Miley Cyrus

By LukeyLB - marca 14, 2018




Keď som sa dnes pozrel do diára a videl som, aký článok dnes vyjde, automaticky som si spomenul na detstvo, no ale aj na dospievanie. Dnešný článok bude taký celkový vývoj interpretky. Dokonca by som povedal, že v tých albumoch je jej celkový vývin, dospievanie dnešnej interpretky. Samozrejme aj posun v kariére a aj veľká zmena a obrad v celkovej kariére a v speve. 

Dnešná pravidelná rubrika Collection nám predstaví interpretku, ktorá si prešla mnohými štýlmi i obdobiami hudby, no nakoniec sa vrátila tam, kde bola predtým. Určite nemôžem tvrdiť a ani povedať, že to bolo zlé obdobie, ako si mnohí mysleli. Pretože jej hudba bola, a stále je dosť kvalitná. No celkový prejav a vystúpenie už bolo niekedy moc aj na mňa. Interpretkou, ktorú si dnes predstavíme v našej rubrike, je Miley Cyrus.

Albumov Miley mám vo svojej zbierke dosť, pretože jej hudba je úžasná a kvalitná. Ako hovorím, dnes je to celkový obraz spomienok na detstvo a dospievanie. Pretože v mojej zbierke sa nachádzajú aj jej staršie albumy, s ktorými začínala počas projektu Hannah Montana. Miley má neskutočne úžasný hlas, ktorý si myslím, že prekonáva veľa úspešných interpretiek. Dokonca si myslím, že si môže dovoliť dosť vysoké tóniny.

Prevrat obdobia, ktoré mala, mnohí považovali a dokonca možno aj považujú, za veľké negatívum, ale zase bolo určite veľa ľudí, ktorí ju obdivovali a chápali, vrátane mňa. Myslím si, že ten prelomový album ju najviac preslávil a zviditeľnil. A jednoznačne si myslím, že tento album obsahuje kvalitnú a dobrú hudbu. Preto sa nachádza aj v mojej zbierke. 

Albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke, sa nazývajú: Breakout, The Time of Our Lives, Can't Be Tamed, Bangerz, Younger Now. Ako hovorím, dosť kvalitné a dobré albumy, ktoré sú mi srdcu blízke.

Ja neviem pochopiť to, prečo si vymýšľam také blbosti, ako je vybrať favorita, pretože ja nedokážem vybrať jedného, jednu pesničku. Samozrejme ako vždy, nevyberiem iba jednu skladbu , favorita daného albumu. Pretože je to momentálne nemožné pri Miley a jej tvorbe. 


Ako vždy začíname od najstaršieho albumu, ktorý má názov Breakout. Tento album je takým štartovným albumom Miley a tam som vybral dve pesničky, ako favoritov celého albumu, a to sú : 7 Thing a Fly On The Wall. Nádherné, sofistikované pesničky na dané obdobie. 





Nasledujúci album je spojenie Hanny a Miley. Je tam určité prepojenie filmu a albumu The Time of Our Lives, dokonca aj iného filmu. Myslím si, že tento album môžeme pomenovať filmový album. Pesničky, ktoré som vybral, sa nazývajú Party In The U.S.A, When I Look At You pesnička, ktorá bola napísaná a použitá k filmu Posledná pieseň. Krásny film, no ešte krajšia skladba. A poslednou pesničkou, ktorú nemôžem vynechať, je The Climb, ktorá bola použitá a napísaná k filmu Hannah Montana. Túto pesničku Miley úžasne naživo zaspievala v show Jimmyho Fallona. Tento album nájdeš na blogu ako CD, LP Mesiaca. Samozrejme link nájdeš pod článkom. 





Tretí album, ktorý sa nachádza v mojej zbierke, má názov Can't Be Tamed. Na tomto albume sa mi páčia nielen pesničky ale aj klipy k nim. Pesničky, ktoré som vybral z tohoto albumu, sú: Liberty Walk, Who Owns My Heart a Can't Be Tamed. Who Owns My Heart a Can't Be Tamed, majú úžasné klipy, ktoré ma neskutočne bavia.





Predposledný album, ktorý sa nachádza v mojej zbierke a zároveň pre Miley jej zlomový, je Bangerz. Tento album obsahuje úžasné pesničky, ktoré má bavia a vždy si tento album rád celý vypočujem. Pesničky, ktoré som vybral, sú nasledovné: SMS, 4x4, Wracking Ball We Can’t Stop. Jednoznačne tieto pesničky ovládli celý album a reprezentujú ho. 





Posledný album v mojej zbierke od interpretky Miley je Younger Now. Tento album je zároveň návratom Miley k jej žánru a hudobnému odvetviu a je to Miley najnovší album. V tomto albume jednoznačne vynikajú dve pesničky, a to sú: Malibu, ktorá mala a stále má, veľký úspech. A druhá pesnička je Younger Now, ktorá je obrazom, kráľa rokenrolu Elvisa


Celkový album, ktorý je mojim favoritom, bolo ťažké vybrať, no vybral som album The Time of Our Lives, pretože tento album obsahuje veľký kus Miley Cyrus. 

Miley má úžasnú a kvalitnú hudbu, ktorá má vždy bude baviť. O jej posune v hudbe ani nemusím písať, stačí si jej najnovší album pustiť a sami si vytvoríte vlastný názor, ktorý nájdete tak tiež na blogu.  

Kde CD, LP Kúpiť: 

Miley článok: 

Pekný a úspešný deň všetkým prajem. Nech vás hudba unáša do pohody a radosti. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments