Recenzia na album Starboy - The Weeknd

By LukeyLB - apríla 15, 2018

Albumu dnešnej nedeľňajšej recenzie som dával čas a vkladal do neho nádeje, no skončilo sa to sklamaním. Pretože album, ktorý som dnes vybral, ma až tak neoslovil ako ostatných, dokonca mi príde, že nato, aký bol “boom” okolo tohto albumu, tak mňa no nejako nezobralo. A je pre mňa veľký šok to, že tento album interpreta dosť kariérne posunul. Čo si myslím, že len kvôli jednej pesničke, ale to už celé predbieham. Bohužiaľ, moc som nechcel dávať negatívne ohlasy na albumy, ale keďže je to recenzia, tak musím povedať svoj pravdivý obraz a to, čo cítim a myslím si o albume.

Album, ktorý mám na mysli, sa nazýva Starboy, od interpreta The Weeknda. Tento album mám v mojej zbierke už skoro rok. Na blogu sa recenzia neukázala preto, lebo stále som si nevedel nájsť presný názor na tento album. Dosť to ovplyvňoval aj celkový “boom” okolo albumu, no „boom“ prešiel a ja si konečne môžem vykresliť a napísať názor, môj pocit na album. Myslím si, že tento album je fenomén, to jednoznačne, ale nemyslím si, že je dokonalý, dobrý a taký, že bez neho neviem žiť. Dokonca pesničky, ktoré sú na albume, som si nikdy celé nevypočul a prepínal som ich. Ani v hlave mi melódia neostala. Myslím si, že jeho predošlý album je omnoho lepší a kvalitnejší.

Rozumiem celému námetu albumu, že chcel starého Weeknda zabiť a prišiel na scénu nový. No myslím si, že predchádzajúci Weekend bol lepší, rytmickejší, ba aj emotívnejší. Príde mi, že album obsahuje veľa komerčnosti, ktorá sa mi nestotožňuje s Weekndom. Až mi to celé príde, že to robí nasilu. Tak toto bolo k tomu negatívnemu, teraz prejdem k pozitívnemu, takže Weeknd je pre mňa spevák, reper, ktorý má zaujímavú farbu hlasu. Páči sa mi jeho celkový štýl, prejav, či v hudbe alebo v obliekaní. Myslím si že, vkladá svoju originalitu a jedinečnosť, ktorá ma dosť baví. Robí na mňa dobrý dojem a celkovo je zaujímavý a inšpiratívny.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume sú: Starboy, Party Monster, False Alarm, Reminder, Rockin’, Secrets, True Colors, Stargirl Interlude, Sidewalks, Six Feet Under, Love To Lay, A Lonely Night, Attention, Ordinary Life, Nothing Without You, All I Know, Die For You, I Feel It Coming. Výborné a kreatívne názvy.

Nato, že tento album ma moc neočaril, tak mám dvoch favoritov, ktorí si myslím, že dosť tento album zachraňujú, dokonca si myslím, že celý album postavili a potiahli hore. Pesnička Starboy, ktorá bola veľkým fenoménom, ktorá prefrčala celým svetom a aj Weeknda vytiahla kariérovo vysoko. A druhá pesnička je I Feel It Coming, ktorá je rytmická a funky, ktorú si vždy rád vypočujem, keď niekde hrá. Na obidvoch pesničkách sa podujala skupina Daft Punk, ktorá dodala neskutočné funky čaro.

Na albume sa podujali interperi: Daft Punk, Lana Del Rey, Kendrick Lamar, Future.

Dizajn celého albumu sa mi páči, je trendy, nadčasový. Jednoznačne s dizajnom sa viac pohrali, ako s obsahom.

Klipy k jednotlivým pesničkám, ktoré The Weeknd vydal. Ako som hovoril k dizajnu celého albumu, to iste si myslím aj ku klipom, sú originálne a nadčasové. Dosť jedinečné a kvalitné klipy, ktoré dodali ďalší plusový bod tomuto albumu. Klipy, ktoré sa mi páčia, sú k skladbám: Starboy, I Feel It Coming, False Alarm

Koncerty The Weeknda moc nepozerám, no jeden koncert, ktorý som videl, ma dosť zaujal, a to bol koncert v spolupráci s Victoria Secret, kde bola celá show famózna.

Záverečné hodnotenie je také, že nato, ako dlho som mal tento album v poličke, vytiahol som ho 5 krát a aj to bolo občas nasilu, len aby som si našiel názor. Pesničky som si celé nevypočul, prepínal som ich a akosi ma nezaujali všetky. Pre fanúšikov je to do zbierky super, no pre zberateľov ani nie.

The Weeknd plánuje svoj vlastný komix Starboy, ktorého prvé číslo sa objaví 13. júna. Taktiež nový album, na ktorom pracuje a zároveň už z neho vydal prvú pesničku, ktorá je zaujímavá a dobrá.

The Weeknd článok:

Prajem vám pohodovú nedeľu plnú radostných chvíľ. LUKEY