Lady Gaga

By LukeyLB - februára 21, 2018




Pravidelná rubrika Collection, ktorá nám vychádza každú stredu, nám už predstavila mnoho úžasných a talentovaných interpretov. No dnešná interpretka posunie level neskutočne vysoko, pretože je to talentovaná osoba, ktorá má zlato v hrdle. O tom nás presvedčia albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke. Myslím si, že môže byť na svoju tvorbu neskutočne pyšná, pretože jej hudba je originálna, jedinečná a maximálne kvalitná. Vždy, keď počujem jej hlas, ktorý je neskutočne pôvabný, tak mám zimomriavky. Jej hlas vždy dokáže prekvapiť, pretože dokáže s ním narábať neskutočne a vydáva falzety, ktoré sú pôvabne a ohromujúce. Musím povedať, že som neskutočne hrdý na zbierku, ktorú mám doma, presne tak, ako aj na tvorbu Justina Biebera. Samozrejme, že nie je kompletná, no snažím sa dokupovať všetky jej albumy, pretože jej hudba, ako hovorím, je božská. 

Dnešnú štafetu získava Interpretka Lady Gaga, ktorá ju posunie na ďalší týždeň v stredu ďalej. Ja absolútne neviem, čo by som mal k Lady Gaga dodať. Jej tvorba je fakt kvalitná. Dokonca môžete nájsť aj niekoľko článkov na mojom blogu, na ktoré budete mať linky vypísané dolu. A tam si môžete prečítať viac o mojich pocitoch k tejto interpretke. Samozrejme, že tam nie sú všetky albumy, ale postupne ich budem pridávať, pretože táto interpretka je talent. 

Albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke, sa nazývajú: The Fame, The Fame Monster, Born This Way, Artpop, Joanne. Sú jednoducho famózne a inšpiratívne. Teraz má čaká tá horšia vec, ako pri všetkých článkoch tejto rubriky, a to je vybrať pri každom albume môjho favorita. No môžem vám povedať už teraz, že ich bude viac, než jeden. 


Prvý album, ktorý je v poradí, sa nazýva The Fame. Tento album poriadne odštartoval kariéru speváčky. Myslím si, že je dosť našľapaný a myslím si, že aj dosť nadčasový na tú dobu. Pesnička, ktorú som vybral, má názov Just Dance. Prečo práve táto skladba? Pretože je to prvá pesnička, ktorú som od nej počul a bol som na nej závislý.



Nasledujúci album má názov The Fame Monster a tento album obsahuje aj pesničky, ktoré sa nachádzajú v predošlom albume, ale obsahuje aj iné, nové. Z tohto albumu som vybral skladbu Bad Romance, pretože pesnička má originálny a famózny videoklip a myslím si, že Gagu posunul kvalitatívne vyššie. 


Ako tretí vám predstavím album, ktorý má názov Born This Way. Takto vám poviem, tento album nemá absolútne žiadnu chybičku. Ja tento album zbožňujem úplne najviac. Páčia sa mi všetky klipy a aj skladby, ktoré obsahuje tento albumu. Celé obdobie Lady Gagy, v ktorom ho propagovala v zaujímavých, no jedinečných a originálnych kostýmoch. Pesnička, ktorú som vybral, je You and I. Pretože je to moja najobľúbenejšia skladba, jej názov mám aj vytetovaný. Ale ako hovorím, tento album je úžasný a mám tam omnoho viac favoritov. Skladba, ktorú som vybral, je môjmu srdcu najviac blízka. 



Predposledný album, ktorý sa nachádza v mojej zbierke, sa nazýva Artpop. Na tento album som dlho nemal žiaden názor. Ako som začal povinne počúvať tento album, tak som zistil, že obsahuje výnimočné a úžasne skladby, ktoré Gage sadli. Na tento album nájdeš na mojom blogu aj článok. Pesnička, ktorú som vybral sa nazýva Guy. Úžasná skladba, s ešte úžasnejším klipom. 



Posledný album a zároveň naposledy vydaný album Lady Gaga, sa nazýva Joanne. Mimochodom, taktiež na neho nájdeš na blogu článok. Gaga na ňom chcela ukázať, že už je dospelá, no zároveň nechcela zanevrieť na starú dobrú Gagu. Myslím si, že tento album prešiel celým svetom. A jednoznačne môžem povedať, že Gage vyšiel a je famózny. Pesnička, ktorú som vybral, sa nazýva Million Reasons. Čo dodať, krásna skladba, plná energie a emócií, ktoré do nej Gaga vložila.


Tak, prestavili sme si všetky albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke od interpretky Lady Gagy. Posledná vec, ktorá má čaká, je vybrať album, ktorý je mojím favoritom. Jednoznačne je to album Born This Way. Pretože mi je dosť srdcu blízky. A myslím si, že už asi žiadny album od Gagy mi neprirastie k srdcu tak, ako tento, aj keď mám rad všetky jej albumy a považujem ich za úžasné a kreatívne dielo. 

Lady Gaga je Pani speváčka, ktorá do dotiahla veľmi vysoko a myslím si, že ešte potiahne, pretože jej hlas je niečo vzácne a jedinečné. 

Kde CD kúpiť: 

Lady Gaga články: 

Pekný a oddychový deň vám všetkým prajem, nech vás hudba a radosť sprevádza dňami.LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments