CD, LP mesiaca August Miley Cyrus album The time of our livers

By LukeyLB - septembra 06, 2017


Máme tu nový mesiac, a s ním aj novú rubriku CD,LP mesiaca. Je to rubrika, ktorá bude uverejnená na určitý mesiac, ktorý už prešiel. Rubrika sa bude týkať CD alebo platňe, ktorú som počas daného mesiaca najviac počúval. A vždy vyberiem pár pesničiek, ktoré mi najviac pripomína celý album. Za mesiac august som najviac počúval CD Miley Cyrus a jej album The time of our livers. Tento album mi pripomína a evokuje moje dospievanie, kedy veľa detí sledovalo Hannu Montanu včetne aj mňa.


Preto som vybral pieseň The climb. Táto pieseň bola napísaná, určená pre film Hanna Montana. Tak isto nemôžem nespomenúť pieseň When i look at you, ktorá bola napísaná pre film posledná pieseň, kde si Miley zahrala hlavnú úlohu, ale to v inej rubrike. poslednú pieseň z tohoto albumu, ktorú chcem spomenúť je Party in the USA. Pieseň, ktorá prešla celým svetom. Momentálne má nové pesničky a chystá nový album. Piesne, ktoré zatiaľ vydala sú užasne.

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments