CD, LP mesiaca December Michael Bublé album Christmas

By LukeyLB - januára 03, 2018


Na začiatok, než sa pustíme do rubriky CD, LP mesiaca za december, by som vám chcel popriať všetko dobré do nového roku 2018.

Dnešný článok sa búde týkať ešte Vianoc. Pretože ja počas celého decembra počúvam len vianočné pesničky. Takže som si pre vás pripravil vianočný album, ktorý sa nenachádza ani v rubrike Xmas Music. Album, ktorý som si pre vás pripravil, je pre mňa neskutočne cenným pokladom, pretože som ho dostal od výnimočnej osoby na tomto svete. A tak isto tento album je vianočná bomba pre úsmev na tvári, radosť a dodá výnimočnú vianočnú atmosféru.

Za obdobie december som najviac počúval platňu od úžasného interpreta, ktorý navodí tu správnu vianočnú atmosféru a tým nemôže byť nik iný, ako Michael Bublé a jeho ikonický album Christmas. Ako hovorím, tento album dodá tu správnu seansu Vianoc. Patrí do albumov, bez ktorých si Vianoce neviem predstaviť.


Pesničky, ktoré tento album obsahuje, sú známe a vždy ich človek rád cez vianočný čas počúva. Preto bolo ťažké vybrať troch favoritov celého albumu. 

Na treťom mieste sa umiestnila pesnička Jingle bells, kde spríjemňovali tóny šarmantné vokalistky, speváčky The Puppini Sisters, koré dodali ten správny rytmus a šarm. Nemám čo dodať k tejto skladbe, proste je súčasťou každého vianočného albumu.

Na druhom mieste sa umiestnila skladba It's beginning to Look a lot Like Christmas. Táto pesnička dokáže navodiť tu správnu harmóniu a pokoj v celej domácnosti. Ladné tóny celej skladby vyčaria pokojnú atmosféru Vianoc bez stresu a hádok. Dodajú veľkú relaxáciu pri čaji a pri vianočnom pečive. 

Na prvom mieste a zároveň favoritom celého albumu, sa stáva pesnička Mis Deseos/Feliz Navidad. Táto pesnička je to, čo všetci na Vianoce potrebujeme, vášeň pre vianočnú atmošku. Táto pieseň mi dodala cez Vianoce vždy úsmev na perách. A je tak chytľavá, že som si ju v kuse spieval. 

Tento album má sprevádzal celé Vianoce. A dodal mi tu správnu vianočnú atmosféru.


Prajem vám pokojný zvyšok dňa, bez stresu a nátlakov. Vychutnajte si posledné dni prázdnin. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments