Michael Jackson - Thriller 1982

By LukeyLB - apríla 11, 2018




Máme tu krásnu a slnečnú stredu a s ňou aj novú, čerstvú rubriku, ktorá nás bude sprevádzať dva mesiace. Než začnem s jednotlivými albumami, tak vám najprv predstavím a opíšem rubriku. Rubrika sa bude nazývať OLDIES MUSIC. Podľa názvu už môžete tušiť, že v tejto rubrike sa budú nachádzať staré, no stále dobré albumy a interpreti. Dal som si iba jednu podmienku a tá je, že albumy musia byť vydané do roku 2000. V tejto rubrike sa bude nachádzať nie iba daný album, ale aj kúsok histórie roka, v ktorom bol album vydaný. Taká pikoška, zaujímavosť. Niečo iné a zaujímavé. Aby sme tu mali aj trocha vzdelania. Nie vždy to bude k téme hudba, ale budem sa pokúšať hľadať najmä veci o hudbe, keďže tento blog je hudobný. Naschvál som dal túto rubriku len dva mesiace, aby som sám zistil, či vás rubrika baví. Samozrejme RECENZIA bude každú nedeľu a CD, LP MESIACA vždy na začiatku mesiaca. Snažil som sa vytvoriť aj logo, aby to bolo vyšperkované. Dúfam , že vás táto rubrika zaujme a bude vás baviť.

No, máme krátky úvod o rubrike a môžeme to preniesť do praxe. Dnes som si pre vás pripravil interpreta, ktorý nám to všetko odpáli. Myslím si, že interpret nám dá dnes tak vysoko latku, že bude dosť veľký problém ju preskočiť. Výzvy mám rád, preto sa posnažím. Interpret, ktorého mám dnes na mysli, sa volá Michael Jackson. Michael je pre mňa kráľ popu a vždy aj bude. Jeho hudba bola, a stále je, nadčasová a myslím si, že aj veľmi inšpiratívna aj pre iných interpretov. Album, ktorý som vybral sa nazýva Thriller. Myslím si, že tento album je jeho najznámejší. Dokonca tento album je najviac predávaný. V mojej zbierke sa nachádza aj CD jeho celkovej tvorby. Je tam jeho úplne celý vývoj jeho života od mala, keď mal kapelu, až po jeho poslednú pesničku. 

Spať, k albumu Thriller. Tento album vyšiel v roku 1982. Myslím si, že je stále nadčasový a úžasný. 

Z roku 1982 som našiel pár zaujímavostí a vecí. Poďme sa na ne pozrieť: V roku 1982, presnejšie 29. januára, sa narodil úžasný a talentovaný spevák Adam Lambert. V Česko - Slovensku sa začal vysielať rodinný seriál Bambuľkine dobrodružstvá. Ostaneme ešte chvíľku v ČS, pretože v tomto roku boli natočené aj tieto úžasné filmy: S tebou mě baví svět, Soľ nad zlato, Pásla kone na betóne, Popolvár najväčší na svete a mnoho iných. Vzniklo ich určite podstatne viac, no vybral som tie, ktoré poznám. Nebolo jednoduché vyhľadať informácie, snažil som sa však pre vás nájsť zopár zaujímavostí. 


Myslím si, že tento album dal svetu hity, tanečné pohyby, ktoré sú úchvatné a jednoznačne aj módu, ktorou sa mnohí inšpirovali. 

Pesnička, ktorú som vybral a ktorá je najviac počúvaná aj dnes, má názov Thriller. Aj keď tento album obsahuje aj iné skladby, ktoré sú dodnes dosť populárne. Chcel som však vybrať len jednu. 

Tento album obsahuje úžasné a nadčasové klipy, ktoré v tej dobe asi ani nikto iný nemal. Budem sa opakovať, no pesnička Thriller má, myslím si, najkrajší a najoriginálnejší klip, ktorý by určite bol aj v dnešnej dobe dosť úspešný, aj ako novinka. 

Zaujímavosť celého obdobia, ktorá sa mi zapáčila, je štýl hudby, ktorú interpreti vytvárali. 

Ako ste si mohli všimnúť, vymyslel som k rubrike nové body, ktorými sa budem riadi, a to sú: k danému obdobu pikoška, najviac počúvaná pesnička v dnešnej dobe, klip, ktorý sa mi najviac páči, zaujímavosť obdobia. 

Dúfam, že vás rubrika zaujme tak, ako mňa, a že si nájdete aj vy ten svoj oldies album. 

Prajem vám pekný zvyšok slnečného dňa. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments