Xmas Music Elvis Presley - Songs for Christmas ( 4 adventná nedeľa)

By LukeyLB - decembra 23, 2018




A je to tu ! Posledný deň nás delí od Štedrého dňa, plného radosti a rodinnej vianočnej atmosféry. Dnes máme nedeľu, poslednú adventnú. Tá nám uzatvára krásne adventné obdobie a otvára dvere vianočnému času, času ligotu a prekvapení. Posledná sviečka nám horí na adventnom venci a mali by sme si uvedomiť, že je ten správny čas všetkým odpustiť, na všetko zlé zabudnúť a vyčarovať veľký úsmev na tvári. Pretože Vianoce sú o rodine, priateľstve, kedy si všetci sadneme za jeden stôl a užívame si tú správnu pohodu, ktorá sa nedá ani v článku opísať. 

Prvú adventnú nedeľu nám odštartoval album Christmas - od interpreta Michaela Bublé. Tento album nám urobil predvianočnú náladu. Postupne, ako nám na adventom svietniku pribúdali plamene sviečok, tak blog a rubrika Xmas Music bola obohatená o vianočné články, a tými boli albumy Everyday is Christmas od interpretky Sia, ktorá nám ukázala, že aj vianočný album môže byť iný a originálny. Tento mesiac nám pribudla aj recenzia na album Under the Mistletoe od interpreta Justina Biebera, Tretia adventná nedeľa bolo znamenitá party a zábava na album Christmas od skupiny Boney M. Tento mesiac nám obohatil Tag, kde ste sa mohli o mne dozvedieť viac. Toto bude posledný album v tohtoročnej rubrike Xmas Music, ktorý nám ukončí Adventné obdobie a Vianoce na blogu. 


Dnešný album je veľkou klasikou. Myslím si, že klasika a pohoda je veľmi vhodná pred Vianocami a aj počas Vianoc. Bez žiadneho stresu a hnevu. Album sa nazýva Songs for Christmas od interpreta, kráľa Rock and rollu, Elvisa Presleyho. Tento album nám navodí veľkú pohodu a relax po ťažkých, stresujúcich nákupoch. Osobne mi tento album vždy dodá tú dobrú, príjemnú vianočnú pohodu, pri pohári dobrého vianočného čaju. Článok o Elvisovi a jeho najznámejších skladbách nájdete na blogu. Ako vždy vám link vypíšem pod článok. 

Mojím favoritom celého albumu je Blue Christmas. Táto pesnička je veľkou ozdobou albumu a myslím si, že táto skladba je veľkým obrazom Elvisa.

Dnes by som sa chcel povenovať tradíciám. Pretože sú dôležité a myslím si, že by sme ich nemali vynechávať, ignorovať. Skúste sa opýtať vašich starých rodičov, prarodičov. Určite sa dozviete o iných zvykoch, alebo minimálne budú iné, ako sú teraz. Nezabúdajte na vaše tradície a vždy ich používajte počas týchto rodinných dní. Kľudne mi môžete do komentára napísať vaše špecifické zaujímavé tradície, ktoré používate nielen počas Vianoc, ale i každodenných dní. Rád si to prečítam a odpíšem vám. 


Jediný vianočný videoklip som našiel k pesničke Blue Christmas. Iné som bohužiaľ nenašiel. No nebral by som ho ako favorita. 

Samozrejme aj v tomto poslednom adventnom, ale aj vianočnom článku, bude bonusová pesnička, a taktiež aj bonusový album. Bonusovou skladbou je Santa Claus Is Comin' to Town, od talentovanej interpretky Jessie J. Táto pesnička má veselé, kreslené lyric video. 

Ako bonusový album pre inšpiráciu som si pre vás pripravil album Kylie Christmas , od interpretky Kylie Minogue. Tento album je krásny, šarmantný a ligotavý, presne ako aj samotná Kylie. 

Ako som už spomínal, toto je posledný vianočný článok v tomto roku. Preto by som vám chcel poďakovať za sledovanosť rubriky. Veľké poďakovanie patrí aj Fun rádiu, kde zdieľali moje články. Veľmi si to vážim. A všetkým vám prajem veľkú pohodu, krásne sviatky bez stresu. Nech sa všetci a celá rodina stretnete za jedným stolom, taktiež veľa zdravia a detskej radosti. Nech vás ligotavé svetlá prenesú do pohody, relaxu a vianočnej nálady. 

Ešte vás bude čakať jeden článok v tomto roku, a to CD, LP Mesiaca december a celého roka. 

Kde som LP kúpil: 

Xmas Music články: 

Elvis články: 

Kylie Minogue články: 

Prajem vám krásny adventný deň, bez hnevu a stresu. Pekný deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments