Recenzia na album Bangerz - Miley Cyrus

By LukeyLB - mája 20, 2018




Keď som pozeral na blogu aké albumy som už zrecenzoval, tak som si všimol, že som normálne zabudol na jeden album. Tak ho tu hneď pridám. Dnešná recenzia bude mojím vyjadrením k interpretke. Takto, skôr k obdobiu, ktoré už má za sebou. Album, ktorý som dnes vybral, sa už objavil na blogu v rubrike Collection. Tam som sa už trocha k tomuto albumu vyjadril. No na to mám recenziu, aby som sa mohol vykecať a povedať viac toho tu, ako v inej rubrike. Dokonca môžem rozobrať celý album. 

Dnes nás čaká album, ktorý nie len zmenil interpretku, ale aj rozdelil ľudí, fanúšikov na dve časti. Interpretkou, ktorú mám na mysli, je Miley Cyrus a jej album Bangerz. Tak a môžem sa vyjadriť. Miley si vyskúšala aj iný žáner, akým je aj rep, no aj tak má prevahu Pop, v ktorom sa stále pohybovala. Proste zmenila celkový vzhľad, chovanie a aj hudbu a ostatné. Je to už minulosť, takže nejdem to rozoberať úplne. Album sa mi strašne páči, považujem ho za jeden z tých dokonalých albumov, čo mám rád. Dokonca tento album bol prvý z tých, čo rozbehli moju zbierku. Pesničky na albume sú kvalitné, dobré a dokonca aj hitovky boli. Myslím si, že tento album Miley dosť vytiahol hore. Čo sa mne nepáčilo, bolo správanie Miley, niekedy mi to prišlo až moc, hlavne na koncertoch. Inak proti nej nič negatívne nemám. Miley zbožňujem, aj jej pesničky, sám vlastním v zbierke dosť jej albumov, a tak isto mám rád jej filmy, kde účinkovala. 

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú nasledovné: Adore You, We Can't Stop, SMS, 4x4, My Darlin’, Wrecking Ball, Love Money Party, #GETITRIGHT, Drive, FU, Do My Thang, Maybe You’re Right, Someone Else. 


Keďže ako hovorím, tento album mám rád, tak jedného favorita mať nebudem. Moji favoriti v tomto albume sú: We Can't Stop, SMS, 4x4, Wrecking Ball, #GETITRIGHT. Úžasné a kvalitné pesničky, ktoré vytŕčajú kvalitou trochu viac, ako ostatné. No bez tých druhých, by to nemalo to čaro a zmysel. 

Na albume sa predstavili aj iní interpreti, ako sú: Britney Spears, Nelly, Future, Big Sean. 

Klip, ku ktorému sa chcem vyjadriť, je Wrecking Ball. Nech si ostatní myslia čo chcú, pre mňa je tento klip krásny a výstižný k celému deju. Absolútne si nemyslím, že je to vulgárne a pohoršujúce. A myslím si, že je to dokonca dosť nápadité a originálne. 

Dizajn celého CD je obrazom albumu. Neviem, či je to na fotke vidieť, ale obal je už dosť zničený, pretože ho dosť často používam a ako som hovoril, bolo to jedno z prvých CD v mojej zbierke. Priznám sa, že mi aj veľa krát spadlo na zem. Dosť sa divím, že mi ešte ide v pohode. 

Koncerty Miley, takto, páči sa mi jej spev a výkon, pretože Miley je talentovaná a má krásny hlas. No nepáčilo sa mi to, čo robievala na koncertoch, bolo toho až príliš. To si myslím, že je negatívne a nevhodné, absolútne sa jej to nehodilo. No aktuálne sú jej koncerty krásne, kvalitné a vždy mám zimomriavky. 

Môj záver je taký, že tento album sa v mojej zbierke nikdy nestratí. Vždy sa pravidelne k nemu vraciam. Jednoznačne si myslím, že tento album nie je pre Miley negatívom a odporúčam ho všetkými desiatimi. 

Miley už dávnejšie vydala album, ktorý najdete ako recenziu na blogu. Samozrejme všetky články Miley budú pod článkom. A tam sa môžete dozvedieť viac o novom albume, aké sú moje pocity a celkový dojem z albumu. 

Kde CD kúpiť: 

Miley Články: 

Nech vás sprevádza pokojná a oddychová nálada, peknú nedeľu všetkým prajem. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments