Stevie Wonder - Greatest Hits 1968

By LukeyLB - mája 09, 2018




Neviem ako vás, ale mňa rubrika Oldies Music neskutočne baví, dokonca aj písať a vyhľadávať informácie, vždy sa niečo nové naučím. Mesiac, v ktorom sme si predstavili úžasných, talentovaných a zaujímavých interpretov nám už prešiel a tento mesiac nás čakajú ešte zaujímavejšie albumy. Dúfam, že vás bude tento mesiac baviť rovnako, ako predošlý. Dnes som si pre vás pripravil album, ktorý prešiel jednoznačne celým svetom. Tento album, a hlavne pesničku, poznajú snáď všetci. 

Dnes som si pre vás pripravil album Greatest Hits, od interpreta Stevie Wonder. Stevie je interpret, ktorý je výnimočný človek. Nato, aký mal hendikep od malička, tak mu Boh nadelil krásny hudobný sluch. Dokázal od malička vnímať hudbu. Jeho hlas je neskutočný, fantastický. Jeho slepota ho neodradzovala od plnenia snov. Myslím si, že je veľkým vzorom pre všetkým. Je to spevácka legenda. 

Album, ktorý som vybral je z roku 1968. Na internete som bádal a hľadal zaujímavosti a našiel som niečo. Ako prvé začne narodením slávnych osobností. 30. marca sa narodila speváčka, ktorú azda najviac preslávila pesnička z filmu Titanic. Je to speváčka Céline Dion. U speváčok ešte ostaneme, nedalo mi ju tu nespomenúť, keďže v poslednom čase ju stále počúvam a minulý týždeň na blogu patril Kylie. 28. mája sa narodila úžasná, talentovaná speváčka Kylie Minogue. Narodeniny jej už pomaličky klopú na dvere. Pod videom nájdete linky ku článkom. Narodeniny zakončíme hercom, spevákom, ktorý je veľkým vzorom nielen svojim deťom, a tým je Will Smith narodený 25. septembra. 


Tento album sa musí nachádzať v každej zbierke. Myslím si, že tento album je pre zberateľa veľmi cenným, pretože je najznámejší a najkvalitnejší. Som veľmi rád, že tento album je v mojej zbierke. 

Pesnička, ktorá je najviac počúvaná aj dnes, dokonca jeho najznámejšia, ktorá ho najviac preslávila, sa nazýva I Just Called To Say I Love You. Nádherná, kvalitná skladba. Neviem či ste si všimli, ale strašne dlhé názvy dávali interpreti v týchto a ešte starších dobách. Oproti dnešnej dobe. 

Klip, ktorý som vybral, je tá istá pesnička, ktorú som spomínal hore. Stevie mal viac kvalitnú hudbu, ako klipy. Myslím si, že viac ho zaujímala obsahová časť, a tou je hudba, ako vizuál. 

Na roku 1968 sa mi páčili masmédiá, ako sa snažili s tým presadiť a byť novodobý. Reklamy, časopisy a mnoho iných vecí. Ako sa snažili ľudia v tom zdokonaľovať a byť kreatívni a novodobí. 

Kylie články: 

Prajem vám pekný zvyšok dňa. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments