TOP 5 letných interpretov

By LukeyLB - júna 26, 2019


Mojich TOP 5 letných interpretov, ktorí sa nachádzajú u mňa v zbierke. 


S príchodom leta tu máme nový koncept článku, ktorý bude vychádzať raz do mesiaca. Pripravil som si pre vás päť albumov, interpretov na dennú tému, ktorých považujem za najlepších, mojich TOP. Vždy sa budem snažiť čerpať z mojej zbierky. Hlavnou myšlienkou tohto formátu je inšpirácia k hudbe. Áno, inšpirácia, pretože jej nie je nikdy dosť. 

Leto a letné obdobie máme tu a neodmysliteľnou súčasťou letnej zábavy je hudba. Preto som si pre vás pripravil TOP 5 interpretov, ktorí má vždy sprevádzajú týmito pekelne horúcimi dňami. Kľudne sa mi môžete pochváliť do komentára, ako plánujete prežiť letné prázdniny a kde sa chystáte na dovolenku. Rád si to prečítam. Taktiež mi môžete napísať vašu letnú pesničku, album, interpreta, bez ktorého si neviete predstaviť leto. A my sa môžeme presunúť na sľubovanú päticu interpretov.


Ako prvý, bez ktorého si neviem leto predstaviť, je francúzsky dídžej David Guetta. David G. je pre mňa menšia nostalgia, pretože som na jeho tvorbe vyrastal. Jeho prvým albumom bol Just a Little More Love z roku 2002, ktorý obsahoval legendárnu pesničku Love Don’t Let Me Go, ktorá je aspoň pre mňa krásnou spomienkou. Ako môžete vidieť na obrázku, v mojej zbierke sa nachádzajú dva jeho albumy, a to: Listen Again a 7. Oba obsahujú horúce letné hity: Dangerous, What I Did For Love, Lovers On The Sun, Bang My Head, Hey Mama, Don't Leave Me Alone, Flames, 2U, Goodbye a iné fantastické, horúce skladby. 


V poradí druhou interpretkou, ktorá mi spríjemňuje leto, je krásna, nestarnúca Jennifer Lopez, známa tiež ako JLO - speváčka, herečka, tanečníčka, návrhárka, spisovateľka, producentka. JLO je krásna ženská, ktorá má veľa vášnivého sexepílu, priam na rozdávanie. Nielen jej pôvabná krása a dokonale telo ju posunulo v kariére vysoko, ale aj jej famózny hlas a výborné herecké schopnosti. Jej prvým albumom bol One The 6 z roku 1999, ktorý obsahuje jej legendárne a famózne začiatky v speváckej kariére. V dnešnom článku ju bude reprezentovať album Love, ktorý obsahuje songy, ako sú: On The Floor, Papi, I'm Into You, ktoré ma už teraz nútia pri pomyslení na ne hýbať bokmi. Nedá mi nespomenúť skladby, ako sú: Ain't Your Mama, Dinero, El Anillo, ktoré zbožňujem.


Treťou v poradí je skupina, trio Major Lazer. Úprimne vám poviem, že ich tvorbu ma vyslovene baví počúvať len počas letného obdobia. Ich elektro-tanečná hudba ma vie taktiež rozprúdiť natoľko, že vždy siaham po nejakom osviežujúcom nápoji . No uznajte sami, pesničky, ako: Light it Up, Run Up, Know No Better, Cold Water, Powerful, All My Love. No asi ich najhranejšou pesničkou je Lean On čistá letná rádiovka. 



Pokračujeme v našom TOP rebríčku letných interpretov ďalej. Neviem si ho predstaviť, a taktiež by nebol kompletný, keby neobsahoval meno americkej raperky Nicki Minaj, ktorá rozprúdi každú letnú party. Pamätáte si ešte na Starships, Pound the Alarm, Stupid Hoe, Turn Me On, Vava Voom. Všetky tieto fantastické letné songy nájdete na albume Pink Friday: Roman Reloaded z roku 2012, ktoré nikdy v tomto tropickom počasí neomrzia. Nesmiem zabudnúť na songy, ako sú: Barbie Dreams, Bed, Chun-Li, Super Bass a samozrejme kontroverzná Anaconda. Všetky tieto pesničky sú veľkou súčasťou Nicki Minaj, ktoré mi vždy spríjemnia chvíľky pri zapnutom ventilátore a jedení studeného melónu. 


Posledným albumom v našom rebríčku je ten od skupiny Clean Bandit, ktorú som začal intenzívnejšie počúvať neskôr ako ostatných interpretov, ktorých som dnes vymenoval. What is Love? sa volá album, ktorý obsahuje letné bomby, ako sú: Symphony, Baby, Solo, Rockabye, Mama a ostatné fantastické letné songy.

Rozhodol som sa vám tu dať ešte poslednú interpretku, ktorá si tu zaslúži byť, aj keď, bohužiaľ, doma nemám žiaden jej album. Berme to ako bonus inšpirácie, pretože tej na dobrú hudbu, nie je nikdy dosť. Bonusovou a zároveň poslednou interpretkou, bez ktorej si neviem predstaviť leto, je rumunská speváčka Inna. Ďalšia krásna žena, ktorá ozdobuje náš hudobný rebríček. Inna je speváčka, tvorí hudbu a osobne mi príde taká letná, sexi žravá, plná sexepílu. Presne všetko to, čo chcete vidieť na pláži pri mori. Asi by som tu bol do zajtra a tento článok by nemal konca, keby som tu vypisoval všetky pesničky, ktoré mám rád. Preto si ju vypočujte a dajte mi vedieť váš názor na jej tvorbu.

Horúce leto plné zážitkov sa nám blíži. Snáď som vás aspoň trocha inšpiroval na letnú hudbu, ktorá vás týmto obdobím bude sprevádzať. Prajem vám krásne, slnečné a horúce leto, plné zážitkov, oddychu a zábavy v kruhu rodiny a priateľov. 

Krásny a slnečný deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments