Recenzia na album Communion - Years & Years

By LukeyLB - novembra 04, 2018

Halloween obdobie máme úspešne za sebou. Dúfam, že ste si užili a spríjemnili Halloween deň aj celé obdobie. Kľudne mi môžete do komentára napísať, ako ste strávili Halloween deň, noc a či ste ho oslavovali. Rád si to prečítam a odpoviem vám na každú otázku. Dnes som si pre vás pripravil album, ktorý je impulzívny, energický. Totálnym opakom jesene, pohodovej hudby, ktorá nám momentálne prebieha na blogu. Pretože nie každý má rád jesenné obdobie a pohodovú hudbu, tak som to chcel trocha spestriť a urobiť výnimku pre tých ostatných, ktorí sledujú moje články, a taktiež trocha spestriť, ozvláštniť mesiac november. No samozrejme počas novembra budú pokračovať články v rubrike Pohodová hudba, a taktiež som si pre vás pripravil pár článkov do rubriky Movie album, kde vás čakajú tohtoročné novinky.

Späť k albumu, rubrika Recenzie bude obohatená o ďalší album, ktorý sa nazýva Communion. Od interpretov - skupiny Years & Years. Táto skupina je pre mňa veľkou záhadou, pretože neviem prísť ani nie tak na chuť pesničkám, ale skôr na koreň celkovej tvorbe, tóninám, ba i textom niekoľkých pesničiek. Akosi mi nesedia a myslím si, že ani sa im nehodia. Tento album je zo všetkých albumov čo mali najlepší, najkvalitnejší, dokonca obsahuje najznámejšie a najlepšie pesničky, ktoré kedy vydali. Years & Years je mladá skupina chalanov, ktorí chcú preraziť, respektíve, prerazili do hudobného priemyslu. Myslím si, že je to skupina, ktorá má potenciál v hudobnom priemysle, a taktiež si myslím, že je to skupina, ktorá skúša čo dokáže a čo ľudia budú počúvať, ba si myslím, že ešte trochu hľadajú ten správny žáner. Aj tak tvrdím, že je to skupina, ktorá má potenciál v hudbe a myslím si, že to dotiahnu dosť ďaleko. A jednoznačne nič nezmení môj názor na tento album, pretože obsahuje pesničky, ktoré ja považujem za hity.

Zoznam skladieb, ktoré sa nachádzajú na albume, je nasledovný: Foundation, Real, Shine, Take Shelter, Worship, Eyes Shut, Ties, King, Desire, Untitled, Without, Border, Memo. Myslím si, že akurát pesničiek.

Mal som veľký problém vybrať favorita celého albumu, pretože ako hovorím, tento album je dosť kvalitný a aj dobre poskladaný. No povedal som si názov albumu a hneď ako prvá, mi napadla pesnička Shine, ktorá má pekný rytmus a je to impulzívna skladba. Preto ju vyberám ako môjho favorita celého albumu.

Dizajn celého albumu je pekný, farebný, neónový, myslím si, že je veľkým obrazom a zrkadlom albumu.

Môj favorit v oblasti klip je jednoznačne asi k najznámejšej skladbe King. Myslím si, že klip je veľmi originálny, zaujímavý, plný kreativity a myšlienkového chápania celej pesničky. Presne tak si predstavujem klip k pesničke, vždy musí obsahovať tú danú myšlienku, chápanie textu, skladby, a taktiež troška naznačenie deja k danej pesničke.

Priznám sa, že koncerty skupiny Years & Years vôbec nepozerám, tak vám nedokážem zhodnotiť ich koncertovanie.

Moje záverečné hodnotenie je pozitívne a schvaľujem tento album, pretože je dobre poskladaný, obsahuje niektoré kvalitné skladby a myslím si, že sa nestratí vo vašej zbierke. Album je z roku 2015, no stále si myslím, že je nadčasový. Preto som aj zvolil tento album do recenzie a aj keď je už starší, myslím si, že by bola škoda ho nepridať a nespomenúť tu na blogu, práve v tejto rubrike. Tento album je vhodný na dobrú neónovú párty, a taktiež sa hodí do našej rubriky Summer music.

Kde som LP kúpil:

Prajem vám peknú a oddychovú nedeľu, plnú hudby a pekný a úspešný týždeň. LUKEY