Halloween music party Michaela Jacksona - Thriller

By LukeyLB - októbra 28, 2018




Strach, kúzla a dobrodružstvo. Tieto tri slová prevládajú v halloweenskom období. Dnes som si opäť pripravil Halloween článok, ktorý nám vyčaruje tú správnu magickú, strašidelnú atmošku a noc plnú strašidiel. Tento rok som si pre vás pripravil tri albumy, ktoré si myslím, že sa hodia na Halloween párty, a taktiež si myslím, že roztancujú všetky príšery na párty. Ešte než začneme, chcel by som sa vám poďakovať za sledovanosť na predchádzajúcom Halloween článku. Som rád, že vás to baví a napĺňa veľkou inšpiráciou.

Dnes som si pre vás pripravil album, ktorý všetkým vám rozprúdi krv po celom tele. Je to asi najznámejší a najviac tanečný album, aký len poznám. Myslím si, že tento album je veľmi vhodný na Halloween párty, pretože utancuje všetky príšery. Album, ktorý som si pripravil na dnešný strašidelný článok, sa nazýva Thriller od talentovaného a jedinečného interpreta, kráľa popu Michaela Jacksona. Album Thriller obsahuje pesničky, ktoré prinútia roztancovať celý parket. Pesničky ako Billie Jean, Thriller, Wanna Be Startin’ Somethin’ a mnoho iných, ktoré sa nachádzajú na albume, vás prinútia isť na parket, kde odpálite svoje tanečné kreácie. 


Moja Halloween skladba, ktorá sa nachádza na albume, je jednoznačne pesnička Thriller. Pesnička dodá tú správnu strašidelnú atmosféru, a taktiež vždy si ju rád vypočujem a vždy ma poteší, keď v mojej prítomnosti hrá. 

Moja ďalšia rada na Halloween je naplánovať si, zrealizovať kostým na Halloween. Inšpirovať sa dá na internete, naplánovať všetky detaily, aby ste zažiarili práve vy so svojím kostýmom. Mne na inšpiráciu pomáhajú Halloween tutorials, ktoré nájdete všade na internete, youtube. Veľkou inšpiráciou je česká beauty youtuberka, infulencerka Gettolou, ktorá vytvára neskutočne kreatívne a jedinečné Halloween looky, ktoré nemajú konkurenciu. Taktiež Lou je príjemná, sympatická youtuberka, ktorá má príjemný hlas, a taktiež je vtipná, nápaditá a celkovo z nej vyžaruje prijemne pozitívna nálada. Ozaj, aby som nezabudol, máte už na Halloween párty vymyslený, zrealizovaný, kúpený kostým? Kľudne mi môžete napísať do komentára váš kostým na tohtoročný Halloween, a taktiež u koho, kde ste sa inšpirovali. Rád si to prečítam a inšpirujem. Pretože ja tento rok ho akosi nestíham celý zrealizovať. 

Môj Halloween klip je jednoznačne a bezkonkurenčne k pesničke Thriller. Klip je famózny a dodá neskutočne veľa Halloween atmošky, taktiež tanec, ktorý tancujú v klipe, obsahuje najznámejšie tanečné prvky. 

Michael Jackson článok: 

Môj Instagram:

Facebook stránka:

Prajem vám magický, strašidelný deň, plno pohody a radosti. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments