Recenzia na album 21 - Adele

By LukeyLB - februára 18, 2018

Nedeľa je znamenitá v pohode a v kruhu priateľov a rodiny. A hlavne, ak prežívame veľa radostných chvíľ. V tej pohodovej chvíľke dnes ostaneme. Myslím si, že album, ktorý som vybral je veľká pohoda, ktorá je stvorená na relax a oddych, ktorý k nedeli patrí. Mám pocit, že poslednom čase v nedeľu, k rubrike Recenzie, stále dávam pohodovú hudbu. Najviac si človek oddýchne cez víkend, kedy nemusíme ísť do práce a do školy. Preto dúfam, že si tento album užijete ako ja a hlavne, že vás naladím na tu správnu vlnu pohody, relaxu a veľkého nedeľňajšieho oddychu.

Album, ktorý mam dnes na mysli a zároveň som ho vybral do recenzií, má názov pozostávajúci z čísla. Interpretka, ktorú som dnes vybral, má všetky albumy pomenované číslom. Myslím si, že už je všetkým jasné, o akú interpretku ide. Nemôže to byť nik iný, ako úžasná a talentovaná Adele a jej fascinujúci album 21. Tento album Adele vytiahol neskutočne vysoko. Dokonca si myslím, že tento album ju aj dosť preslávil. Pomocou tohto albumu si nazbierala neskutočne veľa fanúšikov a ctiteľov. Pre mňa je Adele speváčka, ktorá má fantastické vnímanie emócií človeka pomocou hudby. Dokáže sa ponoriť pomocou hudby do človeka a cítiť s ním.

Pesničky, ktoré obsahujú tento album sa nazývajú: Rolling In The Deep, Rumour Has It, Turning Tables, Don’t You Remember, Set Fire To The Rain, He Won’t Go, Take It All, I’ll Be Waiting, One And Only, Love Song, Someone Like You, If It Hadn’t Been For Love, Hiding My Heart, I Found a Boy, Turning Tables (live acoustic), Don’t You Remember (live acoustic), Someone Like You (live acoustic).

Pesnička, ktorá je mojim favoritom celého albumu, sa volá Rolling In The Deep. Pretože je to neskutočne kvalitná a dobrá skladba, ktorá sa každému vryje do hlavy. Tak isto by som ešte spomenul pesničku Someone Like You, pretože táto pesnička Adele preslávila z prvých pesničiek najviac. Pesnička je pomalá, príjemná, vhodná na pohodu a relax.

Dizajn celej platne, albumu je jednoduchý a minimalistický. No pesničky, ktoré obsahuje, sú dynamické a úchvatné. Pekne sa to celé dopĺňa dokopy.

Klipy, ktoré Adele vydala k tomuto albumu, sú zaujímavé v tom, že sa striedajú. Buď sú jemné a pomalé, alebo dynamické s veľkou vášňou. Vyzerá to zaujímavo a umelecky.

Ako hovorím, tento album sa rozhodne hodí na pohodovú chvíľu, ktorá vás dostane do harmónie, relaxu, oddychu. Dokáže dosť uvoľniť po ťažkom pracovnom dni. Určite sa tento album ešte vyskytne na mojom blogu v rubrike Pohodová Hudba.

Prajem vám pohodovú a oddychovú nedeľu, plnú radosti a pokoja. LUKEY