Kesha

By LukeyLB - februára 14, 2018




Mesiac február nám plynie ako voda v rieke. Máme krásnu stredu, ktorá nám symbolizuje polku týždňa, ktorú už máme za sebou. A zostáva nám už len pár dní a budeme tu mať ešte krajší víkend. No pre nás momentálne znamená streda to, že sa posunieme s radosťou ďalej v našej momentálne pravidelnej rubrike Collection. V dnešnom článku vám predstavím ďalšiu úžasnú interpretku, ktorá je v poradí už v článku s číslom štyri a myslím si, že štafetu si rozhodne zaslúži a zároveň ju môže pyšne predať ďalej. Pretože jej hudba je úžasná. V tom zmysle, že vkladá do hudby svoje názory a pohľad, celkový obraz na svet. 

Interpretka, ktorú mám dnes namysli a ktorá zároveň posúva štafetu ďalej, sa volá Kesha. Jej hudba ma jednoducho baví. Ako som už písal na začiatku, dokonca to nájdete aj v recenzii na blogu pri jej najnovšom albume, okrem toho, že vkladá do pesničiek emócie, tak tam dáva väčší počet rôznych názorov a vyjadrení na svet. A preto je to také jedinečné a originálne. 

Albumy, ktoré sa nachádzajú v mojej zbierke sa nazývajú: Animal + Cannibal, Warrior, Rainbow. Určite plánujem na každý album urobiť recenziu. No ako som už spomínal, na jej najnovší album Rainbow, už recenziu na blogu nájdete. Link budete mať dole. Čo ma teraz čaká, je vybrať môjho favorita ku každému albumu a povedať krátky pokec, prečo je ním práve daná skladba. 


Album Animal + Cannibal je spojený, alebo skladá sa z dvoch albumov, preto z každého albumu vyberiem jedného favorita. Z albumu Animal som vybral pesničku Take It Off, pretože má neskutočné baví cely obsah klipu, ktorý je nahraný k tejto skladbe. Z albumu Cannibal som vybral pesničku We R Who We R, pretože zase sa mi páči celý koncept klipu. 



Nasledujúci album sa volá Warrior, tento album obsahuje neskutočné kvalitné pesničky. Tú mám veľký problém vybrať favorita. Pretože všetky skladby vytvárajú peknú líniu celého albumu. Pesnička, ktorá troška viac vyniká, preto som ju vybral, sa nazýva Die Young. Krásna pesnička, ktorá má pekný klip. Neviem prečo, ale Kesha má zaujímavé a pekné tie klipy. Dokážu vždy ohúriť.



Posledný album a zároveň jej najaktuálnejší, má názov Rainbow. Na tento album nemám ani jediné krivé slovo. Jednou vetou by som ho zhrnul: “Kesha dosť prekvapila” . Myslím si, že tento album je jej najlepšie dielo, aké mala. Vybral som dve pesničky, pretože k sebe patria a vždy ich počúvam po sebe. Dopĺňajú sa a sú úžasné. Prvá pesnička má názov Woman a druhá Praying. Niet čo dodať úžasné a kvalitné skladby, ktoré mi stále hrajú v hlave. 


Album, ktorý som vybral ako favorita je Rainbow, pretože je to veľký posun a nový začiatok, ktorý Kesha odpálila veľmi slušne a kvalitne, čo sa tvorby týka . 

Ako hovorím, Kesha po všetkých ťažkostiach a zmenách, urobila hrubú čiaru a začala znova. Jednoznačne jej to prospelo a album, ktorý vydala, to celkom jasne dokazuje. Super práca, dúfam, že sa môžeme tešiť na jej ďalšiu tvorbu. 

Kde CD, LP kúpiť: 

Prajem vám pekný zvyšok dňa, plný radosti, pozitívnej nálady a hlavne krásneho a zaľúbeného Valentína. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments