Recenzia na album 7 - David Guetta

By LukeyLB - apríla 03, 2019

Album, ktorý vás donúti tancovať až do skonania.

51 ročný dídžej David Guetta prišiel s horúcim albumom v septembri minulého roka. Rozprúdi nám vraj krv v žilách a dodá ten správny tanečný adrenalín.

Guetta pomenoval tento album číslom 7. Album obsahuje 27 pesničiek a je rozdelený na dve časti. Francúzsky producent a dídžej Guetta dúfa, že bude moderný a odvážny vďaka svojmu novému albumu. Myslím si, že Davidova hudba bola vždy moderná a nadčasová.

Prvá časť projektu je nasýtená hviezdami. Dalo by sa priam povedať showbiznisová časť . Obsahuje kvantum známych interpretov, akými sú: Sia, Justin Bieber, Nicki Minaj, Anne - Marie, Jason Derulo a mnoho iných.

Za druhú časť albumu je zodpovedný producent Jack Back. Je v nej väčšinou inštrumentálna hudba a podmaz, vrátane Technohousu. Úprimne vám poviem, že táto časť ma absolútne neohúrila a neoslovila. Zaujímavosťou je, že Jack Back naposledy vydal skladbu v roku 2012 a potom sa záhadne „vyparil“. Prešlo pár rokov a v auguste 2018 prichádza s novou tvorbou, ktorej súčasťou je aj týchto 12 skladieb z albumu 7. Veľkou zaujímavosťou je aj fakt, že producent Jack Back zostal doteraz celkom neznámy a jeho identita nebola nikdy oficiálne potvrdená.

Prvou pesničkou na albume je Don’t Leave Me Alone. Obsahuje očarujúci hlas speváčky Anne - Marie. Doslovne sa vám tento track dostane pod kožu a po vypočutí prejde celým telom ako zimomriavky. Myslím si, že je to skvelý úvod albumu.

Pesnička Goodbye je šťavnatá vec, ktorá nás pohltí letnou atmosférou. Celá je zmesou dvoch žánrov Elektro a Hip - Hop, ktoré spojením vytvorili takúto úžasnú, sviežu, letnú vec. Myslím si, že sa s ňou tak rýchlo nerozlúčime, pretože sa už pomaličky môžeme pripravovať na letnú seansu, plnú slnka a pohody, ktorá rozhodne patrí do tejto skladby. Zároveň skladbu vyberám ako môjho favorita albumu.

Nebola by to kompletná recenzia, keby som nespomenul ďalšiu skvelú a jedinečnú pesničku - Flames. Obsahuje jedinečný hlas austrálskej speváčky a skladateľky Sie. Je to štvrtá pesnička albumu, a zároveň siedma spolupráca medzi interpretmi. Sia patrí medzi najobľúbenejších spolupracovníkov Guettu, ktorých si nesmierne váži a cení. Tiež získala ocenenie ARIA MUSIC AWARDS v roku 2018.

Poslednou skladbou, ktorá ma na tomto projekte zaujala, je 2U, na ktorej sa podieľal populárny kanadský spevák - Justin Bieber. Je to tretia Justinova vec, v ktorej hosťoval, a ktorá sa umiestnila na vrchole US BILLBORT HOT 100, a taktiež valcovala nejednu hitparádu. David Guetta oznámil, že budú existovať dve verzie 2U. Prvá je venovaná modelkám Victoria Secret, ktoré si v samotnom klipe aj zahrali. Druhú verziu Guetta pomenoval NOT SAMPAIO a tiež ju môžete nájsť na Youtube.

Tento album vám môžem s istotou odporúčať, ale len prvú polovicu, keďže druhá ma absolútne nenadchla a úprimne si myslím, že je zbytočná. Kľudne si ho dokážem predstaviť aj bez druhej časti, ktorú si v podstate ani nepúšťam. Tento album je vhodný nielen na tanečný parket, ale aj na dlhé, nudné cesty.

Krásny a slnečný deň, plný pozitívnej nálady, pokoja a relaxu. LUKEY