pesničky od skupiny Abba. Tieto pesničky z albumu boli použité aj k filmu Mamma Mia. Nedávno vyšiel film Mamma Mia 2. Bohužiaľ, tento film ma sklamal. Mám taký pocit, že nič nenahradí prvú časť. Aby to malo celkovú súvislosť, tak v dvojke si zahrala Cher a stvárnila starú mamu hlavnej postavy. Čo mi príde celé dosť zvláštne a neuveriteľné, keďže Cher vyzerá na svoj vek famózne a mlado. Cher považujem za speváčku, ktorá roztancuje všetkých a všade. Jej legendárne, no stále aktuálne pesničky, mi vždy dodajú veľký elán. Taktiež vždy ma vie veľmi milo prekvapiť a zaujať jej špecifická, jedinečná farba hlasu.

Späť k albumu, Cher vydala nový album nielen k filmu, ale aj preto, aby sa nezabudlo na tieto famózne skladby. Osobne tieto pesničky považujem za letné hity. Čo je dosť veľký paradox, pretože máme január a vonku práve sneží No je to také menšie navnadenie na leto a pre tých, ako som ja a chudnú, zároveň aj motivácia. Ozaj, môžete mi dať vedieť do komentára, či ste si dali nejaké predsavzatia na tento rok. Zoznam pesničiek je nasledovný: Dancing Queen, Gimme! Gimme! Gimme!,The Name Of The Game, SOS, Waterloo, Mamma Mia, Chiquitita, Fernando, The Winner Takes It All, One Of Us. Za tento album vďačím Fun rádiu, pretože boli tak veľkorysí a poslali mi ho.

Už teraz vám môžem povedať, že mám veľký problém vybrať favorita. Myslím si, že tí čo zbožňujú tieto skladby, tak ma chápu a mali by taký istý problém. Preto to spravím tak, ako pri iných albumoch, s ktorými mám problém vybrať favorita. Poviem si interpreta a názov albumu. A tá pesnička, ktorá mi napadne ako prvá, je favoritom. Tou skladbou je Mamma Mia.

Bohužiaľ, našiel som aj menšie negatívum na albume, a tým je to, že nie každá skladba sa Cher hodí, k jej intonácií a sfarbeniu hlasu, taktiež k jej štýlu hudby. No aj tak to nemení môj názor na celý album. Stále ho považujem za dobrý a zaujímavý.

Zaujímavosťou je, že na tomto albume sa nepodujali iní interpreti. Čo mi ani nevadí. Taktiež sa mi dosť páči výraznosť hudobných nástrojov.

Nepostrehol, žeby Cher vydala nejaký klip k jednotlivým pesničkám. No nájdete jej vyjadrenia k filmu, a taktiež úseky, kde práve účinkovala.

Máme tu celkový dizajn albumu, poviem vám, že je úžasne holografický, jedinečne dizajnérsky a elegantný, presne ako je aj interpretka.

Live koncerty má Cher vždy famózne a originálne. Dokonca sa mi páči, že spieva naživo v svojom veku. Veľkým potvrdením je aj jej spevácky výkon v relácií TheEllenShow.

Moje záverečné hodnotenie je jednoznačne pozitívne. Tento album vám všetkým odporúčam na letnú párty. Myslím si, že tento album sa vám nestratí v zbierke, práve naopak, skrášli ju a obohatí. Ešte raz by som sa chcel poďakovať Fun rádiu, že mi poslali tento album, veľmi si to vážim.

Fun rádio stánka:

Fun rádio Instagram:

Ročná CD, LP Mesiaca: