Halloween music party Harry Potter

By LukeyLB - októbra 31, 2018


Rozmýšľal som, ako ukončím, uzavriem tohtoročnú rubriku Halloween music party. Ako som si prezeral svoju zbierku na inšpiráciu, hneď mi pohľad padol na album, ktorý sa jednoznačne hodí do jesenného, halloweenského obdobia, ktoré nás momentálne sprevádza. Síce tento album nie je až tak stvorený a vhodný na Halloween párty, no myslím si, že vytvorí Halloween atmošku. Taktiež som chcel vybrať album, ktorý mi je srdcu blízky a ktorý by nám ukončil túto magickú, strašidelnú rubriku. 

Album, ktorý som si pre vás dnes pripravil, je soundtrack k filmu Harry Potter. Presnejšie k časti štyri: Ohnivá Čaša. Harry Potter je samostatná kapitola v mojom živote. Zbožňujem tento film, a taktiež aj knihu. Nie iba preto som vybral tento album, že ho mám rád, ale aj preto, že je akurát vhodné obdobie si pozrieť tento film, alebo prečítať knihu, ktorá je famózna. V rubrike Movie album nájdete článok o albume Harry Potter, kde som sa viac vyjadril k tomuto filmu. Link samozrejme ako vždy, budete mať pod článkom. 

Keď už sme pri rubrike Movie album, tak som si pre vás pripravil v novembri pár nových článkov, ktoré obohatia túto rubriku. Dokonca a j jednu horúcu novinku, ktorá momentálne prešla po celom svete a je veľkým fenoménom vo filmovom odvetví. Samozrejme budem taktiež pokračovať v rubrike Pohodová hudba, pretože pohodovej hudby nie je nikdy dosť, a to aj v jesennom období, kde som si taktiež pripravil zaujímavé a pekné albumy. Taktiež by to nebol mesiac bez Recenzie, tak som si jeden článok pripravil a v tejto rubrike. 


Dosť bolo informácií na mesiac november, späť k albumu. Favorita celého albumu nemám, pretože zbožňujem všetky pesničky na albume. Vždy mám pri nich zimomriavky po celom tele, a keďže klipy k jednotlivým pesničkám nenájdete, tak taktiež ani klip nemôžem vybrať. 

Moje posledné navnadenie na Halloween je vlastne skôr rada, a to vytvoriť, navštíviť Halloween párty, ktorá vám do konca života utkvie v pamäti. Dnešný večer patrí všetkým strašidlám a magickým postavám, tak prečo sedieť doma a nevychutnať si pekný, strašidelný a magický večer, plný zážitkov a radosti. 

Prajem vám pekný, strašidelný a kreatívny Halloween, nech vás dnes strašidlá a mágia obklopuje. Užite si dnešný magický večer naplno. A nezabudnite navštíviť hroby najbližších a zapáliť im sviečku. 

Kde som LP kúpil: 

Harry Potter článok: 

Prajem vám pekný, magický deň plný strašenia a radosti. LUKEY 


  • Share:

You Might Also Like

0 Comments