Recenzia na album Kids in Love - Kygo

By LukeyLB - marca 18, 2018

Nedeľa v znamení oddychu, pokoja, voľný čas trávený s rodinou, priateľmi. Nedeľňajší voľný čas môžete vyplniť oddychom, pozeraním filmov, seriálov, čítaním dobrej knihy, alebo dobrou prechádzkou. Pri všetkých týchto aktivitách môžete počúvať dobrú a kvalitnú hudbu. A od toho som tu ja, aby som vás inšpiroval, alebo navnadil na tu správnu vlnu hudby. Dnešná recenzia vás bude chcieť navnadiť na tú správnu hudobnú vlnu. Pretože album, ktorý som vybral, je letná bomba, čo bomba ... to je tak šťavnatý a svieži album, že dokáže rozprúdiť všetkých a dotvorí celkovú letnú atmosféru. Pri tomto albume nepotrebujem žiadne more, teplo ani slnko. Pretože tento album dokáže nahradiť celé leto. Jednoznačne si bez tohto albumu neviem predstaviť leto. Neskutočne si idem na tomto albume od leta 2017. Konečne mám doma tento album a hlavne, konečne vám ho môžem predstaviť tu na blogu. Pretože je úžasný, originálny a jedinečný.

Dnešná recenzia nám predstaví interpreta Kygu a jeho nedávno vydaný album Kids in Love. Ako hovorím, tento album je božský. No pomocou tohto albumu som objavil úžasného interpreta, ktorý sa nazýva Justin Jesso. Neskutočne talentovaný interpret, ten jeho hlas je úžasný. Pre mňa je to jednoznačne objav roka 2018. Kygo je DJ, ktorý má špecifickú hudbu, ktorú strašne žeriem, zbožňujem. Jeho hudba je originálna a jedinečná. Na jeho predchádzajúci album je článok na blogu, ktorého link nájdete pod článkom.

Pesničky, ktoré sa nachádzajú na albume, sú nasledovné: Never Let You Go, Sunrise, Riding Shotgun, Stranger Things , With You , Kids In Love, Permanent, I See You , Stargazing, It Ain't Me, First Time, This Town

Samozrejme favorit tohto albumu nebude jeden. Proste sa to nedá, pretože tento album je úžasný. Pesničky, ktoré som vybral ako favoritov celého albumu, sú: Stargazing neskutočne úžasná skladba, It Ain't Me letná pecka, ktorá sa v mojom letnom rebríčku vždy ukáže, objaví. A posledná pesnička , ktorú som vybral, má názov First Time a má neskutočne krásny videoklip.

Kedže Kygo je DJ, tak sa na albume objavilo veľa úžasných interpretov, ako sú: John Newman, Jason Walker, Oliver Nelson, Bonnie McKee, Onerepublic, Wrabel, The Night Game, Jhart, Billy Raffoul, Justin Jesso, Selena Gomez, Ellie Goulding, Sasha Sloan

Dizajn celého albumu je famózny a originálny, presne tak, ako aj Kygo. No škoda, že mám vo svojej zbierke CD a nie platňu. Pekne by sa to dopĺňalo aj s predošlým albumom, ktorý mám ako platňu.

Koncerty, ktoré má teraz Kygo...pfuuu..ľudia, priatelia, čo vám poviem, neskutočná bomba. Rád pozerám jeho koncerty, pretože obsahujú neskutočne veľa energie. A jednoznačne jeho koncerty sú veľké a neopísateľné zážitky.

Nemám na tento album nič negatívneho povedať, je to úžasný a kvalitný album a jednoznačne ho odporúčam na letnú horúčku

Kygo článok:

Prajem vám peknú nedeľu, plnú hudby. LUKEY