TAG LUKEY

By LukeyLB - apríla 24, 2019



Pozeral som na obsah svojho blogu a už dlhšie nebol nejaký zaujímavý TAG, ktorý nám trocha oživí obsah. Monotónne stále vydávam len recenzie, ktoré ma neskutočne bavia a podľa sledovanosti aj vás, za čo som veľmi rád a ďakujem, ale patrilo by sa okoreniť a ozvláštniť tento blog, a zároveň obnoviť rubriku TELL LUKEY, kde už dlhšiu dobu nič nevyšlo. 

Preto som sa rozhodol, že dnes odpoviem na 10 náhodných otázok o mne, ktoré sa nebudú týkať len hudby, ale budú to viac osobné otázky, aby ste mali možnosť aspoň takouto formou ma viac poznať. Preto som aj tento článok pomenoval TAG LUKEY. Podobný článok som robil aj na Vianoce, tak vám nechám link pod článkom, ak ste ho ešte nečítali. Celé to bude taký „kecací“ a pohodový formát. Tak sa usaďte, pustite si do pozadia nejakú vašu dobrú hudbu a môžeme sa pustiť na otázky. 

Určite nechcem tento článok naťahovať a veľa vypisovať, aby to zase nebolo príliš dlhé a nenudili sa. Pokúsim sa jasne a hlavne krátko odpovedať, aj keď, ako sa poznám, bude to pre mňa boj a určite to moc nesplním . No nič, už sa zase zbytočne vykecávam, poďme už konečne na otázky :D :D 


1. Koľko máš rokov a kedy si sa narodil? 

Narodil som sa 01. 07. 1997. Áno, toto leto už budem mať 22 rokov. Pomaličky, ale isto, je čas dospieť, hlavne rozumovo. :DDDDD 

2. Študuješ, alebo už pracuješ? 

Chválabohu ešte študujem a som veľmi rád, pretože ponuka práce na Slovensku je strašná. Študujem pomaturitné štúdium, zamerané na vidiecku turistiku a cestovný ruch. 

3. Čo ťa robí najviac šťastným? 

Jednoznačne hudba, preto sa jej venujem a druhá vec sú moji najbližší, bez ktorých by som nedokázal existovať. 

4. Máš súrodencov? 
Áno, mám staršieho brata :) 

5. Tvoje vysnívané povolanie, zamestnanie, práca? 

Určite ďalej pokračovať tu na blogu a ďalej to posunúť. Či v hudbe - mať svoj vlastný vydaný album, alebo robiť v oblasti masmediálnej komunikácie - časopis, fotenie, reklama, písanie, úprava videa. A keďže mám vyštudovanú kynológiu, tak aj niečo v tejto sfére napr. strihanie psov a vlastný salón pre psov. Hlavne nech je to práca, ktorá ma bude baviť a napĺňať. 

6. Čo si všímaš na ľuďoch ako prvé? 

Neviem sám prečo, ale sú to topánky . Asi to bude tým, že mám rád topánky a musím ich vlastniť doma veľa. 

7. Tvoja najdivnejšia úchylka ? 

Tých je veľa, ale asi najdivnejšia je, že rád kombinujem chute, a to slané so sladkým……. napríklad hranolky s medom, syr a jogurt a iné :DDD nechcem vás znechucovať. 

8. Čo máš rád okrem hudby? 

Mám rád módu. Hlavne nakupovanie oblečenia, ktoré už nemám kam dávať. 

9. Tvoj najnovší a aktuálny kúsok v tvojej zbierke CD, LP? 

Platňa Dua Lipa - Complete Edition, a čo sa týka CD, je to LP - Heart To Mouth, na ktorú chystám recenziu už túto nedeľu

10. Máš radšej CD alebo platne? 

Určite viac platne, pretože mám k nim taký osobnejší a väčší vzťah. Samozrejme nepohrdnem ani CD. Preto ich aj mám, a zase niektoré albumy nie sú v prevedení LP. 

Tak toto bolo 10 náhodných otázok o mne. Snáď ste sa dozvedeli niečo nové, iné a zaujímavé, čo ste o mne nevedeli. Aj keď tie otázky boli také základné. No ak bude veľká sledovanosť na článku, určite pripravím ďalší, kde sa vyspovedám. Ako som už na začiatku spomínal, tento celý článok je viac menej taký oddychový, ukecaný, pretože som mal menšie nutkanie napísať ho. Snáď prepáčite, že neobsahuje až také informácie a odborné slová, ako napríklad v recenzii. 

Christmas TAG: 

Krásny a oddychový deň všetkým. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments