Pink

By LukeyLB - marca 21, 2018




Dnes nás čaká predposledný článok v našej rubrike Collection. Neskutočne rýchlo tie mesiace ušli. Pamätám si, akoby to bolo včera, keď som dával túto rubriku dokopy a vymýšľal, vyberal interpretov. A dnes tu máme predposlednú interpretku, ktorá nám krásne rozprúdi dnešný článok. Myslím si, že dnešná interpretka si jednoznačne zaslúži byť v tejto rubrike, pretože jej tvorba je veľkým vyjadrením postoja k svetu. Dokonca je tam veľký obraz, dej, popis, jej pohľad na celkový svet. 

Dnešný článok sa búde týkať úžasnej a charizmatickej speváčky Pink. Ako hovorím, Pink má fantastickú tvorbu, ktorá ma dosť berie. Jej pesničky sú nabité energiou, ale aj emóciami. Jednoznačne môžem povedať, že Pink vkladá do pesničiek emócie a city. No dokáže ich predniesť drsne, ale aj tak je to stále dôverné a žeriem jej každé slovo. Myslí si, že jej tvorba je dosť zaujímavá, dokonca taká, že sa ťažko opisuje. Podľa mňa netreba mať na to celkový názor, alebo opis, myslím si, že sa stačí započúvať a hlavne prežívať daný moment a aj emóciu. 

Albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke sú nasledovné : Misunderstood, I'm Not Dead, Funhouse, The Truth About Love. Jej najnovší album mi v mojej zbierke, bohužiaľ, chýba, no dúfam, že jedného dňa sa objaví u mňa v zbierke a aj na blogu. Ja už sa k tomuto nemám ako vyjadriť, stále podvádzam vo výbere favorita, ani tu nedokážem vybrať jednu skladbu na daný album. Je to nemožné a dosť ťažké, takže aj v tomto článku bude viac pesničiek k jednotlivým albumom. 


Prvý album, ktorý nám tento rebríček začne, má názov Misunderstood. Tento album obsahuje na tú dobu dosť dobré skladby. Pesničky, ktoré som vybral sa volajú: Don't Let Me Get Me, Just Like a Pill, Get The Party Started, Family Portrait. 





Druhý album sa nazýva I'm Not Dead. Tento album obsahuje hlavne jednu pesničku, ktorá je neskutočne výborná a keď túto skladbu počujem, automaticky ju dávam silnejšie. Pesnička má názov Stupid Girls. No vybral som aj iné pesničky, ako sú: Who Knew a U+ UR HAND, tieto pesničky sú tak isto dobré a jednoznačne patria k favoritom





Nasledujúci album speváčky Pink sa volá Funhouse. Tento album je neskutočne naložený. Pesničky, ktoré sa nachádzajú na tomto albume, doteraz počúvam a myslím si, že sú nadčasové, stále mega super skladby, ktoré sa ukladajú v hlave. Pesničky, ktoré som vybral, sú: So What, Sober, I Don’t Believe, Please Don’t Leave Me, Funhouse. Myslím si, že tento album Pink posunul veľmi vysoko. 





Posledný album, ktorý sa nachádza v mojej zbierke má názov The Truth About Love. Myslím si, že tento album je jedna veľká emócia a veľká bomba názorov od Pink. Pesničky, ktoré som vybral sú nasledovné: Blow Me, Try, Just Give Me A Reason, True Love. Tento album nájdete aj na blogu ako recenziu. Samozrejme link pod článkom.


Celkovým mojim favoritom zo všetkých albumov je Funhouse, pretože pesničky, ktoré tento album obsahuje, ma doteraz bavia a vždy si ich rád vypočujem, keď ich práve niekde hrajú. 

O kvalite hudby nemusím hovoriť, pretože Pink má kvalitnú hudbu, ale čo sa týka posunu v hudbe, tak o tom sa môžeme presvedčiť na novom albume, ktorý nedávno vydala. 

Kde CD,LP kúpiť: 
1CD: vypredané 

Pink článok:

Prajem vám pohodový deň, bez stresu a zlej nálady. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments