CD, LP Mesiaca Apríl Kylie Minogue - Golden

By LukeyLB - mája 03, 2018






Dnešný týždeň bude v znamení jednej interpretky, jedného albumu, pretože ten istý album použijeme dvakrát, a to v rubrike CD, LP MESIACA, a tak isto si ho zrecenzujeme v nedeľňajšej recenzii. Preto použijem tie isté fotky aj na recenziu. Keďže máme nový mesiac máj, preto nemôžem nezabudnúť vydať našu pravidelnú mesačnú rubriku CD, LP MESIACA - môjho favorita, najviac počúvaný album za mesiac apríl. Zaujímavosťou favorita je, že album som fyzicky doma nemal, bol objednaný a zatiaľ som album počúval cez Youtube. No konečne prišiel a ja vám môžem konečne predstaviť novinku.

Za mesiac apríl som najviac počúval album Golden od interpretky Kylie Minogue. Ako som hovoril, tento album bude aj v nedeľňajšej recenzii. Album je novinkou roka 2018 a môžem vám už teraz povedať, že je to album, po ktorom budem v lete veľakrát siahať, ale to viac v recenzii. 

V poslednom čase počúvam strašne veľa pesničiek od Kylie. Hlavne jej staršie skladby. Dokonca pri niektorých pesničkách len teraz zisťujem, že práve ona spieva tú danú pesničku, je to pre mňa menšie objavovanie. No jednoznačne ju posúvam k mojim favoritom. 

V recenzii sa dozviete viac o celom albume, aj moje pocity, emócie a záverečné zhrnutie, slovo. Keďže tento album vyšiel len nedávno, tak moc ľudí ani o ňom nevie, a hlavne nepoznajú všetky pesničky, tak isto ani ja nepoznám všetky skladby. Vždy vyberám tri skladby, ktoré dám do poradia. No dnes to bude výnimka a vyberiem len dve. Stále totiž ešte objavujem celý album, lebo je nový. 


Na druhom mieste sa umiestnila pesnička Stop Me From Falling, tá latino verzia má neskutočne baví a myslím si, že to bude veľký letný hit. 

A prvé miesto obsadila nádherná pesnička Dancing, ktorá je rytmická a má krásny klip, kde je Kylie nádherná. 

Tento album je limitovaná verzia, ktorá má neskutočne krásny obal. Myslím si, že dosť sa budem opakovať aj v recenzii, ale snažil som sa to popísať a sformovať ako CD, LP MESIACA a všetky pikošky a záverečné slovo si necháme až v recenzii. 

Keďže som počas mesiaca počúval aj iné pesničky od Kylie, tak by som vám ich tu rád predstavil pre inšpiráciu a zaujímavosť. Okrem nového albumu som počúval aj pesničky ako sú: Wow, Can't Get You Out Of My Head, Spinning Around, Into The Blue, In My Arms, Love At First Sight, Come Into My World, I Believe In You, I Should Be So Lucky, In Your Eyes, Red Blooded Woman, Higher, Slow. Dúfam, že som na žiadnu nezabudol. Ako hovorím, teraz si na nej riadne idem. 

Kde LP kúpiť: 

Pekný zvyšok slnečného dňa, nech vás radostné chvíle obklopujú. LUKEY 

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments