CD,LP Mesiaca Marec - Lady Gaga

By LukeyLB - apríla 07, 2019


Lady Gaga nielen v ušiach, ale aj na bunde.


Mesiac marec nám precválal veľmi rýchlym a nezadržateľným spôsobom ku koncu. Neviem ako vám, ale mne tento mesiac ušiel veľmi rýchlo. Ani som sa nenazdal a máme tu nový mesiac apríl, ktorý nám donesie ešte viac tepla a slniečka a s ním aj pozitívnu náladu.

V mojom playliste sa v marci najviac opakovala interpretka Lady Gaga, a to albumy Joanne a Cheek to Cheek, ktoré vydal jedinečný interpret Tony Bennett. Celkovo bol môj marec v znamení jazzu. Čo je veľmi zaujímavé, pretože tento štýl viac preferujem počas jesenných mesiacov. 


Lady Gaga pred pár dňami oslávila 33 rokov, no máloktorá interpretka sa môže pochváliť toľkými významnými cenami za jeden rok. Myslím si, že je veľmi šikovná, talentovaná a jedinečná vo svojom odbore. Preto sa nečudujem, že získala také prestížne ceny. 

Keďže tu máme znova situáciu, ako v predchádzajúcom CD,LP Mesiaca, a to takú, že článok obsahuje viac albumov, tak zasa nedokážem vybrať troch favoritov. Odhliadnuc od toho, že článok by bol na troch stranách. Preto všetky pesničky vyberám ako favoritov. Albumy sú úžasne poskladané a všetky skladby, ktoré obsahujú, sú medzi sebou prepojené. Oba albumy nájdete na blogu v rubrike recenzia. Linky na články nájdete ako vždy dolu. 


V titulku ste sa mohli dočítať, že mám Gagu aj na bunde. Musím sa vám pochváliť fantastickou a jedinečnou bundou, ktorú mi vyhotovil neskutočný sekáč shop ALMARA, ktorý sa zaoberá maľbou na bundách a topánkach. Respektíve vám namaľujú všetko na hocičo. Sú veľmi šikovní a nenapodobiteľní, preto ich spomínam aj tu v článku. Sami si môžete všimnúť, že je to krása, ktorá strieda nádheru. Ich Instagram vám nalinkujem dole pod článok a nájdete tam aj ich ostatné farebné bomby. 


Aj v marci som našiel pár noviniek, ktoré doplnili môj playlist. Prvá vec, ktorou to odštartujem, je česká novinka, ktorá ma prekvapivo ohúrila. Skladba Démoni od speváka Adama Mišíka. Myslím si, že Adam posunul hudobnú latku veľmi vysoko a prajem mu ešte viac takýchto jedinečných a dobrých skladieb. Pink nám priniesla ďalšiu novinku, ktorá mi trocha pripomína muzikál – Walk Me Home. No musím uznať, že aj táto skladba ma milo prekvapila. Tento mesiac som dosť začal počúvať speváka Justina Jessona, ktorý má tiež dobrú hudbu. 

Okrem týchto vecí ďalej v mojom playliste hrali albumy od Shawn Mendesa, Kylie Minogue, Kyga, ako aj jazzové albumy. Ak by ste mali záujem o čisto jazzový článok, tak mi dajte vedieť a nerobí mi problém vám ho napísať, aby ste mali inšpiráciu. 

Marec obohatil moju zbierku aj o pár albumov, ako sú: Thank U, Next - Ariana Grande,Heart To Mouth - LP, The Pinkprint - Nicki Minaj, Město Zrcadel - Vivaldianno, ktoré som dostal ako spoluprácu od firiem Funradio, XL Promotion. Veľmi pekne ďakujem. 

Lady Gaga články: 

shop ALMARA Instagram: 

Prajem vám úspešný a pohodový apríl. Pekný deň. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments