Ariana Grande part 2

By LukeyLB - júna 23, 2019

Výšky jej môže závidieť nejedna popová speváčka. 


Tí, ktorí ma už dlhšiu dobu sledujú, si môžu pamätať rubriku Collection, kde som vám pravidelne dva mesiace, každú stredu uverejňoval články interpretov, ktorí sa nachádzali v mojej zbierke. 

Nejaký ten čas nám už od posledného článku v tejto rubrike prešiel. Preto som sa rozhodol obnoviť tento formát a celú rubriku refrešnuť, inovovať. Bude vychádzať raz za mesiac. Takto si opäť jednotlivo, pomaličky prejdeme všetkých interpretov v mojej zbierke. Samozrejme iba tých, ktorí za ten čas pridali v svojej tvorbe nový album.

Určite si budete pamätať pravidlo “aspoň tri albumy”. Budem sa snažiť dodržiavať ho aj tu, v tejto inovovanej rubrike. O čo presnejšie ide? Vždy vyberiem iba tých interpretov, ktorí v mojej zbierke majú minimálne tri albumy a viac. Aby to celé nebolo nudné a nepredstavoval som iba jednotlivé albumy, tak som si vymyslel, že to celé obohatím a pridám pár zaujímavostí o danom interpretovi a jeho tvorbe. 

Myslím si, že bolo dosť úvodného obkecávania a môžeme prejsť na samotnú prvú interpretku Arianu Grande. Ariana je americká speváčka, herečka a čo som osobne nevedel, aj moderátorka. Spevu a herectvu sa venovala od malička. Jej herecká tvorba začala v detskom divadle, odkiaľ to neskôr potiahla až na obrazovku. Ako osemročná vystupovala na výletnej lodi a už v tom útlom veku vedela podať vysoký a kvalitný spevácky výkon, ako operná diva.

Jej fantastický, jedinečný a vysoký falzet sa dá prirovnať k takým osobnostiam, ako sú: Mariah Carey, Whitney Houston, Christina Aguilera. Nedá mi nespomenúť úžasné showky The Tonight Show Starring Jimmy Fallon a SATURDAY NIGHT LIVE, kde predviedla famóznu imitáciu iných interpretov. 

Prvýkrát som Arianu začal evidovať v roku 2009, kedy si zahrala v seriáli Victorious spolužiačku menom Cat Valentine. Veľkou zaujímavosťou je, že si musela práve kvôli tomuto seriálu prefarbiť svoje vlasy na červeno. Odvtedy ju mám v hlave zafixovanú ako červenovlasé, usmievavé a veselé dievčatko. 

Čo sa týka jej tvorby, tak veľa ľudí si myslí, že jej prvý album bol Yours Truly. No jej prvým bol soundtrack práve k spomínanému seriálu Victorious. Myslím si, že jej tvorba je za tak krátku dobu dosť široká. Albumy, ako sú: Yours Truly, My Everything, Dangerous Woman, Sweetener a Thank U, Next, všetky sa nachádzajú v mojej zbierke. Trošku si ich postupne po jednom prejdeme a rozoberieme. Taktiež na všetky albumy nájdete recenzie na blogu. Všetky linky budú pod článkom.



Album Yours Truly mám a budem mať vždy uchovaný v pamäti, pretože táto vec odštartovala celý blog. Prvý článok na mojom blogu bola recenzia presne na tento album. Taktiež obsahuje pesničku Baby I, ktorú som počul od Ariany Grande úplne ako prvú. Album obsahuje pesničky, ako sú: Right There, The Way, ktoré sú určite dobré minimálne na pripomenutie si začiatkov Ariany. 



V poradí druhý album v jej hudobnej tvorbe je My Everything. Táto vec obsahuje jej prelomový hit Problem, ktorý búral rebríčky horúcich hitov. Myslím si, že tento album, bol jej úspešným, čo sa týka zviditeľnenia. Určite veľkú zásluhu mal aj jej hlas. Veľkú rolu na úspechu zohralo aj podieľanie sa slávnych interpretov na albume: Iggy Azelea, Zedd, Big Sean, The Weekend a iní. Album My Everything obsahuje aj iné famózne skladby, ktoré Arianu posunuli v kariére ďalej, a to sú napríklad: One Last Time, Break Free, Love Me Harder, ktoré sa mne osobne páčia. 



Nasledujúci album Dangerous Woman z roku 2016 vystrelil do rádiových hitparád veľmi rýchlo a vysoko. Myslím si, že je to ďalší fantastický album od Ariany. Nepríde mi oproti ostatným taký detský. Práve naopak, zdá sa mi viac sexi a odvážnejší. Je vidno, že Ariana Grande spravila veľký, zásadný krok v svojej hudobnej kariére a prispôsobila sa dnešnému aktuálnemu trhu. Čo si myslím, že nie je vôbec zlé. Album obsahuje pesničky, ako sú: Dangerous Woman, Be Alright, Into You, Side To Side, Let Me Love You a iné, ktoré si dodnes občas pustím. 



V poradí štvrtým albumom v mojej zbierke je Sweetener, ktorý ma, na rozdiel od predošlých, príliš neoslovil. Síce získal cenu Grammy za najlepší vokálny popový album, no v mojom rebríčku srdcoviek sa, bohužiaľ, neumiestnil. Ale musím spomenúť aspoň jednu skladbu, ktorá trocha zachraňuje album, a tou je No Tears Left To Cry, ktorá je typická dobrá rádiovka, ktorá len tak neomrzí. 



Jej posledný a zároveň aktuálnym albumom je Thank U, Next. Úprimne, ani z tohto som si nesadol na zadok, no určite môžem povedať, že je lepší, ako Sweetener. Jednoznačne chápem celú myšlienku a podstatu albumu, ktorú sa dočítate aj v recenzii nalinkovanej pod článkom. 

Nemôžem zabudnúť a nespomenúť aj jej dva vianočné albumy Christmas Kisses, Christmas & Chill, ktoré mi vždy počas vianočného obdobia spríjemňujú dni a chvíle.

Tak, jednotlivé albumy sme si v skratke prešli. Snáď som napísal všetko, čo som chcel a mal na mysli. Už to len trochu zhrniem a uzavriem. Ariana Grande je pre mňa speváčka, ktorá bude vždy patriť k mojim top interpretom. Pretože má fantastický a jedinečný hlas, a taktiež má kvalitnú a bezkonkurenčnú hudbu. Momentálne mi jej posledné dva albumy nesadli. No to vôbec neznamená, že by som ju prestal počúvať a dal stop. Taktiež je to silná žena, ktorá si prežila v živote veľa ťažkých chvíľ, po ktorých sa aj tak postavila na nohy a kráčala ďalej, bez ohľadu na situáciu. Myslím si, že od nej môžeme ešte čakať veľké veci, pri ktorých mi padne sánka na zem. 

Dúfam, že sa vám článok páčil, aj keď je troška dlhší, ako ste zvyknutí odo mňa čítať. Nedalo sa to až tak skrátiť, snažil som sa, ako sa len dalo. Kľudne mi môžete dať vedieť do komentára, či sa vám článok páčil, či mám v rubrike pokračovať, a či vás bavia, takéto dlhé články.

Krásny a pohodový deň. LUKEY 

Ariana Grande články: 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments