Recenzia na album This Is Acting - Sia

By LukeyLB - novembra 05, 2017


Na dnešnú nedeľnú recenziu som si pripravil pre vás užasnú, talentovanú austrálsku interprétku Siu. Sia je úžasná speváčka, ktorá má zaujímavo zafarbený hlas no a jej výšky sú veľkolepé. Keď počujem jej krásny a pôvabný hlas, vždy mojím bunkám dodáva závislosť. Jej hudba je pre moje bunky droga. Dnes som si pre vás pripravil jej naposledy vydaný album This Is Acting. Tento album je dynamický a má nádych umeleckého vnímania sveta. Album obsahuje úžasné piesne, ktoré sú pre Siu neskutočne ikonické. Pieseň, ktorá je pre mňa výnimočne silná a ktorá sa mi dostala do hlavy, je Alive. Táto pieseň je pre mňa energiou a silou, ktorá ma dokáže vždy nakopnúť a posunúť ďalej. Album obsahuje aj iné úžasné pesničky, ktoré nemožno prehliadnuť, ako sú: One Million Bullets, Move Your Body, Cheap Thrills, Space Between, ktoré dodávajú tomuto albumu veľký výbuch pozitívnej energie a nádejí. 


Dizajn tohto albumu dotvára sympatická a hlavne talentovaná tanečníčka Maddie Ziegler, ktorá vykresľuje tancom podstatu piesní, ktoré Sia napíše a zaspieva. Jej jedinečné pohyby dodávajú klipu tu správnu atmosféru. 


Sia nie je len speváčkou, ale aj úžasnou a šikovnou skladateľkou, producentkou. Napríklad pieseň Diamonds od interpretky Rihanny, aj tento text piesne jej napísala Sia. Tak isto Sia je režisérka hudobných videí. Myslím si že je to vidieť na jej úžasných klipoch: Chandelier, Alive, Cheap Thrills, Move Your Body a mnoho iných užasných klipov.

Pieseň, ktorú síce neobsahuje tento album, ale momentálne som na nej závislý, je Dusk Till Dawn, kde sa spojil hlas Zayna a Sie. A vytvorili pieseň, tóny, ktoré vytvárajú na mojom tele zimomriavky. Táto pieseň má klip, ktorý je dokonalý a dodáva piesni tu správnu bodku.

Sia momentálne pracuje na svojom vianočnom albume. Na ukážku vydala prvú pieseň, ktorá je úžasná. Myslím si, že tento album bude vianočná bomba, ktorá nám dotvorí tu správnu vianočnú atmosféru. 

Kde CD kúpiť: 
http://www.markman.sk/shop/action/productdetail/oc/3832351/product/sia.xhtml

Môj Instagram: https://www.instagram.com/lukybitch/

Prajem krásny a pokojný nedeľný deň. Plno oddychu a v kruhu rodiny. LUKEY

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments