CD,LP Mesiaca Máj Pink - Hurts 2B Human

By LukeyLB - júna 05, 2019


Horúce šialenstvo začína gradovať!


Máj, lásky čas, nám pretiekol pomedzi prsty ako voda. Neviem ako vám, ale mne tento mesiac veľmi rýchlo ušiel, ani som sa nenazdal a máme tu jún, ktorý nám už od začiatku ukazuje, aký je vášnivo rozpálený, až by som povedal, že na nevydržanie. Mesiac jún pre niekoho znamená bežný, normálny mesiac, no pre mňa a ostatných školákov, je to kúsok od letných prázdnin, zábavy a pokoja, hlavne od školy.

Než začnem rozoberať máj a najviac počúvaný album, chcel by som sa vám veľmi poďakovať za veľkú sledovanosť nedeľňajšej recenzie. Sú to neuveriteľné čísla sledovanosti, ktoré ma milo prekvapili, no aj dosť naštartovali a motivovali písať ďalej články. Ďakujem vám veľmi pekne, som rád, že vás moje články a blog baví. 


Za máj mi prešlo rukami a aj sluchom veľa nových albumov, no najviac mi zarezonoval album Hurts 2B Human, od fantastickej a jedinečnej speváčky Pink. Tento album ste už mohli zachytiť na blogu v nedeľňajšej recenzii, kde som vyjadril všetky moje pocity a myšlienky, nie len k samotnému albumu, ale aj k Pink. Preto link k článku nájdete dole.

No nedá mi nespomenúť jej fantastické a jedinečné pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume Hurts 2B Human, preto vyberiem tri skladby, ktoré ma najviac zaujali.

Na treťom mieste sa umiestnila vec, ktorá má šťastný názov Happy. Ako píšem v recenzii, tento song je dynamický s voľným vokálom samotnej Pink.

Druhé miesto obsadila skladba Can We Pretend. Je priam stvorená na terajšie horúce počasie. Letná bomba, ktorá vás rozhorúči ešte viac ako samotná teplota vonku. 


Walk Me Home je ďalšou pesničkou na albume Hurts 2B Human, ktorá obsadila prvé miesto nie len tu v rebríčku, ale aj v mojom srdci. Úžasná muzikálová vec. Vyčaruje vám úsmev na perách. 

Aj v máji som objavil pár noviniek vo svete hudby, ktoré stoja za zmienku. Prvou úžasnou vecou je pesnička New York City od Kylie Minogue, ktorá je famózna. Ďalšou je skladba Never Really Over od Katy Perry. Ed Sheeran a Justin Bieber prispeli songom I Don't Care, ktorý je veselý a zábavný. Mark Ronson a Camila Cabello vydali vec, ktorú pomenovali Find U Again. Kygo, Chelsea Cutler - Not Ok a iné horúce novinky. Kľudne mi môžete do komentára napísať tú vašu novinku, na ktorej si idete nonstop. 

Musím sa priznať, že aj tento mesiac sa mi rozrástla zbierka o pár albumov, ktoré mi firmy poslali, a to sú: Na Kráľovej Holi - Bystrík Banda, Hurts 2B Human - Pink, ktorú mám od Panta Rhei, za čo im veľmi pekne ďakujem, Dedicated - Carly Rae Jepsen, na ktorú sa môžete tešiť už túto nedeľu v rubrike recenzia a posledný album je od Rammstein.

Tento mesiac by som chcel obnoviť a refrešnúť staré články z rubriky Collection, kde som vždy v strede mesiaca pridal jeden článok daného interpreta, a takto si pomaličky prejdeme všetkých v mojej zbierke. Taktiež by som chcel prísť s novým projektom, ktorý by vychádzal na konci mesiaca. Chcel by som vám v ňom odporúčať 5 albumov k danej téme. Takých, ktoré pokladám na najlepšie. Tak snáď to všetko vyjde a potiahnem to do finišu.

Prajem vám krásny štart do nového mesiaca a príjemné ochladenie, pretože to teplo už nedávam, a to ešte nie je ani leto Pekný deň. LUKEY 

Pink - Hurts 2B Human recenzia:

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments