Recenzia na album Sweetener - Ariana Grande

By LukeyLB - septembra 23, 2018

Máme tu opätovne krásnu nedeľu, plnú noviniek a nových albumov v rubrike Recenzia na tomto blogu. Dnes som si pre vás pripravil, ako inak, album, ktorý je žhavou novinkou. Tento album momentálne preletuje celým svetom. Myslím si, že tento album bude poznať každý, pretože sa objavil všade, na každej sociálnej sieti. Budem veľmi rád, keď mi do komentára napíšete váš názor na album a hlavne vaše očakávanie a kľudne mi tam môžete napísať vášho favorita tohto albumu. September nám celkom rýchlo uteká a to je len dobre, pretože nás čaká krásny mesiac október, plný pohodovej hudby, na ktorú sa už môžete tešiť práve tu na blogu. Dávam už dokopy články a už teraz vám môžem povedať, že sa máte na čo tešiť.

Album, ktorý tu ospevujem, sa nazýva Sweetener od úžasnej talentovanej a jedinečnej interpretky Ariany Grande. No, takto vám poviem, album Sweetener, ako sladidlo, nooooooo mne tento album vôbec nepripomína Sweetener. Predstavoval som si to úplne inak, a to tak, ako sladkú Arianu, ktorá vždy vedela vytvoriť úsmev na perách. Ale tento album mi vôbec tak nepríde, taktiež ani Ariana, jej celková zmena, je úplne zvláštna a nepochopená. Presne toto je správne slovo na tento albumu - “zvláštny”. Neviem ako vám, ale mne tento album absolútne nesadol. Myslím si, že tento album nie je kus Ariany, neobsahuje jej emócie a veľký kus jej samotnej. Jej staršie albumy sú úplné iné, taktiež som ich vždy vedel pochopiť a čo najviac, cítil a vnímal som v nich veľký kus Ariany. Kľudne sa môžete o tom presvedčiť, na blogu nájdete všetky jej albumy, kde nájdete aj moje myšlienky a aj pocity. Linky samozrejme ako vždy budú pod článkom.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú nasledovné: Raindrops, God Is A Woman, The Light Is Coming, R.E.M.,Breathing, Better Off, Successful, Borderline, Pete, No Tears Left To Cry, Sweetener ,Blazed, Goodnight N Go, Everytime, Get Well Soon. Slabé poskladanie celého albumu. Nato, ako dlho tvorila tento album, tak mi príde moc slabý.

Predsa len mám favorita na tomto albume. Myslím si, že pesnička, ktorú som vybral, je najznámejšia, a taktiež najviac posúva a drží tento album. Pesnička sa nazýva No Tears Left To Cry. Táto pesnička je dosť chytľavá a hrá všade. Pomaličky už ide do štádia, kedy už budem dosť nasýtený tejto pesničky, ale je dobrá a rytmická.

Taktiež aj klip som vybral. K pesničke God Is A Woman, ktorá si myslím, že je tiež dobrá a klip veľmi zaujímavý. Srandovný je ten svišť čo tam zaziape. Úžasná scéna je v tých farbách. Myslím si, že je to dosť jedinečné a originálne. Troška mi pripomína ten klip štýl Rihanny.

Iní interpreti, ktorí sa podujali na albume, sú: Nicki Minaj s ktorou sa dosť skamarátila, Missy Elliott, Pharrell.

Aby som moc nezhadzoval tento album, tak musím uznať, že dizajn celého albumu sa mi moc páči. A taktiež aj klipy sú veľmi pekne prepracované.

Arianine koncerty sú vždy famózne, pretože ona má zlato v hrdle. Je to famózna a dokonalá speváčka, interpretka, ktorá nemá konkurenciu.

Moje záverečné hodnotenie je bohužiaľ negatívne, pretože album ma sklamal, asi som mal veľké očakávanie, ktoré má rýchlo schladilo. Ako som už spomínal, toto nie je album stvorený pre Arianu Grande. Až mám výčitky, ako som negatívne zrecenzoval tento album, pretože Arianu zbožňujem a beriem ju ako jednu z mála speváčok, ktoré majú zlato v hrdle. No bohužiaľ, nesadol mi tento album a úprimnosť a pravda, je vždy to najlepšie čo človek môže povedať, napísať. Určite sa budem ďalej pokúšať prísť na chuť tomuto albumu a dať mu ešte šancu.

Kde som CD kúpil:

Ariana Grande články:

Prajem vám pekný zvyšok dňa, plný oddychu a radostí. LUKEY