Recenzia na album Electra Heart - Marina and the Diamonds

By LukeyLB - decembra 31, 2017

Dnes máme deň, kedy odpočítavame posledné minúty starého roka. Spomíname na krásne časy, ktoré nás obklopovali počas tohto roka. Na škaredé spomienky zabudnime a vykročme tou správnou nohou do roku 2018, ktorý bude určite pestrejší, krajší a zaujímavejší, než tento rok. Rok 2017 nám dal neskutočne veľa dobrej hudby. Talentovaní interpreti nám dodali dostatok kvalitnej hudby. Ukázali svoje city, emócie, hnev a vyjadrenie, ktoré nám dodali vo forme skladieb. Vznikli úžasné albumy, skladby, ktoré nás počas roka sprevádzali až do úplného záveru tohto zaujímavého roka.

Hudba nám pomáha v dobrých, no bohužiaľ aj v nešťastných chvíľach. Dokáže nás inšpirovať. Sprevádza nás pri všetkých udalostiach, radosti, zábave ale aj povinností. Pomocou hudby prekonávame prekážky. Posúva nás ďalej a vytvára úžasný a nezabudnuteľný pocit, emóciu a vzrušenie. Jednoznačne môžem povedať, že hudba bude vždy pri nás.

Dnešnú kúzelnú a zážitkovú noc nám odpáli interpretka, ktorá má svoju špecifickú hudbu. Potvrdzuje nám to album Electra Heart, ktorý je dynamický a úžasný, nabitý pozitívnou náladou, ktorá nám nesmie chýbať na dnešný večer. Áno, správne, nemôže byť to nik iný ako úžasná, šarmantná interpretka Marina and the Diamonds. Album je vhodný na dnešný večer, pretože obsahuje aj rýchle pesničky, ale aj pomalé, ktoré nám spomaľujú čas do odpočítavania roka, aby sme si pripomenuli všetky spomienky na starý rok.

Na albume sa nachádzajú úžasné skladby, ako sú: Bubblegum Bitch, Primadonna, Lies, Homewrecker, Starring Role, The State Of Dreaming, Power & Control, Living Dead, Teen Idle, Valley Of The Dolls, Hypocrates, Fear and Loathing, Radioactive, Sex Yea, Hlonely Hearts Club, Buy The Stars. Pesničku, ktorú najviac zbožňujem z tohto albumu je Power & Contro. No skladba, ktorá reprezentuje celý album, je jednoznačne Primadonna. Tato pesnička má v sebe čaro, ktoré sa nedá popísať a vždy mám viac období počas roka, kedy sa k pesničke vraciam a počúvam ju nonstop.

Preto som vybral tento album ako záver tohto roku. A musela to byť recenzia. Pretože ukončiť rok jednoznačne musím recenziou, keďže som začal a odpálil blog prvým článkom, ktorým bola recenzia.

Klipy k pesničkám sú originálne a výstižne k skladbám. Dodávajú tu správnu podstatu a zaujímavosť.

Rok 2017 nám končí a nový nám začína. Určite nás v ňom bude nová i stará hudba naďalej sprevádzať našimi cestami. Verme, že budeme mať dostatok novej a kvalitnej hudby.

Do nového roka vám prajem veľa zdravia, pretože ho treba veľa. Splnenie všetkých snov a prianí. Nech vás hudba sprevádza vašimi cestami a úspechmi. A nech vaše radostné chvíle trvajú večne. Užite si dnešný kúzelný večer v kruhu rodiny a priateľov. Krásny Silvester všetkým. Vidíme sa v novom roku 2018. LUKEY