Recenzia na album Golden - Kylie Minogue

By LukeyLB - mája 06, 2018




Ako ste sa mohli dočítať v predchadzajúcom článku, tak tento týždeň je venovaný novému albumu. Som veľmi rád, že sa mi podarilo zohnať tento album čo najrýchlejšie, ako sa dalo. Aby som vám ho mohol zrecenzovať. A hlavne čo ma teší, že je konečne niečo aktuálne a nové na blogu. 

Dnes nás čaká recenzia na album Golden od interpretky Kylie Minogue, ktorý sa objavil v predchádzajúcom článku CD, LP MESIACA za mesiac apríl. Konečne môžem tento album rozpitvať a poskladať ho, ale hlavne vyjadriť sa. Tento album ma neskutočne baví, aj keď si myslím, že daný žáner sa nehodí k interpretke. Viem si predstaviť celý album dať prespievať inej interpretke. No to neznamená, že pesničky sú zlé, práve naopak, tento album obsahuje veľmi dobré pesničky. Plný nádychu country a letnej atmosféry. Určite ho počas letného obdobia dosť prevetrám.

Ako som písal v predchadzajúcom článku, posledné mesiace dosť počúvam Kylie. Bavia má jej pesničky, sú plne energie a trsania. Veľmi vhodné na letnú zábavu. Myslím si, že jej pesničky sú nadčasové, pretože má lákajú a berú aj teraz, a to sú niektoré skladby dosť staré. 

Pesničky, ktoré obsahuje tento album, sú nasledovné: Dancing, Stop Me from Falling, Golden, A Lifetime to Repair, Sincerely Yours, One Last Kiss, Live a Little, Shelby '68, Radio On, Love, Raining Glitter, Music's Too Sad Without You. Táto platňa je limitovaná verzia.

Favoritom, tohto celého albumu je pesnička, ktorá sa nazýva Stop Me from Falling, ale latino verzia, ktorá je neskutočná letná bomba plná sviežosti, ktorá nabudí na letnú atmosféru. Myslím si, že táto pesnička by mohla byť aj letným hitom. 


Zaujímavosťou na tomto albume je, že sa na ňom nikto z iných interpretov nepodujal, jedine latino verzia, no bohužiaľ, tá sa na albume nenachádza, ale aj tak som ju dal ako favorita, pretože som chcel niečo trocha iné vybrať ako v utorkovom článku, ktorého link nájdete dole. 

Klipy, ktoré zatiaľ Kylie vydala, sú k skladbám Dancing, Stop Me from Falling, ktoré si myslím, že sú nadčasové, a čo je hlavné, je tam Kylie neskutočne krásna a pôvabná. Dúfam, že Kylie vydá aj k ostatným skladbám nejaké tie klipy. 

Dizajn je neskutočný, originálny a myslím si, že jedinečný a cenný kúsok do zbierky. Preto som si objednal limitovanú verziu, pretože som vedel, že práve dizajn bude božský. 

Koncerty Kylie sú veľmi vhodné pri upratovaní . Dosť často to tak riešim, že cez Youtube si pustím koncert a upratujem pri tom. Vkladá do koncertov vášeň, radosť a zábavu. Srší z toho veľa pozitívnej energie. 

Tak, celý album sme si rozpitvali a teraz by to bolo treba upratať a povedať záverečné hodnotenie. Moje záverečné hodnotenie je veľmi pozitívne. Jednoznačne tento album odporúčam všetkými desiatimi. Myslím si, že tento album je vhodný na cesty, na letné zážitky a párty. Dokonca aj na to upratovanie, ktoré som spomínal pri koncertoch. Jediné čo je podľa mňa negatívne, je to, že si tento album viem predstaviť pri inej interpretke, pretože Kylie sa tento žáner moc nehodí, ale to je len maličké vo mne a neovplyvní to nič, pretože tento album je super. Tento album budem veľa krát púšťať cez leto. 

Kde LP kúpiť: 

Kylie článok: 

Krásnu, oddychovú a slnečnú nedeľu všetkým. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments