Recenzia na album Heart To Mouth - LP

By LukeyLB - apríla 28, 2019


Nástupca Boba Dylana ?


Kučeravé vlasy, pánske bundy a slnečné okuliare. To asi najviac vystihuje 38 ročnú speváčku a textárku z New Yorku LP - celým menom Laura Pergolizzi.

Prečo spomínam práve túto výraznú interpretku? Pretože minulý rok v decembri vydala svoj ďalší album s názvom Heart To Mouth, ktorý si dnes rozoberieme v recenzii. LP spomínam aj z toho dôvodu, že 27. júna bude mať koncert v AXA aréne Bratislava.

Po prvýkrát som zaregistroval LP pri jej úspešnom songu Lost On You, kde ma vždy fascinovalo pískanie a hra na ukulele, ktorá, mimochodom, ide Laure veľmi slušne.

Úprimne vám poviem, že z jej tvorby nešaliem a ani ju nevyhľadávam, taktiež nie som fanúšikom jej hudby. Zrejme by som ani nevedel, že vydala nový album, keby mi ho nezaslalo Funradio, za čo veľmi pekne ďakujem. Viem, že existuje, občas si jej hudbu vypočujem, a to je všetko. 

Album Heart To Mouth by som zaradil do popového žánru, z malinkej časti aj do rocku. Myslím si, že je to veľmi zaujímavé miešať rôzne žánre. Treba uznať, že LP má famózny hlas, ktorý mi trocha pripomína speváka Boba Dylana. Navyše sa mi aj výzorovo podobajú, až na veľkú loď, ktorá jej zdobí hruď.

LP nie je len speváčkou, ale aj textárkou a ako autorka textov odštartovala svoju kariéru. Podpísala sa pod songy pre mnohé hudobné ikony a hviezdy, ako sú: Cher, Christina Aguilera, Rita Ora, Rihanna a Beckstreet Boys.


Dreamcatcher je prvá pesnička na albume Heart To Mouth. Celá je zosynchronizovaná gitarou a ukulele a samozrejme ju dotvára fantastický hlas LP. 

Die For Your Love obsahuje srdce interpretky. Song je dynamický a epický, s troškou pikantnej intimity, ktorú má aj Laura. 

Hymnou celého albumu je Girls Go Wild . Táto vec mi najviac rezonuje v hlave, preto ju vyberám ako favorita celého albumu

Moje záverečné hodnotenie: 
Zo začiatku som mal z celého projektu taký zvláštny pocit. Bola to priam moja skeptickosť k celému albumu. Najskôr ma pesničky vôbec neoslovili a myslel som si, že album bohužiaľ neodporučím. No ako som si viac napočúval album, tak mi to celé začalo viac dávať logiku a myšlienku. Preto vám album odporúčam, ale nie všetkými desiatimi, skôr siedmimi . LP je fantastická speváčka, ktorá nám iste predvedie ešte veľa vecí, ktoré budú hitom, a ktorých sa už teraz neviem dočkať. 

Pekný oddychový deň. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments